Skocz do zawartości

racesupport

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O racesupport

  • Urodziny 30.07.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Compact
  • Lokalizacja
    Wisła
  • Zawód
    Klimatyzacja i ogumienie :)

Osiągnięcia racesupport

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki użytkownikowi Din76 inpa hula pięknie za co jeszcze raz dziękuję. Auto mi nie odpala po rozładowaniu akumulatora po raz 5-6 i naladowaniu. Tym razem pokazuje błąd pompy paliwa, nie jest to przypadkiem za niskie napięcie akumulatora? Rozrusznik kręci bez problemu ale pompa daje chyba zbyt niskie ciśnienie? Dobrze myślę? E R R O R M E M O R Y --------------------------------------- Date: 27.12.2015 18:19:00 ECU: D50M57E0 JobStatus: OKAY Variant: D50M57E0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 3 error in error memory ! ------------------------------------------------------------- 4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start Error counter: 255 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 374256 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 7.96 °C Rail pressure Actual 0.00 bar Injection quantity 41.35 mg/Hub Air mass per cylinder 0.00 mg/Hub actual engine speed EKP 0.00 1/min Linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 11078.99 mV Vehicle speed 0.00 km/h pre-discharge flow index value 0.00 l/h 2. Umweltsatz Mileage 374256 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 7.96 °C Rail pressure Actual 0.00 bar Injection quantity 41.35 mg/Hub Air mass per cylinder 0.00 mg/Hub actual engine speed EKP 0.00 1/min Linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 11241.92 mV Vehicle speed 0.00 km/h pre-discharge flow index value 0.00 l/h Raildruck bei Motorstart zu niedrig Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 4B 90 41 06 00 00 FF 28 B6 BE 00 3A 00 69 00 00 00 44 00 00 B6 BE 00 3A 00 69 00 00 00 45 00 00 ------------------------------------------------------------- 4477 4477 Intelligent Battery Sensor (DIBS1) Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 374256 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 7.96 °C Battery charge state 55.66 % Injection quantity 41.35 mg/Hub Battery Voltage im IBSCD 14.00 V aktueller Batterystrom -3.79 A Batterytemperatur -48.00 Grad C Battery Voltage 11078.99 mV Vehicle speed 0.00 km/h Faktor für Battery aging -26.27 % keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 44 77 44 02 00 00 01 28 B6 BE 00 3A 98 69 7D 32 03 44 00 48 ------------------------------------------------------------- 4222 4222 Glow plug zylinder 2, Control Error counter: 2 Logistic counter: 40 1. Umweltsatz Mileage 374256 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 7.96 °C Rail pressure Actual 0.00 bar Injection quantity 41.35 mg/Hub Air mass per cylinder 0.00 mg/Hub Charge pressure Actualwert 984.61 mbar Linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 11078.99 mV Vehicle speed 0.00 km/h Status of glow display 0.00 - 2. Umweltsatz Mileage 374256 km Engine speed 0.00 1/min coolant temperature 7.96 °C Rail pressure Actual 7.88 bar Injection quantity 41.35 mg/Hub Air mass per cylinder 0.00 mg/Hub Charge pressure Actualwert 984.61 mbar Linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 10753.14 mV Vehicle speed 0.00 km/h Status of glow display 0.00 - Unterbrechung Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 42 22 44 06 00 00 02 28 B6 BE 00 3A 00 69 00 64 00 44 00 00 B6 BE 00 3A 01 69 00 64 00 42 00 00
  2. Panowie, bo ja już też się chyba poddaje, mam taki kabel i też nie wiem czy go na choinkę powiesić czy coś da rade nim zrobić ? http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-bmw-adapter-e36-e46-e38-e39-i4948574809.html Generalnie kupiłem aby diagnozować mój samochód BMW E61 525d 177km 2005r. Inpę instalowałem na Win 7 64bit zgodnie z instrukcją z lubiebmw.pl. Sama inpa się odpala, kabel jest jako USB Serial Port, com 1 ustawiony w obd.ini ale inpa nie widzi że ma zapłon czy tam battery. Jestem skłonny zapłacić za pomoc zdalną przez teamviewer jeśli ktoś byłby mi w stanie pomóc podczas konfiguracji i odpowiedzieć na kilka prostych pytań byłbym bardzo wdzięczny. Może być PW albo GG: 4730473 ewentualnie tutaj jeśli ktoś może chociaż powiedzieć czy coś zdziałam przez ten kabel.
  3. wszystko się da, a efekt będzie napewno, nie wiem jak z osiągami... ja u siebie mam w Compakcie E36 cały układ od M3 E46 a jak wiadmo tłumik ten do małych nie należy :) efekt bardzo fajny, ładnie wygląda i świetnie brzmi :) na Twoim miejscu pokusiłbym się o taki wydech z amg z tym że musisz brać pod uwagę, że taki wydech z amg też tani nie będzie... ale napewno taniej wyjdzie niż nowy Eisenmann ;) Edit: tu masz Lorinser'a z Merca, na youtube ogladałem filmy pewnie nie z tym konkretnie wydechem ale brzmi fajnie, wygląda ładnie a w BMW pewnie da rady, tylko też drutować trzeba ;) http://allegro.pl/mercedes-slk-171-4-rury-lorinser-amg-wydech-tuning-i1204482657.html
  4. Napisz jeszcze, czy kupiłeś ten samochód ;] Bo sam jestem ciekaw... błotnik i czujnik abs to nie są duże koszta, chociaż patrząc na cene zakupu to jakaś 1/6 wartości biorąc pod uwage zakup czujnika, blachy i lakierowanie :D Compact to całkiem fajny samochód, zawieszenie z przodu jest banalne, nie ma tam dużo do inwestowania, dość często padają sworznie pływające wahacza i to by była jedyna rzecz, ew tuleje wahacza, końcówka drążka rzadziej a środkowa gałka na wahaczu jeszcze sie nie spotkałem... z tyłu zaś masz tuleje belki które można po takim przebiegu wymienić, ew. górne mocowania amort. Porobisz takie rzeczy i masz spokój na dłuuuugi czas, jeżeli oczywiście same amorki nie odmówią posłuszeństwa :) Ja oczywiście jako 2 letni posiadacz polecam ten samochodzik chociaż za 3tyś to nie wiem co to będzie...
  5. Ja również chciałbym się przywitać i rozgościć na tym forum :) Co prawda jestem posiadaczem BMW E36 Compact już od 2lat, zarejestrowany jestem także na innych forach ale czytając pare tematów tutaj widzę, że jest ciekawie :) Więc zabawie tu na dłużej ! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.