
owadek
Zarejestrowani-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
Było E87 118d 2008
Jest E91 325xi 2009 +Suzuki DL650A -
Lokalizacja
Kraków
Osiągnięcia owadek
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Osobiście jeżeli planujesz xDrive to ja bym szukał 330xi. Jeżdżę 325xi LCI i te 218KM jakoś dupy nie urywają, a spalanie miasto 13,5-14;/100km trasa 10-12l/100km. O ile wiem 330i różni się głównie kolektorem dolotowym i softem, ale na pewno znajdzie się kilka innych zmian. Co do xDrive to temat rzeka, jak lubisz szybko lato, jesień, zima, wiosna to poleca, jak lubisz szybciej w lecie to wystarczy RWD. Pozdro,
-
To wracając do opinii o samochodzie, to jak dla mnie xDrive wart jest grzechu i pieniędzy, na suchym i ciepłym asfalcie RWD naprawdę jest super sprawą, ale albo nie mam szczęścia do takich warunków, albo witamy w PL. U nas zawsze jest coś nie tak, póki co 4 kółka mnie nie zawiodły (RWD w zimie wielokrotnie) a doprowadzić na asfalcie do włączenia ESP to już naprawdę trzeba się postarać. Co do samej jakości napędu to nie słyszałem o problemach z nim.
-
Bardzo ładne auto :) Bardzo dobra cena :) Bardzo dobry wybór :) VIN się nie zgdadza na www.bmwvin.com ? na 100% wina strony, przecież nie ma innego powodu, algorytm się zepsuł i kłamie. Kup, będzie Pan zadowolony:) W razie problemów części do BMW są tańsze niż do Fiata :) P.S. Pozdrów sprzedającego od BMW Klub.
-
E9x rozmiar opon i felg - pomoc w wyborze.
owadek odpowiedział(a) na sokolnh temat w E90, E91, E92, E93
U siebie do srebrnego E91 LCI mam model 285 i bardzo mi się podobają, mam 2 komplety + 1 koplet 286 więc jak będziesz zainteresowany to coś znajdziemy. -
Nokia Ck-200 do BMW e91 320d 2007r
owadek odpowiedział(a) na dawid.bmw.22 temat w E90, E91, E92, E93
Część, Używałem CK-200 w E87 przez o ile dobrze pamiętam ponad 2 lata. Moim zdaniem, niech Cię Bóg chroni przed tym gównem, instalował mi to autoryzowany serwis, generalnie z montażem problemów nie było, poza 1 (ale to wina produkty), że czasami wtyczki z centralki wypadają i zestaw zaczyna szaleć. W wyświetlaczu masz zintegrowany mikrofon, na opisanie jego jakości brakuje słów, domontowana mi akcesoryjny dodatkowy mikrofon, z kolei na opisanie jego jakości brakuje mi słów również, większość rozmów kończyło się :) zadzwonię później :) Co do jakości dźwięku jako odbiorca nie miałem powodu do narzekania, z kolei dopiero po sprzedaniu samochodu i kilku rozmowach z nowym właścicielem korzystającym z CK-200 stwierdzam, że takiego G świat nie widział. Dodatkowo ciągłe problemy ze ściąganiem książki z Androida, na wyświetlaczu był ochronny plastik który po pierwszym upale się wykrzywił i odkleił. Czytałem o produktach Parrot, podobno są dużo wyższej jakości. W E91 proponuje zamontować fabryczny zestaw, nie miałem, domontowano mi do radia Professional moduł BT z centralką, nie da się porównać jakości dźwięku, szybkości działania, bezawaryjności, łatwości obsługi. CK-200 +/- 500-600zł, moduł BT do E90/E91 - 1000-1200zł. -
Rey1243 jesteś ze Śląska, do Krakowa daleko nie masz, http://www.centrum-bmw.pl/component/rdautos/?view=detail&id=513 Firmę polecam, sprawdzona przez kilkanaście zakupów.
