Skocz do zawartości

Cygan BMW E46

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 2.0d touring rok produkcji 2002 moc 150 koni

Osiągnięcia Cygan BMW E46

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie chcę Cię martwić mam te same objawy. Silnik na zimnym odpala pracuje równo. Fakt na zimnym czy na ciepłym trzeba wykonać 2-3 obroty wałem żeby zaskoczył.W porównaniu do VW 1.9 TDI o tym samym przebiegu mocno widoczna różnica na nie korzyść mojej Bumki :( . Tłumik z wymienionym łącznikiem elastycznym wpada w wibracje. Z racji że auto ma przelatane 245tyś podjechałem do warsztatu bosch na zbadanie kompresji. Wynik mnie bardzo zaskoczył. 1 cylinder 25 bar; 2 cylinder 23 bar; 3 cylinder 20 bar; 4 cylinder 26 bar. Wg BMW kompresja poniżej 24 bar silnik do remontu. Nie wiem czy nie przez to silnik odpala nie na dotyk ( 2-3 obroty wałem), wpada wydech w wibracje na skutek niewyważonej pracy silnika (różnica w kompresji). Wyniki kompresji ścięły mnie z nóg. Auto na 15tyś km spala może 1L oleju, odpala przy -20st. Facet "mówił", że robił próbę olejową na 3 cylindrze. Wynik zużyte pierścienie tłokowe i gniazda zaworowe dolotowe. Nie wiem czy jest warsztat wiarygodny bo jak wyżej napisałem auto nie spala oleju nadmiernie i odpala fakt nie na dotyk ale odpala przy niskich temp. nie wiem sam już co z tym fantem robić :/
  2. Dzięki za odp. Powiedz co to za podkładka ? To jest ta w górnym mocowaniu amortyzatora ? Po miedzy poduszka amortyzatora a nadkolem ? Z góry dzięki za odpowiedź. Ogólnie wymianę amortyzatorów to robił mi taki mechanik, że szkoda gadać. :mad2:
  3. Witam Panowie. Pytanie trochę z innej beczki. Wymieniałem kilka miesięcy temu amorki plus odboje plus górne mocowanie amorków z tyłu. Amortyzatory Bilstein B4, górne mocowanie Meyle HD. Zestaw na diagnozie sprawuje się "świetnie". Amorki tłumienie maja na 78%. Problem mam taki, że coś puka mi w lewym tylnym kole. Słychać to wyraźnie podczas testu amortyzatorów. Auto sprawdzałem na szarpakach już z 5 razy zero luzów na tulejach. Jak złapie za amortyzator i pobujam autem (tak jak przy badaniu luzów na łącznikach) to czuć delikatne stukanie w amortyzatorze. Górne mocowanie wygląda ok. Czy może to być sam amortyzator ? Czy szukać przyczyny w górnym mocowaniu amortyzatora. Spotkał się ktoś kiedyś z takim przypadkiem ?
  4. Witaj, też posiadam podobne objawy. Dziwny "cykający" dźwięk podczas wkręcania na obroty ( wyprzedzanie, podjazd pod górkę na wysokim biegu). Odgłos przypomina prace zatartego łożyska, czegoś poluzowanego wpadającego w wibrację. Słychać to wyraźnie na obciążonym silniku. Zakres obrotów od 1500 do 3000. Chętnie sprawdziłbym ten kolektor wydechowy. Jak możesz to opisz dokładnie gdzie szukać ? Zaglądać od dołu, od góry ?? Jak to będzie ten kolektor to się będę cieszył :) Nie chciałbym stawiać na tłok bądź wtryski, bo mimo 236tyś km auto pali na dotyk ma moc a korelacja wtrysków w inpie jest.
  5. Witam kolegów.... Od niedawna posiadam BMW E46 2.0d. Mam podobne objawy "buczenia" co kolega wyzej......Mianowicie gdy jadę autem na 4 albo 5 okolo 80-90km, obroty slnika spadaja ponizej 2 tys, gwaltownie daje w deche i przy obrotach 2 tys auto dziwnie zabuczy. Odgłos dochodzi z przodu, wydaje się dobiegać z prawej strony. Odglos przypomina nieszczelny wydech. Dziwne jest to ze po przekroczeniu 2 tyś obrotów zanika. Zjawisko pojawia się tz na 3 biegu ale to tylko przy ostrej jezdzie. Na biegu jłowym auto mozna wkrecac na wszystkie obroty i nic nie buczy. Byłem dzisaj u mechanika miałem przedmuchy na turbinie (wyciek oleju, małe plamy pod silnikiem zauwazone z rana), mechanik powiedział mi że od strony turbo nic sie nie dzieje , pozatym auto ciągnie dobrze. Miałem wymieniany dmumas, auto nie drży , pedał sprzęgła po wcisnięciu nie wibruje..... no chyba ze jak auto ciagnie i delikatnie wcisniemy to wibruje, ale to chyba normalne zjawisko.....:) Nie wiem jak jest z łozyskami wału i szczelnością katalizatora..... Auto ma wymienionye wszystkie filtry :paliwa, oleju, odmy, powietrza. Zjawisko buczenia trochę jest denerwujace w trasie gdzie nie redukujemy biegu a na 5 to obroty sa zawsze 2-3 tys. W bemkach wymienia się olej w skrzyni i tylnym moście ?? Jak tak to co ile km..... Jezeli ktoś wie co z tym buczeniem to się dowiem coto moze być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.