Skocz do zawartości

20 jahre

Zarejestrowani
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 20 jahre

  • Urodziny 30.11.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    335d 330d
  • Lokalizacja
    Wesola

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 20 jahre

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. Ktoś z Kolegów posiada może INPE która odczyta DDE 7.3 , ewentualnie posiada brakujące pliki do dołożenia ?
  2. Piękne auto, zacny silnik i ciekawy temat :P Napisałem Ci na priv, daj znaka wolna chwilą.
  3. WBA1S710807D60369 poratuj i mnie Przyjacielu informacją nt. akcji serwisowej tejże chłodniczki :)
  4. Koledzy, mam Inpę, NCS-a, jak przeprowadzić tę procedurę by nie wywalało błędu spalonych żarówek przed ich włączeniem?? ..ewentualnie szukam kogoś z okolic Otwocka, Góry Kalwarii Mińska Mazowieckiego, coby mi pomógł to ogarnąć
  5. u mnie teraz jest 547tyś km i rozrząd ori , kupiłem z przebiegiem 35tyś km w 2008r , olej to ams hdd :D produkcja auta 08.2006r
  6. to jakieś kosmiczne wartości , no chyba ze trzeba odjąć ciśnienie atmosferyczne... mi chodzi ile ma zadane w sterowniku przy 2tyś obr i przy 4tyś obr. :D
  7. takie doładowanie ma seria??? ...aż nie chce mi się wierzyć... to ile pompuję po sofcie?
  8. Witam kolegów :D jak w temacie , szukam ładnej zadbanej E82 ale juz widzę ,że jest to jednak wyzwanie... obejrzałem kilka igiełek i każda ma złamany czubek... na co zwrócić dodatkowo uwagę w tym modelu z tą wersją silnikową? Może ktoś z kolegów użytkowników coś podpowie o tym nadwoziu i silniku? ..a i kiedy właściwie był ten lift i co on w ogóle obejmował? Bardzo proszę o kilka słów od siebie? :D
  9. Szanowni Koledzy pomysłów mi brak... wzmacniacz tak jakby nie działał.. dochodzi do niego napiecie , dziś byłem na szrocie i wkładałem te wzmacniacze i nadal to samo... to ustrojstwo połączone jest jakoś z centralem bo nie działał jak chciałęm na szrocie zamkąć... na białym kablu wchodzącym jest 13.3 V... na kostce tej małej czarnej po lewo 7,38V ...gra tylko 1szy program PR i nic wiecej... macie jakieś pomysły?
  10. byłem właśnie na geometrii, oglądaliśmy dokładnie...ciężko cokolwiek gołym okiem dojrzeć niby wszystko ok... śruba regulacyjna pochylenie koła tradycyjnie nie do ruszenia.. wiec to ogarnę bo sam wszystko robie przy aucie od 7 lat jak je posiadam.... dzwoniłem do kolegi i u niego jest 4mm różnicy między stronami co też mu dało do myślenia z tym ,że na odwrót, u mnie wiecej jest po prawej niż z lewej strony. Zastanawia mnie co jest grane z tą różnicą i co bezpośrednio odpowiada za tę różnicę... :roll:
  11. http://files.tinypic.pl/i/00468/9o9exzkfgp1v_t.jpg Między prawym a lewym kołem mam 1,5cm różnicy w miejscu którym zaznaczyłem czyli miedzy kołem a błotnikiem na wysokości linii progu i auto marnie się prowadzi przy wyższej prędkości,pływa buja, boi sie wiatru i jest niestabilne czyżby tuleje wahaczy czy sanek? Może ktoś z Was przerabiał temat tyłu?
  12. Wyłumaczcie mi proszę, można ją zamontować w oryginalnym miejscu tam gdzie miałem zmieniarkę?
  13. Takie coś powstało w 2009r i w serii już padł napęd , myśleli ze to przypadek i włożyli nowy i tez padł. Silnik generuje za duży Newton z dołu +4 koła trzymają. Fabryka tego nie robi tak jak 335d/535d w manualu, jakaś przyczyna jest. + =
  14. w 2007r miałem już m47 na wiekszej turbinie, seryjnym IC i wydechem z dwoma katami, z mocą 172KM na obciążeniówce Maha mierzone :wink:
  15. Turbina z kolektorem połączona jest opaską.. 3 śrubki to w 204/218KM :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.