Skocz do zawartości

siwy5555

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 2.0 D 2001 było
    E39 530D 2002 jest
    E38 730D 2000 był
    E65 730D 2003 był
    E87 116D 2009 jest
  • Lokalizacja
    Chełmno Kujawsko-Pomorskie

Osiągnięcia siwy5555

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Podepnę się do tematu. Chodzi mi o ściągacz do tulei tylnej belki, ale w sedanie. Gotowe ściągacze są drogie. Planuję dorobić taki ściągacz. Mam prośbę może ktoś ma taki ściągacz chodzi mi o wymiary, ewentualnie fotki. Z góry wielkie dzięki za pomoc. siwy5555
  2. Ok dzięki za podpowiedz. Myślałem, że jeszcze kogoś sprowokuje do wypowiedzi na temat ciśnienia. Jeżeli jest poniżej 300 na wolnych obrotach to świadczy o : - kończąca się pompa - wadliwy regulator - wadliwy czujnik ciśnienia - lejące wtryski Czy może być jeszcze coś i co waszym zdaniem obstawiacie w/g kolejności ?
  3. Niech będzie na listwie, ale i tak nie otrzymam podpowiedzi.
  4. Nie wierzę, że nikt nie wie jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach na szynie ?
  5. Ciśnienie wstępne na wolnych obrotach wynosi 3,9 bara. Wolne obroty to 750.
  6. Witam Jak w temacie przymierzam się do zakupu E39 z silnikiem 3000d. Mam na oku auto ale po diagnostyce Inpą martwi mnie problem ciśnienia na szynie CR. Na niskich obrotach na rozgrzanym silniku ciśnienie wynosi 280 czy to jest w normie ? Będę wdzięczny za wskazówki bardziej doświadczonych kolegów z forum. Za co z góry wielkie dziękuję
  7. Sterownik demontujemy z pompy, która zostaje na miejscu w aucie. Jest trochę roboty. Mi najwięcej problemy sprawiło odkręcenie łapy mocującej pompę z blokiem silnika, ale koledzy doradzili i wszystko poszło zgodnie z planem. Link do demontażu samego sterownika: http://www.vp44diesel.de/en/vp30-44-dissasembly Jakby co to Pytaj to pomogę w miarę możliwości. viewtopic.php?f=69&t=187492
  8. Sterownik już naprawiony - uszkodzony słynny tranzystor. Zamontowany i wszystko po staremu. Koszty 200 zł naprawa sterownika + dojazd do fachowca od sterowników + stracony wolny czas, ale za to satysfakcja ogromna, że auto śmiga jak dawniej.
  9. Sterownik po naprawie - uszkodzony słynny tranzystor. Zamontowany na pompę wtryskową. I wszystko po staremu Bunia cyka aż miło. Błędów w kompie nie ma. Więc wszystko ok. Cały koszt to za naprawę sterownika 200 zł + dojazd do fachowca od sterowników no i oczywiście trochę wolnego czasu i chęci. Nie jest to aż tak skomplikowane.
  10. Sterownik wymontowany. Jutro chwila prawdy - jestem umówiony na sprawdzenie ewentualnie naprawę sterownika.
  11. Dzięki za podpowiedz. Profesjonalne klucze i wspornik odkręcony. Sterownik pompy już zdemontowany. Jutro jestem umówiony na sprawdzenie ewentualną naprawę sterownika. Jutro będzie chwila prawdy.
  12. Witam Wszystkich Z diagnozy wynika uszkodzenie modułu sterowania pompą wtryskową. Nie mogę sobie poradzić z demontażem samego sterownika nie wyjmując pompy z auta. Nie mogę odkręcić łapy trzymającej pompę, która przeszkadza do odkręcenia jednego torsa ( śrubki) od pokrywki. Może ktoś przerabiał ten temat ? Mile widziane wskazówki demontażu modułu nie wyjmując pompy.
  13. Witam Nie będę zakładał nowego postu podepnę się do tematu. Dziś spotkało mnie rozczarowanie: mianowicie po odpaleniu auta, po chwili zgasło i nie mogę odpalić. Paliwa połowę zbiornika. Paliwo dochodzi do filtra paliwa - sprawdzone. Czyli pompa niskiego ciśnienia sprawna. Podłączając pod Impę wychodzi bez przerwy ten sam błąd: 67 Control unit Injection pump Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów: Czy dobrze odczytałem : błąd sterownika pompy wtryskowej ? czyżby to był padnięty tranzystor do do sterownika pompy VP44 VP 44 ? Będę wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.