marcinekk - nie wiem dlaczego cię to śmieszy co napisałem skoro sam jeździsz X5 a to jest zupełnie inne auto - sprężyny i amortyzatory miękkie, auto cięższe kilkaset kilo, większe itp... chyba nie wiesz co cierpi kierowca jeźdżąc X3 po dziurawych polskich drogach... Miałem już kilka aut i ze sportowym zawieszeniem (bilstein amorki i sprężyny -40mm) i tym komfortowym (Volvo Xc70) i powtórzę to świadomie - X3 jest twarda i trzęsie na dziurach. Założenie opon o wyższym profilu trochę ten efekt zmniejsza ale to oczywiście jest półśrodek bo całe zawieszenie jest dostosowane do niemieckich asfaltów. A niski profil dla kontroli to może jest przydatny ale nie w trybie jazdy miejskiej i nie po dziurach... wuluzuj kolego i szanujmy się wzajemnie :!: - ja opisuje swoje odczucia zweryfikowane przez życie a nie klepie teorię. Niskie profile sa tak samo dla ludzi jak i te wysokie, tak samo opony zimowe, letnie i całoroczne, każdy wybiera co chce i czego potrzebuje - nie oznacza to jednak że skoro sa dostępne to będa zawsze i do każdego auta dobre - to musi juz sam przemyślec kierowca. :idea: