Skocz do zawartości

emileneberg

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530d automat rocznik 2002. Cacuszko

Osiągnięcia emileneberg

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Bunia stoi w Kobiórze i czeka na kolejkę do diagnostyki i ewentualnej naprawy hehe. Jak będę coś wiedział dam znać.
  2. Na jutro tj. 15.12.2011 umówiłem się że podjedzie laweta i jadę do Kobióru do Śmietany może on poradzi jak nie to auto do sprzedania. Najwyżej dołożę troszkę kasy i kupie E38 740 d.
  3. Rozmawiałem ostatnio z kolesiem który pracował w BMW w servisie. Powiedział ze problem z odpaleniem i komunikatem Fule injection system to kwestia wymiany czujnika ciśnienia paliwa na filtrze. Zainwestowałem 380 zł kupiłem czujnik i dalej jest wielka kapa. Już nie wiem co mam robić. Chyba zostanie mi jedynie autoryzowany servis. A to raczej tania impra nie jest hehe. Myślałem że może uda mi się tego uniknąć.
  4. Czyli co radzicie co mam zrobić??
  5. Zaczęło się tak że podczas jazdy Bunia traciła moc, działa turbina i nie działała i znowu działała i znowu nie. Po jakimś czasie wyskoczył komunikat " Fuel injection system" o co chodzi??
  6. Błędów było dużo łącznie z błędem odnośnie sterowania w kierownicy. Lecz wszystkie zostały usunięte. Taki najbardziej poważnie brzmiący błąd był odnośnie jakiejś pompy pomocniczej do pompy wody i nic więcej z takich błędów odnośnie silnika i instalacji elektrycznej. Silnik ogólnie kręci,. Aku naładowane na maxa i dalej nic.
  7. Witam ponownie. Mam inny problem. wymieniłem czujnik. Lecz wypiłem akumulator na około 5 godzin. Samochód teraz nie chce zapalić. Komputer sprawdzony był komputerem. Miał parę błędów lecz zostały skasowane i usunięte i ich nie posiada, lecz dalej nie zapala. Mam pytanie czy potrzeba jest zrobić jakąś adaptacje itd. Poradźcie coś
  8. Dziękuje bardzo za pomoc i przepraszam za moje błędy i niedociągnięcia. Postaram się poprawić na następny raz. Dzięki za informacje ze komunikat jest o tablicy wiem o co chodzi bo mam ledy z tyłu na tablicy. I jeśli mogę jeszcze poprosić o dalszą pomoc co mogę zrobić bo autko dalej nie odpala. A Bunie używam na co dzień ponieważ muszę dojechać do pracy a mam do niej 60 km i muszę być o 7 rana. Jest to bardzo denerwujące i nie przepadam za komunikacją miejską pkp itd. Co porodzisz CICHY525 P.S. Może jestem od dawna ale nie posiadam tyle czasu by dziennie siedzieć na forum. Lecz dziękuje za sprowadzenie na ziemie.
  9. Witam ponownie. Dla zainteresowanych wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania. Stary popsuty czujnik pokazywał 2,27 oma, nowy czujnik ma około 130 omów. I oki. Wymieniłem popsuty czujnik jeszcze nie podpinałem do komputera bo go nie mam, ma go kolega 100 km ode mnie, a bunia dalej nie odpala. Wyskakuje mi komunikat: Verif. ecl. immat. Nie wiem co to za komunikat. Wydaje mi się że poprostu muszę podpiąć komputer i skasować błędy i tym odblokuje komputer. Pytanko czy dobrze myślę i idę w dobrą stronę czy czegoś nie wiem. Pomocy
  10. Witam ponownie. Dla zainteresowanych wymieniłem czujnik. Stary popsuty czujnik pokazywał 2,27 oma, nowy czujnik ma około 130 omów. I oki. Wymieniłem popsuty czujnik jeszcze nie podpinałem do komputera bo go nie mam, ma go kolega 100 km ode mnie, a bunia dalej nie odpala. Wyskakuje mi komunikat: Verif. ecl. immat. Nie wiem co to za komunikat. Wydaje mi się że poprostu muszę podpiąć komputer i skasować błędy i tym odblokuje komputer. Pytanko czy dobrze myślę i idę w dobrą stronę czy czegoś nie wiem. Pomocy
  11. Panowie chciałbym wiedzieć o tym czujniku: http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-powietrza-bmw-e39-520d-525d-530-i1927556399.html Konkretnie jak jest dobry czujnik to jakie ma parametry?
  12. Witam wszystkich. Mam problem wyświetlił mi sie komunikat " fuel injection system ". U znajomego na warsztacie podpięliśmy komputer ( fakt nie oryginalny do BMW lecz standardowy do wszystkich aut ) lecz zawsze informował dobrze co jest nie tak, i poinformował nas iż jest coś nie tak w czujnikiem ciśnienia doładowania ( czujnik ciśnienia powietrza ). Czujnik ten znajduje się z prawego tyłu silnika ( jak się na niego patrzy ). CZyjnik wykręciłem i zmierzyłem, jego wartość wyniosła mi 22,7 Oma. Mam pytania: Czy idę w dobrą stronę ? Jakie wartości posiada nowy czujnik ciśnienia doładowania powietrza ? Dzięki bardzo za ewentualne rady i podpowiedzi już z góry.
  13. Miałem podobny problem i okazało się iż problemem jest jeden z czujników abs. U mnie konkretnie prawy przód. Wartość działającego czujnika to około 1100-1200 bodajże omów.
  14. Witam. Posiadam E39 530d super samochodzik na niezłym wypasie. Lecz muszę powiedzieć że szukałem w niezłym wypasie e38. BMW serii 7 jest bardziej luksusowe niż serii 5. Powinieneś sobie samemu zadać pytanie: - Czy warto zmieniać?" - Czego dokładnie chcesz? - Do czego Ci to potrzebne Choć przy użytkowaniu marki BMW chodzi tylko o jedno. O klasę jazdy. Ja wybrał bym E38. Lecz to kwestia kasy, wyposażenia itd. Przemyślenia przy zimnym piwku :8)
  15. Witam wszystkich fanów, maniaków marki BMW. chciałbym się zapytać i poradzić. Chciałbym sobie kupić pełen pakiet, pełen komplet do diagnostyki BMW. Oczywiście do podpięcia do laptopa poprzez USB. Jakie kabel jakie oprogramowanie? I czy jest możliwe we własnym zakresie sprawdzić rzeczywisty przebieg przez takie podpięcie i powiedzmy jakąś historie danego modelu BMW. Interesuje mnie dobrze wypasiony program i kabel do podpięcia. Chciałbym to mieć na przyszłość i do dużej ilości modeli BMW. Z góry dziękuje za pomoc. :roll: :twisted: :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.