Skocz do zawartości

kielek13

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 2.0i 150KM PB95 1991 rok

Osiągnięcia kielek13

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tego nie brałem pod uwagę myślałem raczej nad łożyskiem w alternatorze
  2. Witam wszystkich mam mały problem ostatnio po zamontowaniu sekwencji zauważyłem dziwny klekot w okolicach silnika. Dźwięk zanika dopiero po obciążeniu silnika (włączeniu świateł, awaryjnych i itp.). Co może być przyczyną??
  3. to mam pytanie w takim razie jeśli posiadam stożek to gdzie ten czujnik powinien być zamontowany?
  4. Dzieki, czyli co ten czujnik musi byc umieszczony w stozku?
  5. Mam problem chciałem sobie wymienić stożek bo stary był już dosyć zniszczony a kolega miał stożek od pontiaca z silnikiem 2.3 tylko, że u mnie po wyjęciu go miałem w nim dziure i wsadzony jakiś dziwny czujnik z dwiema rurkami tak jak na zdjęciu: http://img580.imageshack.us/img580/3120/20110813202.th.jpg http://img28.imageshack.us/img28/9998/20110813200.th.jpg http://img545.imageshack.us/img545/2347/20110813201.th.jpg Wie moe ktos o co chodzi?
  6. rozrusznik kręci nawet z linki nie chciał zapalić tzn. coś łapał tak jakby był przyduszony i nie chciał się wkręcić na obroty a jak wcisnąłem sprzęgło to miałem wrażenie że gaśnie
  7. Witam wszystkich mam mały problem, otóż jak auto postało tydzień bez przepalania to dziś po chwili kręcenia zadymiało się z pod maski a dokładnie z filtra stożkowego, raz już tak miałem ale wtedy zapalił za drugim razem, niestety dziś już nie dał rady. Jeśli chodzi o olej to nie bierze ale jak wcześniej sprawdzałem to barwa oleju była jaśniejsza od tej co jest teraz. Może ktoś z was się już z tym spotkał i wie co może być przyczyną?
  8. dzięki za odpowiedź, podejrzewam że to drugie bo sprzęgło przy innych biegach wchodzi idealnie, no nic podjadę do mechanika i zobaczymy co zdiagnozuje
  9. Witam jestem szczęśliwym posiadaczem tego kultowego autka i na starcie z nim mam problem. Otóż przy wysokich obrotach z biegu pierwszego na bieg drugi mam zgrzyty w skrzynia to samo ma się przy redukcji na bieg drugi, za to na niskich obrotach tego problemu już nie ma. Może mi ktoś doradzić co może być nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.