Skocz do zawartości

Darek144

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325i

Osiągnięcia Darek144

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Niestety. Chyba będę musiał sprzedać auto, niestety nie mogę się pchać teraz w remont silnika
  2. Chyba na jednym, ale dziwne to jest, bo próbowałem odłączać cewki (nawet po 3) i było bez zmian. Olej jest w porządku. :(
  3. Witam. Wymieniłem ostatnio świece, przejechałem na nich jakieś 100km i nagle zaczął się dziwny stukot (zaczęło stukać przy wysokich obrotach, jakieś 5tys.). Przejechałem tak jeszcze z 70km. Pomyślałem, że to pewnie od tych świec. Dokręciłem wszystkie mocno, ale stukot jest jakby jeszcze większy. Więc znów poluzowałem, ale nic nie pomogło. Co to może być? Pod świece raczej się nic nie dostało pilnowałem bardzo tego, zanim je wyciągnąłem wyczyściłem komory...
  4. Suchy - ok, no to sprężyny zostają te same. Dzięki! ;) Green71 - Sam nie wymienię, nie mam garażu, a na dworze przy tej temperaturze i śniegu się nawet za to nie biorę. O odbojach wiedziałem, jeśli mówisz, że jeszcze poduszki to je też kupię. Dzięki za odpowiedź. :)
  5. Witam. Niedawno kupowałem E36 sedan, właściciel od razu poinformował mnie, że trzeba wymienić prawy, tylny amortyzator. Teraz coś mi cholernie tłucze przy nierównościach, podejrzewam, że to jego wina bo dźwięk wydobywa się właśnie stamtąd. Jak rozpoznać czy to na pewno wina amortyzatora? Jak wymieniać to od razu oba, prawda? I teraz chyba najważniejsze - jak to jest z amorkami, mam zawieszenie 'sportowe' bilsteina, autko jest obniżone. Czy jak wymienię tylne amorki na inne niż te, które są tył podniesie się do góry? Bo w necie znalazłem różne opinie, jedni mówią, że auto jest zawieszone na sprężynach i amorki nie mają znaczenia, inni, że to od amorków zależy jak wysoko stoi autko.. :) Jaka jest w miarę normalna cena za wymianę tylnych amortyzatorów? Pozdrawiam Darek
  6. I przez takich później ludzie w BMW są źle kojarzeni. Stereotyp, ale odbija się później w trakcie jazdy. Jeździłem do tej pory Passatem B5 i inni traktowali mnie normalnie. Teraz często zdarza się, że nie chcą wpuszczać, wpieprzają się przed sam zderzak czy gazują w trakcie postoju na światłach. Przedwczoraj miałem też taką sytuację. Stoję na światłach, obok mnie koleś w wieku ~25lat, w Astrze I. Gazuje na światłach, ruszył z piskiem opon i po chwili popatrzył w lusterko z rozdziawioną gębą, że się nie ścigam. ;)
  7. W Passacie miałem podobny przypadek. Ale przy kręceniu kołami było już słychać okropny, metalowy zgrzyt, jakby były jakieś połamane metalowe elementy. Sprawdź wężyki czy gdzieś płyn delikatnie nie ucieka. U mnie wystarczyło założyć nową opaskę zaciskową na łączeniu wężyka ze zbiorniczkiem płynu i wszystko wróciło do normy. Musiał jakoś tamtędy popuszczać ciśnienie.
  8. Dzięki. :) Dzisiaj jeszcze raz przyjrzałem się temu i na zimnym silniku wszystko jest ok. Obroty około 1000, stałe. Jak się zagrzeje to wtedy zaczyna się falowanie. Jutro jadę do mechanika, jak będę wiedział co się stało to dam znać. Może komuś się przyda info na przyszłość. :)
  9. Czytam te wątki i czytam, ale tam zazwyczaj ludzie piszą, że im po zawsze na luzie falują obroty. A u mnie tylko w trakcie postoju i to gdy nie dodaję gazu. W poniedziałek będę musiał i tak odwiedzić mechanika żeby do tego zajrzał, ale liczę, że ktoś może nakieruje na coś. I powie czy rzeczywiście może to być wina sondy.
  10. Witam. Kupiłem wczoraj swoje pierwsze BMW. Kiedy stoję w miejscu obroty zaczynają falować od ~300 do ~1100 i po chwili auto gaśnie. Dzieję się tak tylko w trakcie postoju. Kiedy jadę wszystko jest ok. Nawet jeśli w trakcie jazdy wrzucę luz to obroty są stałe (około 850). Dopiero jak hamuję i prędkość jest okolo 10km/h, wrzucam luz i już widzę, jak wskazówka spalania zaczyna pokazywać coraz więcej (aż ucieka poza skalę) i zaczynają falować obroty. Zatrzymam się, kilka sekund i auto gaśnie. Dodam, że jeśli na postoju dodam mu gazu tak by obroty były około 1500 to cały czas takie utrzymuje i falowania nie ma. Byłem dzisiaj na wymianie tarcz i klocków, w warsztacie powiedzieli, że falowanie to prawdopodobnie sonda lambda. Niestety nie mieli już czasu by podłączyć pod kompa i do tego zajrzeć. A jakie są Wasze typy? I jeszcze przy okazji: świeci mi się inspection i pod nim są takie kwadraciki. Przedostatni świeci mi się na żółto, a ostatni na czerwono. Co to oznacza? Pozdrawiam Darek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.