Skocz do zawartości

Poleś

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 320i 1988
    E61 530xd

Osiągnięcia Poleś

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. ja bym stawiał na przepływomierz, odepnij i zobacz czy kręci się wyżej niż 3000
  2. ja mam fabryczny hak, a kierunków nie mam :P
  3. Z wydechem możesz pomyśleć nad środkowym od 323 a końcowym od R6, wiem, że tak robią do is'a i się sprawdza, niestety nie wiem ile jest przeróbek, ale chyba nie powinno być strasznie dużo.
  4. Poleś

    Z m20b20 na m20b25?

    a mi się wydaje, że regulator jest ten sam 2,5 bar
  5. :duh: przecież silnik 1.8 to 4 cylindry i raczej nie widzę problemu dlaczego ma nie pasować,
  6. źle jak się świecą cały czas, powinny być zapalone przez chwilę
  7. U mnie wygląda to tak, że jak np. jest mało oleju to zapala się lampka na panelu i zaczyna migać na desce rozdzielczej, jak naciśnie się klawisz "check" to na desce przestaje, a na panelu świeci się aż do dolania oleju (w momencie naciśnięcia klawisza zapalają się wszystkie lampki), podobnie jest z płynem chłodniczym, płynem do sprysków i żarówkami jak się przepalą, tyle wiem z doświadczenia i własnych obserwacji
  8. Poleś

    Problem z predkosciomierzem

    czujnik w moście, miałem podobnie, u mnie wystarczyło ułożyć kabelki i wszystko śmiga
  9. niestety nie pamiętam, sprawdź czy kable nie są poluzowane, może wyglądać, że siedzi w wtyczce, a na dziurach wypada
  10. miałem coś podobnego, okazało się, że jeden kabel z wtyczki przy centralce wypadał
  11. Poleś

    Przeciek chłodnicy

    możesz spróbować wsypać uszczelniacz, dostaniesz w każdym sklepie motoryzacyjnym za grosze, mojej pomogło z przeciekiem, a pompa wody dalej hula jak zła :D jak nie ustanie w ciągu kilku dni to trzeba szukać czegoś innego
  12. Poleś

    E30 na początek.

    w sprawi kosztów, za moją (320) dałem prawie 3 tyś, włożyłem obecnie około 8 tyś i dalsze wydawanie pieniędzy się zapowiada, spalanie jak chcesz wiedzieć to średnio (miasto trasa pół na pół) wychodzi 11 litrów benzyny (gazu nie posiadam i nie będzie :P), ale trzeba zaznaczyć, że raczej nie poruszam się jak niedzielny pan w kapeluszu :D należy pamiętać jeszcze, że trzeba ostrożnie podejść do tylego napędu jako pierwsze auto, nawet w 316, swoje wcześniej przejeździłem fwd, a pierwsze jazdy e30 czasami mnie zdziwiły (zwłaszcza zimą, ale zabawa jest przednia :D), mówię o tym bo znam parę osób które miały jako pierwsze auto bmw, wystarczył mokry asfalt i kończyli na drzewie albo w rowie
  13. prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą i spaliny idą w układ chłodzenia
  14. Poleś

    Kosmetyka buni.

    dla mnie prędzej całe felgi w czarny mat
  15. Poleś

    Klocki hamulcowe

    1. zdejmujesz koło i patrzysz czy klocki się skończyły ( łatwo zauważyć jak metalowy fragment jest bardzo blisko tarczy, oczywiście patrzymy od strony zewnętrznej i wewnętrznej), 2. wymienia się razem na jednej osi, jak np tył nie jest zużyty to nie ma potrzeby wymieniać, 3. z tego co pamiętam potrzebne są dwa klucze i brecha do wciśnięcia tłoczka, wszystko jest ładnie opisane w książce do e30, operacja trwa do 15 min na koło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.