posiadam bmw 323i z 1984 roku silnik zaczyna już powoli śmierdzieć padliną (zostawia za sobą kłęby niebieskiego dymu, przedmuchy ma, i kontrolka oleju już mi mruga na wolnych obrotach) a w garażu leży mi silnik 2,7 eta ( pozostałość po innym BMW ) którego i tak chcę rozebrać przed swapem żeby sprawdzić stan panewek, pierścieni, gładzi cylindrów, uszczelniaczy itd. chciał bym dostać dokładne informacje na temat rasowania tego silnika słyszałem o zmianie głowicy z 2,0 i 2,5 o osprzęcie, komputerze ale ile w tym jest prawdy to nie wiem więc mam prośbę do tych co się z tym bawili bo na forum nie mogłem znaleźć dokładnych informacji na temat ety w chwili wolnego czasu odczytam numery tego silnika bo nie wiem czy to ETA czy SuperETA z tego co pamiętam to na głowicy od strony wydechu pisało 2,7ETA chodzi mi raczej o konkrety a nie o dobre rady czyli nr. głowicy który będzie grał z tym blokiem jaki wałek rozrządu i co daje dolot oraz inne modyfikacje. nie chce mieć tego auta do rajdów ani do drifftu tylko dla własnej satysfakcji :) chce mieś fajnego klasyka który da mi frajdę z jazdy :) :8) i nie piszcie mi o swapach na jakieś nowsze silniki bo to już nie będzie dla mnie to samo bo uważam że w takim aucie pasuje tylko M20 z epoki :)