Skocz do zawartości

slawomir20

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 524TD

Osiągnięcia slawomir20

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. a wiesz ze o tym nawet nie pomyslalem? moze akurat to jakos pomoze... bo rozkrecilem obudowe z nastawnika i po przekreceniu zaplonu 2 razy skoczy i jest na samym dole..tzn są wolne obroty...a jak chce go odpalic i go kręce to ten caly..hmm...ze tak powiem palec w nastawniku powoli sobie idzie na maxa...mowisz ze to moze byc spowodowane przez termostat? a tak wogole to wesołych świąt:)
  2. wlasnie oto chodzi ze zmianialem pompe z nastawnikiem oraz komputer sterujący silnikiem i chodzi tak samo jak na starym komputerze i pompie...bez zmian...ciągle obroty są maksymalne...na kompie wyskakuje błąd potencjometru gazu..ale mechanik mowił ze to nie moze powodowac tego ze ma obroty na maxa...nawet jak sie go odłączy to jest tak samo.. mowią ze to broblem z elektryką...tylko ja juz nie wiem co moze jeszcze sterowac tym nastawnikiem oprocz komputera sterującego.... wielkie dzieki za schemat..mam nadzieje ze to jakos pomoze
  3. Pilnie potrzebuje instalacji el silnika 524td.... jesli ktos mogłby pomoc to z gory dzieki.... albo moze ktos by mi doradził... w mojej bmw mialem uszkodzony nastawnik oraz potencjometr... wszystkie te częsci wymienilem... a dolega jej takie cos ze po odpaleniu obroty idą na maxa,,tak jakby sie gaz zaciął...wymieniłem tez komputer sterujący i dalej to samo...juz nie wiem gdzie szukac przyczyny tego wszystkiego...moze jakies zwarcie?naprawde ręce juz opadaja...pomozcie mi koledzy...
  4. no wlasnie w czwartek jade go zawiezc na warsztat.... az sie boje co bedzie
  5. chodzi oto ze ten moj komputer jest niedobry...z tego co mowił ""szpec" od elektryki samochodowej... bo mam błedy w pinach ktore steruja nastawnikiem i wogole pompą... objawy są takie ze ciezko pali...a jak odpali to obroty wchodzą na maksa... po czasie to sie uspokoiło ale strasznie ciezko chodzi... kupilem juz uzywaną pompe z nastawnikiem i gwarancją rozruchową oraz komputer...taki sam jak moj..wszytskie te same nr..tylko wlasnie boje sie o ten immobilizer... bo slyszalem ze dorobienie kluczyka kosztuje 300zł..tyle placił moj szwagier do astry 2
  6. witam... mogłby ktos powiedziec co zrobic jezeli chce wymienic komputer sterujacy ktory moze miec blokade immobilizera? chodzi o bmw 524td z 88r... mozna sie jakos pozbyc tego immobilizera?czy raczej trzeba dorabiac kluczyk?
  7. slawomir20

    nastawnik dawki paliwa

    panowie.... mogli byscie mi doradzic? bo moj problem polega na tym ze po odpaleniu (a pali troszke ciezko) wchodzi od razu na mex obroty...jaka moze byc tego przyczyna.... kupilem całą pompe z nastawnikiem (uzywana lecz z gwarancją rozruchową) i nie wiem czy wymienic całą pompe czy tylko nastawnik,...prosze o pomoc
  8. dzis go zaciągnelem na warsztat..do jutra bede wiedzial co mu jest..z tego co oni mowią to padł nastawnik...raczej bede musial dac go do regeneracji..300zł to jeszcze nie tak duzo w porownaniu z nowym ok 1500zł albo uzywanym za 700zł..a kupie uzywke i nie wiadomo ile pojezdze...a tak bedzie gwarancja... i mam pytanie..wczesniej nie zauwazylem czy mi siweci kontrolka swiec zarowych..teraz patrze i nie swieci..ale jest ta zielona strzalka ktora sie po chwili swieci (mowią ze jak sie swieci to auto jest gotowe do odpalenia)
  9. co mnie ratuje to tylko podlączenie do kompa....wole byc pewny co poszlo... mam pierwszy raz taką bmw wiec dopiero bede ją poznawał co i jak.... mogłbys mi tylko powiedziec gdzie ona ma wejscie pod kompa? i jeszcze jedno...nie wiem co zrobic...kupic uzywany nastawnik czy dac go do zrobienia...bo gosciu sie oglasza na allegro ze robi takie rzeczy za 300zł i daje na to gwarancje..bo na nowy niestety mnie nie stac
  10. Witam...moj problem polega na tym,ze mam problem z gazem...tzn.ostatnio jechalem,wlączylem 2 i gdy sie rozpedzalem nagle auto nie chcialo jechac..tak jakby zabrakło paliwa.ale to tylko na 2.na wolnych obrotach chodził ladnie i fajnie sie wkręcał..pozniej jak wracałem do domu i troche mu dałem po gazie to nagle obroty wskoczyly na maxa i nie chcą zejsc...ciągle jak go odpalam to po chwili obroty są bardzo wysokie..jakie mogą byc tego przyczyny...slyszalem ze moze byc potencjometr gazu albo nastawnik na pompie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.