Skocz do zawartości

Grzegorz26

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318i coupe 2000r.

Osiągnięcia Grzegorz26

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzieki za info bo juz sie zastanawiałem nad emulatorem z allegro za 20 zł :)
  2. przeczytałem cały temat, moze cos mi umkneło. wiadomo ze trzeba diode prostownicza (1N4007)i rezystor nie mniejszy niz 8,2 kO diode, mam zachodze do sklepu i pytam o rezystor 8,2kO a gośc sie mnie pyta jakiej mocy ma być i tu moje pytanie bo z tego co znalazlem to sa rózne rezystory 8.2kOhm np 2.5w ,5w itp wiec jaki to ma byc konkretnie ? czy niema to róznicy . dzieki za odpowiedz .
  3. podepne sie do tematu. nigdzie nie mogłem znależć,moze ktoś widział srebne coupe e46 z dymionymi , ciemnymi lampami tył ,kierunki boczne i przód . głównie chodzi mi o przednie kierunki. boczne wraz z tyłem widzialem jak sie prezentuja ale nieudalo mi sie znależdz zeby były ciemne przednie w połaczeniu z srebnym kolorem z góry dziekuje jezeli komus uda sie jakakolwiek fotke lub link znalezdz
  4. tez juz moge podpiac sie pod temat udalo sie zregenerowac JEŻA z jedena róznica u mnie jest on z prawej strony u pasarzera za schowkiem a a od strony kierowcy jest czyjnik temperatury bmw e46 318Ci 2000r dzieki za opis .
  5. witam. nic nie znalazłem na forum odnosnie mojego problemu dlatego pisze go tutaj . Mam bmw e46 1.9benzyna 2000r wersja silnikowa M43TUB19. od niedawna mam autko i po pewnym czasie zauwazyłem wydobywanie sie spalin z komory silnika, zaczolem szukac okazalo sie ze w przewodzie laczacym odme (czy tam zawór odpowietrzajacy skrzynie korbowa roznie na to mowia) jakis specjalista nawiercil dziury i ten sam przewód przy samym zaworze jest zakorkowany . krótko mowiac spaliny czy jak by to nazwac to co ma przechodzic przez ten zawór do kolektora poprostu idzie w atmosfere przez te dziury w przewodzie. mógł by mi ktos podpowiedzieć co taka operacja miała na celu i zapewne co bede musial wymienic (przewód.i ten zawór o chyba napewno czy cos jeszcze?)
  6. ja u siebie w e46 odlaczyłem akumulator dosłownie na 2 min po ponownym załaczeniu wszystko dzialalo jak nalezy oprócz zegarów tak jak bym ich poprostu niemial zadnych kontrolek , obrotow predkosciomierza itp . gdzies mi powiedziano zeby odlaczyc jeszcze raz bo moze jakies przepiecie bylo czy cos tylko najpierw zalozyc + potem - tak zrobilem nic to niedalo dopiero po odlaczeniu akumulatora na jakies 3h i zalozeniu najpierw + potem - zeby niebylo iskrzenia zegary powrucily . po tym odlaczeniu chyba szwankuje mi wentylator bo czasem mi lapie temperature a wczesniej nigdy tego niemialem moze to wina jakis błedów niewiem nieznam sie bedzie trzeba jechac na komputer.
  7. no własnie dlatego pytam gdzie mozna załozyc moze ktos juz zna sprawdzony zakład itp .ale widze ze nie uzyskam odpowiedzi na tym forum thx.
  8. czyli nikt nie wie gdzie mozna załozyc dobrze gaz w lubelskim ? :P
  9. to jest auto zony nie chciała mocniejszej jednostki robi 50km dziennie do pracy i spowrotem czasem zakupy wiec niewydaje mi sie zeby cos sie stało jak sie go zagazuje. a skoro padła juz tu taka propozycja to moze ktos mi napisze jakie podzespoły trzeba bylo by wymieniać zeby wsadzic wiekszy silnik np 1995cm3 150KM od 320. lub inny .z góry dziekuje za jakies propozycje.
  10. mam takie pytanko moze ktos wie gdzie załozyc instalacje gazową (dobry warsztat)w okolicach lublin,lubartów ,łuków itp (woj.lubelskie ) bmw 318i .
  11. zrobiłem tak jak jest napisane wyżej tryb AUTO wszystkie nawiewy otwarte, pokrętło ustawione na tej białej kresce,temp na zewnatrz byla 8 stopni klima ustawiona na 21 i z nawiewów srodkowych i spod szyby leci gorace powietrze,ustawie na 16 jest tak samo nic sie nie zmienia w samochodzie robi sie tak goraco ze nie idzie usiedziec, siła wdmuchiwanego powietrza tez jest jakos dziwnie mocna i prawie wcale nie maleje,dopiero jak nagrzeje w srodku az zrobi sie bardzo gorąco. jak przekrece pokretlo te srodkowe na 2lub3 niebieskie kropki oraz włacze przycisk klimatyzacji. dopiero na takim ustawieniu jest w miare znosnie w srodku. dlaczego tak sie dzieje skoro ustawie tryb auto ustawie temp np 18 -20 czy tam 16 to klima nagrzewa auto ze nie da sie tam wysiedziec niemam termomeru w srodku niewiem jaka jest temperatura ale jest bardzo goraco. tak jakby nie reagowała klima na to jaka sie temp ustawi grzeje sobie jak chce.co zrobic zeby nie robiło sie tak goraco tak zeby nie wlaczac klimy. dzieki z góry za jakies podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.