To oczywiste :) ale cenowo to tez przepasc, wiec nalezy wszystkie mozliwe opcje sprawdzic przed zakupem :) Wczoraj probowalem X3 28i (normalne zawieszenie, nie regulowane), X3 35i (sportowee zawieszenie, nie regulowane) i X5 35i (normalne zawieszenie, nie regulowane). X3 28i - silnik nie jest taki glosny jak sie obawialem, halas nie duzy, akurat do codziennej jazdy, przyjemne auto, fotele elektryczne z pamiecia sa wygodne. przyspieszanie bardzo krzepkie, szczegolnie w trybie sport. Auto nie buja, podoba mi sie zawieszenie :) Zonie sie nie podoba, za maly. X3 35i - WOW :) to dopiero rakieta :) w mojej opinii chyba lepiej sie zbiera niz X5 4,8 (szybciej chyba ze wzgledy na mase i to jest R6 a nie V8, ale to i tak subiektywna opinia). Ogolnie ten silnik z tym zawieszeniem jest najlepszym wyjsciem...jak ktos nie ma malego dziecka jak my.. Zawieszenie twarde jak cholera (jak w mojej bylej sportowej X5)-sprzedalem wlasnie dlatego bo po czasie okazalo sie za twarde). Acha - fotele sportowe nie dla mnie, niewygodne, mozna regulowac boczki ale jak dla mnie w zbyt malym zakresie (180cm, 92kg). Wrazenia z jazdy sa swietne, ale za twarde dla mnie (i dla zony tez). X5 35i - chyba znalezlismy zloty srodek, auto duze, silnik wiecej niz wystarczajacy do tej, zawieszenie nie twarde ale nie tak miekie jak w ML, przyspiesza w bardzo mily sposob, wydaje sie ze powoli a mija chwilka i juz trzeba hamowac przed nastepnymi swiatlami. Zona mowi ze OK... A sprzedawca na to, ze zanych aut na stanie nie ma :D lol I ze raczej nie da sie juz zamowic, bo fabryka nie da rady, bo listy oczekujacych dlugie i ze moze na lipiec by bylo, ale nie wiadomo :), bo zmieniaja linie na te po lifcie :) Swietnie, chyba kupimy MLa :)