Skocz do zawartości

grychu

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grychu

  • Urodziny 22.06.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 204 KM 2003r
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia grychu

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, sprzet zalozony. Jak narazie wszystko dziala, mialem problem z bluetooth-em i z funkcjami BC ale po telefonie do sprzedawcy wszystko ustawilem i na chwile obecna wszystkie funkcje opisane w aukcjach działają. Audio gra bardzo zadowalajaco, znacznie lepiej niz oryginalne radio BMW , tuner radiowy tez mnie zaskoczyl, nie ma problemow z utrzymaniem stacji, nie szumi i nie przerywa. Mam dolozony tez tuner TV MPEG4 i tu w okolicy, w ktorej to montowalem jest "kibel" na postoju mozna znalezc kilka miejsc gdzie dzialaja programy ale jak rusze to juz zanika sygnal. Moze jak dojade do siebie ( Poznań ) bedzie lepiej. Pliki MP3 z 16GB karty odczytuja sie bardzo szybko, avi tez dziala, navigacje wgralem iGO i dziala super, sygnal lapie w pół sekundy doslownie i nigdzie nie przycina, fajna opcja to wyciszanie przednich glosnikow jak navigacja sie odzywa. Telefon dziala bez problemu, ksiazke zaczytuje bez problemu, sterowanie z kierownicy dziala. W funkcjach BC jest : temperatura zewnetrzna, temp. silnika, ilosc paliwa w baku, dystans do przejechania i srednie spalanie. Ekran dotykowy dziala dobrze+ , internet przez WiFi zasieg ma ladny, spokojnie jak stoje przed domem to mozna smigac po necie i korzystac z AndroidMarket np. Sam montaz jest bardzo prosty, zajelo mi to ok 3h ale spijajac pare piwek przy okazji. Jak ktos sie wezmie tylko za montaz to mysle ze nawet w godzine to zrobi. Kable do iPoda, pendriva i modemu 3G(WiFi) przelozylem oryginalnym otworem do schowka wiec dostep jest bezproblemowy i niewidoczny. To tyle chyba, ide posmigac, bo az milo sie teraz siedzi w samochodzie ;) W razie pytan sluze pomoca. Calosc troche kosztowala - to ta smutniejsza informacja :( ale pocieszam sie, ze juz nie pale a jak ktos pali to rocznie wiecej kasy puszcza z dymem ;) Pozdrawiam Grychu
  2. Czesc, jak Ci sie sprawuje ten Dynavin ? jaka masz wersje ? ja zakupilem na probe D99 i jak wszystko dobrze pojdzie, to jutro bede montowal. Mam nadzieje, ze wszystko bedzie fajnie działało, wziąłem z opcja TV . Teraz jak rano pojade do pracy to zamiast sluchac RMF-u to bedzie " Dzień dobry TVN " :) . Karta pamieci microSD 16GB juz sie zapełnia muzyka , teledyskami i fimami. Zakupilem wersje na Androidzie bo to bardziej rozwojowa platforma, mam telefon z androidem i fajnie, bo bedzie tez internet w samochodzie. Na chwile obecna nie wiadomo kiedy wyjdzie Automapa na Androida ale IGO dziala tez calkiem niezle. Pozdrawiam.
  3. Witam, zakupilem na probe ten sprzet i jak wszystko dobrze pojdzie, to jutro bede montowal. Mam nadzieje, ze wszystko bedzie fajnie działało, wziąłem z opcja TV . Teraz jak rano pojade do pracy to zamiast sluchac RMF-u to bedzie " Dzień dobry TVN " :) . Karta pamieci microSD 16GB juz sie zapełnia muzyka , teledyskami i fimami. Zakupilem wersje na Androidzie bo to bardziej rozwojowa platforma, mam telefon z androidem i fajnie, bo bedzie tez internet w samochodzie. Na chwile obecna nie wiadomo kiedy wyjdzie Automapa na Androida ale IGO dziala tez calkiem niezle. Pozdrawiam i jak bede mial chwile to w weekend cos o tym napisze. Grychu.
  4. grychu

    320d kolektor ssący

    nie ma zadnego wplywu ( przynajmniej ja nie zauwazylem ) Dzisiaj lecialem moją Poznan - Gdansk - Poznan i spalanie z trasy 6,4 :)
  5. Witam, dzisiaj zdecydowalem sie na wymiane oleju w mojej automatycznej skrzyni . Wybralem warsztat TEO MOTORS i narazie jestem zadowolony. Szybko, sprawnie, najpierw sprawdzili jakosc starego oleju, czy nie ma opilkow. Sami powiedzieli, ze jezeli bedzie syf to nie beda wymieniac. Auto ma przejechane 168 tys. pierwszy raz mialo teraz wymieniany olej, ogolnie wszytsko wyglada super, brak opilkow, weszlo 5,5 litra oleju + filtr + uszczelka koszt 480 zł brutto. Teraz mam wrazenie ze wogole nie czuc jak zmienia biegi. narazie dziala super, oby tak dalej ;) http://www.teomotors.pl/2,kontakt prosic do tel. Łukasz albo p. Teodora .Pozdrawiam.
  6. grychu