-
Ja postąpiłem troszkę inaczej z montażem i polecam, z racji sportowych foteli radio nie mieści się pomiędzy tunelem środkowym a fotelem pasażera (uważam to za wygodne rozwiązanie, używałem tak w E87 i polecam). Wymontowałem klapkę zamykającą schowek pod włącznikiem świateł i wsadziłem tam radio Stabo (tylko takie było) które wygląda i ma te same wymiary co Uniden 520XL i President Harry II. Od gniazda gruszki poszedł przedłużacz który został przeciągnięty przez miłego Pana mechanika pod deską i łączy się z gruszką na łączeniu mat podłogowy przy fotelu pasażera, na boku tunelu środkowego. W konsekwencji radio obsługuje się wygodnie lewą ręką, a gruszę rzadziej prawą, i wychodzi ona bezpośrednio z bogu tunelu. Jak dla mnie wygodnie i w miarę nie razi w oczy.
-
a czy ktoś ma wersję US i może to potwierdzić ? Nie rozumiem podejścia większy rynek USA dlatego samochody nie mogą być gorsze, albo mają alufelgi w standardzie a w PL nie. Alufelga czy szklany dach to wyposażenie a nie jego jakość, w Stanach światła wyładowcze to temat który powoli i bez przekonania wchodzi na rynek a wydaje mi się, że jest to lepsza opcja niż np. alufelgi które są potrzebne dla wyglądu, a jak dla wyglądu to najlepiej 24" i spli... coś tam :) Jak ktoś miał kontakt z "amerykańską" motoryzacją to chyba łatwo zauważyć, że jakość nie jest u nich priorytetem, co innego wygląd (np. Pontiac Aztec), felga, cyfrowe radio i 15 uchwytów na 7 litrowe kubki. O poziomie ich motoryzacji mogą również świadczyć opony całoroczne zrobione z nie ścieralnej substancji gumo pochodnej stosowane wszem i wobec i wciąż.
-
Witam, Kilkukrotnie w przeszłości analizowałem różnicę cen samochodów w USA i Europie. Doszedłem do kilku wniosków i co do jednego prosiłbym użytkowników wersji z za oceanu o potwierdzanie. Co kształtuje cenę według mnie. 1. Wartość dolara w USA nie przekłada się na jego wartość rynkową, w uproszczeniu w stanach 1$ jest wart więcej niż w innych krajach, spadek jego światowej wartości oczywiście przekłada się na ceny produktów importowanych, ale jego wewnętrzna wartość spada zgodnie z inflacją. 2. Wielkość rynku, USA to jak wiemy duży kraj, mieszka tam +/- 315mln ludzi, koncerny samochodowe mają duże mniejsze struktury, ta sama reklama trafia na cały rynek, strategia marketingowa jest jedna, w jednym języku. Da porównania UE około 505mln mieszkańców, 27 krajów, sam Bóg wie ile języków (mam wrażenie, że 25 ?), czyli +/- 25 dodatkowych centrali krajowych, często inna polityka fiskalno-skarbowa, reklamy i marketing przygotowywany dla każdego kraju częściowo indywidualnie. I to właśnie moim zdaniem tworzy największą różnice w cenie. 3. różnice w podatkach bezpośrednich i pośrednich. 4. I tu najważniejsze w moim postrzeganiu świata, jakość wykonania i rodzaj użytych materiałów. Miałem kilka razy okazję jeździć różnymi modelami BMW z USA, i w moim odczuciu jakość niektórych plastików, szpary pomiędzy nimi, jakość tapicerek jest mówiąc delikatnie inna. O ile wiem sztuczna skóra (syntetyczna, eko czy jak to się zwie) była również oferowana wyłącznie na tamten rynek. I dziś przeglądając sieć widzę, BMW F30 Touring z salonu w Chicago http://www.bmwblog.com/2013/02/08/2013-chicago-auto-show-bmw-3-series-sports-wagon-with-m-sport-package/drv_7211/ Bęc na galerie, i zdziwienie. Uświadomcie mnie, patrząc na jakość materiału w bagażniku, jest to taki sam cud techniki jaki miałem w E87, w E91 mam milusi dywanik, wydawało mi się, że wszystkie E91 mają właśnie tak lepiej wykonany bagażnik. Proszę potwierdźcie moją spiskową teorię czy tak właśnie jest, że samochody również BMW z za oceanu są gorzej wykonane gdyż ich rynek nie oczekuje takiego poziomu jak na starym kontynencie.
