Skocz do zawartości

RUBA

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 530d 2003r

Osiągnięcia RUBA

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. RUBA

    Problem z skretną lampą

    Witam. Mam problem z prawą lampą w (BMW e60 530d 2003r). Po zapaleniu smaochodu światła się poziomuja a nastepnie prawa lampa kieruje się w prawo. Natomista Lewa świeci dobrze na wprost. Usterkę zauważyłem po wymianie żarówki. Jest to przypadłość która występuje nie systematycznie. Raz jest dobrze raz nie. Proszę o info gdzie szukać przyczyny ?
  2. RUBA

    brak ładowania po odpaleniu

    Tak z domu do biura mam 1 Km. ale w trakcie pracy częste wyjazdy trochę dalej. W jaki sposób można obserwować ładowanie przez ukryte menu?
  3. Witam Mam problem w BMW 530D 2003r. Zaraz po odpaleniu silnika nie mam ładowania. Miernik pokazuje 12V. Zauważyłem że po dojechaniu do pracy (odcinek 1Km) miernik pokazuje 14,4 V. Według mnie tak nie powinno być że dopiero po pewnym czasie zaczyna się ładowanie prądem 14,4V. Samochód jeździ i odpala bez problemu. Ale któregoś razu po przejechaniu kilku krótkich odcinków i częstym gaszeniu samochodu pokazał się komunikat słabego akumulatora. Więc sprawdziłem ładowanie i zaobserwowałem takie zjawisko jak opisałem wcześniej.
  4. RUBA

    530d spaliny

    Mam ten sam problem.Czuć spaliny zaraz po odpaleniu silnika, a potem w trakcie jazdy smrodek ustępuje. Mój mechanik postawił na uszczelkę kolektora i jakąś od turbiny. Zostały wymienione ale smrodek spalin zaraz po odpaleniu rano pozostał. Dzisiaj samochód jest ponownie u mechanika jak uda mi się rozwiązać problem to napiszę co było przyczyną. Chyba że ktoś to już przerabiał i ma jakąś gotową receptę zanim ponownie wymienią mi jakieś części bez potrzeby.
  5. Witam ponownie. Tak jak kolega Def sugerował postanowiłem sprawdzić ciśnienie w oponach i ponownie pojechać na testy amortyzatorów. Jak się okazało ciśnienie z przodu miałem 2,0 a z tyłu 2,2. Poprosiłem żeby mi dopompowali z przodu 2,4 a z tyłu do 2,7 tak jak to jest opisane na słupku. Po wyjechaniu od wulkanizatora już nie muszę jechać sprawdzać amorów. Bujanie ustało nawet przy najechaniu na dużą wyrwę w asfalcie samochód ani drgnie na boki. I wróciła radość z zakupu samochodu. A tak swoją drogą to pewnie te tuleje pływające były wymienione bez sensu. Warto najpierw popytać zanim się pojedzie cokolwiek wymieniać do mechaników "wymieniaczy" Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.
  6. Dziękuje bardzo za podpowiedzi. Pewnie zmienię mechanika. Zastanawiam się tylko nad tym czy wymienić 4 sztuki czy tylko te z tyłu.
  7. Na wstępie mojego postu chciałbym się serdecznie przywitać. Jest to mój pierwszy post na tym forum. Mam mały problem z moim pierwszym w życiu bmw E60 530D 2003r. Po przejechaniu przez jakieś nierówności lub najechaniu kołem na studzienkę w ulicy,samochód przestawia jak by tył delikatnie uciekał w prawo lub w lewo. Byłem u swojego mechanika który na początku wymienił mi jakieś końcówki i tulejki- zrobił zbieżność i kąty. Ale to nie pomogło. Następnie zdiagnozował 4 duże tuleje (chyba pływające ) takie do wymiany których trzeba wszystko rozebrać. Więc zostały wymienione-Zrobiona zbieżność i kąty.Ale i to nie pomogło. Teraz sugeruje wymianę amortyzatorów. Byłem u 4 diagnostów. W dwóch stacjach wyszło że amorki mają 57-58%. Natomiast w jednej że mają niby 5% a w kolejnej stacji diagnostycznej że ok 20%. Inny mechanik stwierdził że to przez 18" koła i powiedział że jak założę 17" to będzie po problemie. Więc założyłem 17" koła ale według mnie to nic nie zmieniło. Macie może jakieś sugestie żeby pozbyć się tego problem zanim wymienię amortyzatory i okaże się że nie potrzebie tak jak to wyszło z tymi dużymi tulejami. Pozdrawiam Maciek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.