Skocz do zawartości

kisiel520

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 3.0d
    E61 2.0d
    E61 3.0d X
    F11 2.0d
    F11 LCI 2.0d
    F15 2.5D X
    G30 2.0d
    R1200C RWD ;)

Osiągnięcia kisiel520

  1. A ja miałem lata lata lata temu malucha .... okazało się że stacyjka 😉 Ostatecznie: DDE do wymiany Wycena ASO - kosmos 10k+ Kupiony używany Wykonany klon Auto jeździ Case closed
  2. Panowie, uparliście się na zalany paliwem komputer. Wykluczyłem to od razu i napisałem. Plus dopisałem w trzecim poście że wtyczki piny i ogólnie okablowanie w okolicach jest w perfekcyjnym stanie. Podobnie jak okablowanie i działanie wentylatorów.
  3. Sytuacja dość słaba i niebezpieczna. Samochód rocznik 2017 115kkm bez wypadku, szkód itp. Zaczęło się od sporadycznych komunikatów Driving Stabilisation - powodowało to komunikat o możliwości dalszej jazdy z wyłączeniem działania asystentów (pieszych i kolizji). świeciła się kontrolka trakcji. Po ponownym uruchomieniu problem znikał, czasem na kilka dni. Ostatnio w pełnym ruchu ulicznym zapalił się ponownie ten komunikat po czym dodatkowo Drivetrain i engine fan .. samochód bez ostrzeżenia zgasł i mimo prób nie zapalał (rozrusznik poprawnie). Pomogło dłuższe wyłącznie zapłonu z pełnym wygaszeniem elektroniki - samochód zapala od sztycha. Przeprowadzono następujące testy: Diagnostyka nie wykazuje istotnych problemów; Wentylator sterowany z kompa działa poprawnie w całym zakresie obrotów EGR pracuje w całym zakresie obrotów Akumulator pokazuje 100% życia Ładowanie 14,5V Po wykasowaniu starych błędów i wywołaniu awarii (coraz częściej występuje) mamy błąd 300900 Wewnętrzna jednostka Sterująca DDE (RBA_IOEXTLIB_KEEPALIVE_DRV) Jeżeli występuje z wentylatorem (nie zawsze) to dochodzi 2D2F00 - Magistrala LIN, brak komunikatów od wentylatorów elektrycznych. Samochód za każdym razem zapala po około 5 minutach postoju - od sztycha Pod maską nie widać uszkodzonych przewodów itp. Wtyczki wentylatorów jak nowe. Poza tym nie ma innych niepokojących objawów. Samochód gaśnie również pozostawiony na wolnych obrotach. Ktoś ma pomysł (albo chce naprawić)?
  4. No tak, zawsze mówiłem że lubię pogadać z kimś inteligentnym :) No to gadam :) Rozwiązanie: Należy wejść do ukrytego menu (UNLOCK) i wykonać reset oprogramowania. Po resecie funkcja kasowania inspekcji serwisowych powraca i działa. Nie ma za co :)
  5. Można? 0K84986 thanks, from the mountain ;)
  6. Moje F15 to już któreś Fxx w moim posiadaniu. Chciałem po zmianie oleju zresetować stosowny komunikat .. jak zwykle z użyciem przycisku kasowania przebiegu dziennego ... i :police: Od razu wchodzi w tryb serwisowy :Identification, ... Unlock ... itd" Cuda na kiju kombinowałem w końcu skasowałem Creatorem - olej skasowałem ale wskoczyła mi inspekcja przekroczona od 2002 roku (samochód koniec 14 :) ) ...... więc i tak muszę to skasować :evil: Żle szukam czy czegoś nie wiem ??
  7. Można prosić o wycenę kpl rozrządu wraz z potrzebnymi dodatkami do D335720
  8. Jak wszyscy to wszyscy .. babcia też D335720 Dzięki z góry
  9. Ok, wystarczyło ruszyć słownikami w trybie warsztatowym i poszło Case closed
  10. Po wymianie klocków hamulcowych z tyłu umarł ręczny :/ Wymiana z cofnięciem mechanizmu hamulca ręcznego metodą mechaniczna (po demontażu siłownika) Wszytko przebiegło bez komplikacji (poz tą jedną) Podczas jazdy wyłącznik działa prawidłowo jako hamulec awaryjny - na postoju - cisza Jakieś pomysły :idea:
  11. DIY pierwsza klasa. Mały dodatek - napisałeś najzwyklejsza - nie do końca prawda. Powinna być żarówka halogenowa H10W numer Philipsa 12024CP - koszt około 10zł Oryginalna ma oznaczenie 12082 ale wychodzi że to to samo. Dostępna np w InterCars pod indeksem PHI12024 Jak każdej halogenowej nie macać paluchami - jak pomacana wytrzeć :) EDIT Grzebie dalej .... żarówki wyjąć z obsadki bez jej rozbierania nie można - ale jest pewien myk ;) Po "zdewastowaniu" obsadki bierzemy pilniczek precyzyjny i robimy takie nacięcia ja na poniższej ilustracji: http://www.ekoinstal.com/skutery/zdjecia/E61oprawka Tymi nacięciami wychodzić będą bagnety żarówki Potem już spokojnie możemy skleić całość - od dzisiaj wymieniamy żarówkę od przodu
  12. Interface jest firmy viaken - pogadaj z nimi. Informacja z pierwszej ręki jest na wagę złota. http://www.viaken.pl/
  13. Jeśli można prosić kogoś z dostępem do odpowiedniego kalkulatorka :wink: WBPAX31050C080661 thanks from the mountain :P (z góry dziękuję)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.