-
Spalanie E9Xi TYLKO BENZYNA (również z LPG) tylko wyniki !!!
owadek odpowiedział(a) na radaz temat w E90, E91, E92, E93
Auto: e91, n53, manual, xDrive, 218KM Ogumienie: 225/45/17 Dystans: codzienna jazda, miasto Kraków Rodzaj trasy: miasto 95%, trasa 5%, korki, światła. Zużyte paliwo: (ile w litrach) Rodzaj paliwa: zwykła PB95 z BP Średnie spalanie wyliczone: (l/100km) Średnie spalanie BC: 12,5l/100km Średnia prędkość BC: 32(km/h) Dystans: trasa 610km, w tym 200km autostrada 160-210km/h Zużyte paliwo: 60 (ile w litrach) Rodzaj paliwa: zwykła PB95 z BP Średnie spalanie wyliczone: 9,9(l/100km) Średnie spalanie BC: 10,0l/100km Średnia prędkość BC: ?(km/h) -
Jak przyśpiesza twoje E9x? - kalkulator przyśpieszenia
owadek odpowiedział(a) na wujekwaldus temat w E90, E91, E92, E93
Horsepower (at the flywheel) 218ps Curb Weight 1850kg Drive Type AWD Transmission manual 0-100 kph 7.435 seconds W sumie działa, katalogowo 7,7, w pomiarach 7,5 -
335i E91 - co brać RWD czy AWD, 6MT czy 6AT?
owadek odpowiedział(a) na jackbmw temat w E90, E91, E92, E93
Witam, Wtrącę się troszkę, Co do bezpieczeństwa przy normalnej eksploatacji to rzeczywiście z mojego punktu widzenia i doświadczenia xdrive nie robi tak dużej różnicy, o ile.... jeździsz w miarę z przepisami i nie szukasz sobie problemów. Nie mniej pomarańczowa lampka dość często się świeciła w moim przypadku i w E87 i E90 i E60 czy F10, próba wyjazdu po zaśnieżonych podjazdach nie raz kończyła się rozgoryczeniem i ciepłymi słowami w kierunku zarządców dróg, ile to razy podchodziłem do podkrakowskich pagórków po 2,3,4,5 razy aby je zdobyć. Ileż to razy zostawiał samochód na płaskim a drałowałem z buta, i nie ważne jaki model, i jakie opony. Problem nie leży w samochodach tylko w drogach. Pod Radomiem na ładnej nowej drodze w kierunku Warszawy E87 mało mnie nie zabiło po wjeździe w kałużę na łuku. A więc, xdrive to taka opcja w BMW która praktycznie wyłącza podświetlenie kontroli trakcji i ESP, samochód przez wodę na łukach przechodzi nieporównywalnie spokojniej, jazda dwoma kołami po źle odśnieżonej drodze również nie robi wrażenia, jazda po zaśnieżonych drogach, podjeżdżanie pod górę a przede wszystkich ruszanie pod nią, to inne spojrzenie na zimę. Reasumując, mieszkając w Barcelonie, chętnie RWD, lżejsze, przyjemniejsze, tańsze. Mieszkając w klimacie europy środkowej, tylko xdrive, ale pamiętać należy, że przy hamowaniu czy zerwaniu przyczepności na 4 kołach to nawet święcona woda nie pomaga. -
Ja od zawsze używam Presidentów Harry 2 albo Unidenów 520XL, prawie to sam i raczej dzaiałają, polecam jednak to 1 radio które ma głośnik z przodu, jak cię stać to President będzie chyba pewnym zakupem, co do anteny to wielu samochodach używałem Leem at-71 niektórzy narzekają ale ja złego słowa na nie nie powiem. Co do samego umieszczenia to: Antenę mam na uchwycie na klapie, kabel dociągnięty pod siedzenie pasażera pod plastikami i dywanikami, Zasilanie do CB albo z zapalniczki albo tak jak u mnie dorobiłem drugą zapalniczkę z tyłu podłokietnika, w miejscu gdzie w 3 czy 5 są gniazdko bądź wywietrzniki. Co do radia to idealnie w 1 wchodzi pomiędzy fotelem pasażera a konsolą środkową. Działa od 3 lat. Pozdrawiam, Kuba
-
No niby koło, ale jak szumi i szurczy to jeszcze łańcuch rozrządu chyba
-
Odpowiedz sobie na pytanie, czy aby na pewno wszystkie kobiety potrafią używać samochodu zgodnie z założeniami producenta ? Koło dwu masowe da się szybciej zepsuć, nie mniej dopóki nie określisz problemu, dopóty nie otrzymasz odpowiedzi. pozdrawiam