Skocz do zawartości

SID-71

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SID-71

  • Urodziny 30.11.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: E39 3.0D M57

    Była: E34 2.5i M20
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Osiągnięcia SID-71

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam sorki ze tak dlugo czekaliscie ale juz jestem problemem byly 2 wtryski przelewały. Po regeneracji w Świdnicy mega polecam ten warsztat !!! bardzo dobre ceny ! Po zamontowaniu wtrysków i ponownym uruchomieniu do dnia dzisiejszego autko śmiga gdzieś na innym forum wyczytałem ze jesli przed uruchomieniem kluczyk w 2 pozycje tak zeby pompa progowa działała paliwo wraca powrotem to na 100% sa to przelewające wtryski brzmi to logicznie jesli cos ucieka to skad ma byc ciśnienie ;) Pozdrawiam
  2. Paliwa 20 litrów mysle czy nie wymienic filtra paliwa bo przyznam szczerze ze nie był od dłuższego czasu ruszany w baku raczej niema sensu grzebac tam jest specjalna pólka na która jest paliwo przelewane gdyby padła pompa w baku lub dawała za małą ilosc paliwa czy nie zapowietrzało by to pompy podprogowej ?! . Niestety na tym komputerku który pożyczam co jakiś czas nie pokaże mi ciśnienia na listwie po cichu liczyłem na to ze którys kolega z forum bedzie miał lepszy komputer i w weekend mozna było by coś sprawdzić ale chyba nikt takowego nie ma lub za przysłowiowe frytki nie chcę przyjechać ;/
  3. Aku naładowany błedy po podpieciu pokasowane nie pojawil sie juz bład IMOBILAIZERA po wyczyszczeniu błedów proba rozruchu jedyny bład który sie pojawiał po kilkakrotnym rozruchu i kasowaniu bledu to KOD 09F6 - rail pressure monitoring on engine start co wiecej znalalezłem odczyt z pompy progowej wartosc jest w granicy 3,4 bara czytałem ze powinno byc w granicy 3,5 do 3,8 czy ta 1 dziesiata cos tu zmieni ?! czy tos wie jakie jest ustawione minimum.
  4. Wiem niestety w chwile obecnej nie mialem wyboru tylko zamontowac chinskie badziewie podładuje aku i zdame relacje jak pozycze komputer
  5. Witam wszystkich Ostatnio moja ślicznotka zgasła i już nie chce zapalić były objawy dłuższego krecenia na ciepłym silniku ale to stało się z 2 razy nawet nie zdarzyłem zareagowac że coś się dzieje. Z miejsca wymieniłem pompe podprogową na " chińszczyzne" wczesniejsza tez już była zamiennikiem a pracowała znacznie glósniej niż obecna pozyczyłem podstawowy komputer od znajomego i pokasowałem błedy odlączyłem czujnik na listwie CR przed odpaleniem tez nie pomogło "miało to wyeliminowac czujnik na 100 % sprawdzona pompka w baku działa sprawnie na Pierwszym wtrysku sprawdzałem przewód przelewowy przelewa cały czas ropa nie wiem jak bardzo i czy wogule przed odpaleniem ma lecieć tej ropy ale leci płynnie Błędy jakie wykazał komputer: -Styk ciśnienia oleju -Key no.1 fault Identification -intake air temperatur sensor -Air-mass flow sensor -Rail pressure monitoring on engine start -Pre -supply pressure monitoring Wiem ze przy przelewajacych wtryskach czujniki ciśnienia beda wykazywac usterke Przepływka też jest zamiennikiem ;/ Niepokoi mnie styk ciśnienia oleju oraz najbardziej kluczyk czy te 2 błedy mogły być spowodowane słabym akumulatorem ?! a moze czujnik połozenia wału przewertowałem spora ilość tematów niestety z braku funduszy nie jestem w stanie w tej chwili oddac auta do warsztatu a chciałbym się bradzo dowiedziec czy to napewno wtryski Jeśłi którys z kolegów dysponuje INPĄ lub jakimś lepszy komputerem i chwila wolnego czasu i dobrymi chęciami bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc lub poradę. Mieszkam w okolicy Stadionu we Wrocławiu w razie W 665-609-905
  6. JA odradzam ATE zrobiłem 1000 km i juz przegrzane szok nigdy w zadnym aucie nie przegrzalem tarcz wczesniejsze tez były przegrzane jak kupiłem auto. Teraz odkładam na Zimmermany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.