Skocz do zawartości

bmw 323i 1984r swap silnika


knap

Rekomendowane odpowiedzi

posiadam bmw 323i z 1984 roku

silnik zaczyna już powoli śmierdzieć padliną (zostawia za sobą kłęby niebieskiego dymu, przedmuchy ma, i kontrolka oleju już mi mruga na wolnych obrotach)

 

a w garażu leży mi silnik 2,7 eta ( pozostałość po innym BMW ) którego i tak chcę rozebrać przed swapem żeby sprawdzić stan panewek, pierścieni, gładzi cylindrów, uszczelniaczy itd.

chciał bym dostać dokładne informacje na temat rasowania tego silnika

słyszałem o zmianie głowicy z 2,0 i 2,5

o osprzęcie, komputerze ale ile w tym jest prawdy to nie wiem

więc mam prośbę do tych co się z tym bawili bo na forum nie mogłem znaleźć dokładnych informacji na temat ety

w chwili wolnego czasu odczytam numery tego silnika bo nie wiem czy to ETA czy SuperETA

z tego co pamiętam to na głowicy od strony wydechu pisało 2,7ETA

 

chodzi mi raczej o konkrety a nie o dobre rady

czyli nr. głowicy który będzie grał z tym blokiem

jaki wałek rozrządu i co daje

dolot oraz inne modyfikacje.

 

nie chce mieć tego auta do rajdów ani do drifftu tylko dla własnej satysfakcji :)

chce mieś fajnego klasyka który da mi frajdę z jazdy :) :8)

 

i nie piszcie mi o swapach na jakieś nowsze silniki bo to już nie będzie dla mnie to samo

bo uważam że w takim aucie pasuje tylko M20 z epoki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.