Skocz do zawartości

lmc00

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530d 1999

Osiągnięcia lmc00

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dzieki spróbuje , a sprawa chyba nie jest jednorazowa bo cały czas dodaje do paliwa środka do czyszczenia wtrysków i tankuje tylko na statoil.
  2. i jeszcze zapomniałem dodać, odczyty z kompa na ciepłym silniku równiez prawidłowe
  3. ale czy nic się nie stanie jezeli w czasie pracy silnika wyłączę wtyczke
  4. tez mi sie tak wydaje tylko teraz pytanie, jeden czy więcej
  5. był dziś podłączany i nic nie wykazało, jutro jade jeszcze zeby sprawdzić to samo na rozgrzanym silniku
  6. witam, czy ktoś miał ten problem? ostatnio po odpaleniu silnika na mrozie zaczęło targać całym samochodem , najprawdopodobniej chodził nie na wszystkich cylindrach. po paru minutach zaczyna pracować w miarę normalnie. na ciepłym silniku tez nie pracuje jak kiedyś, bo przy przyspieszaniu czuć ze silnik nie pracuje płynnie, tak jakby nie palił na jeden cylinder i da sie usłyszeć stukot podchodzacy pod klekotanie e39 530d ,99 automat prosiłbym o podpowiedź jeżeli ktoś miał ten sam problem
  7. muszę chyba do jakiegoś fachowca, bo to nie taka prosta sprawa
  8. witam wszystkich, mam problem otóż w czasie zatrzymywania samochodu w 530 d (skrzynia automat) przednie koła już hamują natomiast tylne ciągle pchają samochód aż do całkowitego dociśnięcia pedału hamulca. Uniemożliwia to praktycznie jazdę zimą, latem to właściwie w ogóle nie przeszkadzało. Po opadach śniegu kiedy cofałem z górki do garażu to mało nie zaliczyłem ściany ponieważ koła przednie zaczęły się ślizgać, a tylne wciąż ciągnęły. Zatrzymałem samochód bez problemu kiedy zmieniłem pozycję gałki biegów z D na N , wtedy wszystkie kola zaczęły jednocześnie hamować. Latem objawiało się to jedynie skrzypieniem klocków ocierających o tarcze przednie w końcowej fazie zatrzymywania samochodu. byłbym wdzięczny za pomoc
  9. kupiłem za 300 zł bo ten do 99 jest duzo droższy , mam nadzieje ze bedzie pasował
  10. Ten przycisk przy kierunkowskazie nie jest do niczego potrzebny, u mnie go nie używałem żeby sprawdzić temperaturę, zrób dokładnie tak jak pokazane zostało na filmiku z Youtube , tak mi się wydaje , że inaczej nie będzie niż u mnie. Trzeba tylko wystarczająco szybko wcisnąć jeszcze raz przycisk jak pojawi się test 1.
  11. a czy ktoś ma namiary na tani sklep z częściami znalazłem w internecie termostat za 150 zł, ale człowiek mówi , że różnica w budowie termostatu zalezy od tego czy auto wyprodukowano przed wrześniem '98, czy po wrześniu, a wszędzie podają , że to wrzesień '99. moje 530 d jest z kwietnia '99, może ktoś korzystał z tego sklepu http://allegro.pl/nowy-termostat-wahler-bmw-e36-e34-e39-e38-kxmk-i1291960001.html
  12. Odblokowałem funkcje komputera, takie to proste, że aż wstyd było pytać. ... no ale oczywiście pokłony za pomocne rady, sam bym do tego nigdy nie doszedł.
  13. tak zrobiłem , temperatura u mnie 60-62 , pewnie termostat , dzięki za podpowiedź kolego muda44
  14. To odblokuj ukryte opcje licznika - wejdź na 19 daj log off i w 7.0 będziesz miał temp silnika. Powinna być 90 stopni + , - 2 stopnie. Ważne żeby nie spadała poniżej 85 bo przy 81 będzie Ci się w zimę często załączać webasto dogrzewając silnik...
  15. Jutro zobaczę , tylko coś mi się wydaje że każde kolejne szybkie przyciśnięcia przełączają testy do nr 7, a potem wraca znowu do pierwszego. No dobra , ale jutro spróbuje jeszcze raz żeby się upewnić. Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.