    330d Piszczy nawiew

    tez mialem ten problem z piszczeniem, napsikalem tam przy okazji zdejmowania kolektora do demontazu rozrusznika. Teraz mila cisza, ogolnie malo roboty i prosta sprawa, nie trzeba do tego zdejmowac kolektora, oslony silnika, filtr kabinowy, plytka grodziowa i juz przez otwarte klapy mamy widok na lozyska dmuchawy z jednej i drugiej strony. Ja podalem tam olej silikonowy i jest super.
  7. Zrobione !!! Wywalilem dzisiaj ten rozrusznik ( roboty jest przez ten cholerny kolektor ;) ) szczotki OK, wirnik OK, tulejki OK wszystko wygladalo super. W ciemno wymienilem automat od rozrusznika i to było to. Teraz kreci jak szalona. Koszt 140 zł i troche roboty ;) Stary automat rozwalilem do sprawdzenia i okazalo sie, ze ma wypalone styki. Dzieki wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam. Napiecie teraz spada do 11V w piku.
  8. do poniedzialku pojezdze i posprawdzam co na kompi sie pokaze, Dzieki wszystkim.
  9. Dzieki bardzo za podpowiedz, bede korzystał z warsztatu naprawczego mojego kolegi wiec raczej kluczy nie zabraknie. Mam jeszcze jedno pytanie, dzisiaj auto odpalilo calkiem normalnie tak jak wczesniej bylo. Podlaczylem wczoraj jeszcze kompa i zobaczylem blad od czujnika polozenia wału, jesli sie nie myle: 3E91 3E91 Crankshaft sensor Error counter: 2 Logistic counter: 35 1. Umweltsatz Mileage 167900 km mean engine speed 82.75 rpm coolant temperature 35.07 deg C max rail pressure of the recent 10ms 362.35 bar injection volume setpoint without volume offset 37.02 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub value of boost pressure 1004.30 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 11078.99 mV Vehicle speed 0.00 km/h meta-status of KW- and NW-event managment 16.00 - 2. Umweltsatz Mileage 167900 km mean engine speed 193.08 rpm coolant temperature 40.08 deg C max rail pressure of the recent 10ms 378.10 bar injection volume setpoint without volume offset 35.45 mg/cyc intaken air mass per cylinder 422.21 mg/Hub value of boost pressure 1004.30 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 9938.50 mV Vehicle speed 0.00 km/h meta-status of KW- and NW-event managment 33.00 - falsches Signal Test conditions not yet fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 3E 91 12 06 00 00 02 23 41 96 03 55 2E 5E 00 66 00 44 00 10 41 96 07 5A 30 5A 43 66 00 3D 00 21 ... czy mozliwe , ze czasem szwankuje ten czujnik i dlatego dlugo kreci ?? bo wykasowalem blad i odpalalem pare rezy, odpalal normalnie i blad nie powrocil ?, moze ta wilgoc w powietrzu cos knoci, moze brak gdzies dobrej masy ? W poniedzialek jade na warsztat , jak ktos mial cos podobnego to prosze o info czy kupowac ten czujnik zebym od razu go wymienil, czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia tego czujnika ?
  10. No nie kolektor ssacy, kolejny raz ;( juz go dwa razy zdejmowalem , raz zeby wywalic klapki, drugi raz zeby wymienic sterownik swiec.
  11. W poniedzialek bede zagladal co tam w rozruszniku siedzi, najpierw polaczenia wszystkie, a ładowanie sprawdzane bylo oczywiscie miernikiem i dodatkowo z ukrytych funkcji komputera pokladowego test nr 9. pokazywaly tak samo.
  12. Witam, szukalem i szukalem ale nic podobnego nie znalazlem. Jezeli bedzie gdzies taki przypadek to proszę o zamknięcie postu. Teraz do usterki : Auto od jakiego czasu ma problem z odpaleniem na zimnym i na cieplym. Świece wymienione, sterownik swiec wymieniony, diagnoza wtrysków zrobiona i są OK, czasem slychac zanim odpale jakby któraś pompa brzeczala ale najczesciej jak mam paliwa od połowy baku w dol ,brak bledow na kompie. Auto odpala ale kreci bardzo wolno i dlugo zanim zalapie. Napiecie na aku w stanie spoczynku 12,4V, przy grzaniu swiec schodzi do ok 11,9V przy odpalaniu spada nawet do 8,3V. Jak zapali to po ok 1 s. ladowanie podaje 14,1V. Akumulator podstawiałem nówke i było dokladnie tak samo. Stary i nowy akumulator przy zewnetrznym obciazeniu 400A nie spada ponizej 10,4V . Co to moze byc ? rozrusznik ? Auto to E46 330d po lifcie 2003r 204KM z automatyczna skrzynia, przebieg 168tyś. Proszę o jakies opinie i czy ktos mial podobny problem. Jak wyglada u Was sprawa z napięciami, czy ładowanie zawsze pojawia sie dopiero po ok 1-2 s. po odpaleniu ? Przy odczycie z INPA wyswietlilo takie dane, moze ktos cos wyczyta z tego: Umweltsatz Mileage 167900 km mean engine speed 744.72 rpm coolant temperature 34.06 deg C max rail pressure of the recent 10ms 354.47 bar injection volume setpoint without volume offset 9.45 mg/cyc intaken air mass per cylinder 541.94 mg/Hub value of boost pressure 1014.15 hPa linearised APP1 0.00 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 79.56 % Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 84.29 % atmosphaere pressure 1004.30 hPa Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam .
  13. u mnie bylo podobnie przy niskich temperaturach, byly uwalone dwie swiece, po wymianie wszystko OK.
  14. grychu

    320d kolektor ssący

    Witam, wlasnie jestem po kolejnym demontazu kolektora ;) , tym razem zakupilkem troche w ciemno zaslepki od kolegi krzysiek80r i o srednicy 22mm i sa super, dopasowane idealnie. Jezeli ktos ma motor 330d po lifcie 204 KM to moze w ciemno zamawiac te zaslepki. Ja przy okazji teraz zmienilem uszczelki kolektora, sterownik swiec , dwie swiece i odme, wszystko za jedna robota, wiec weekend mam stosunkowo udany ;). Teraz to juz moge spac spokojnie z moim kolektorem ;). Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.