Skocz do zawartości

MaciekGT

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E83 2,0d 2010

Osiągnięcia MaciekGT

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. O ile rozumiem ideę automatycznych świateł (a tez je mam) to wystepują tylko w systemie 0-1. Do jazdy dziennej X3 nie ma specjalnych świateł (na ogół sa to ledowe dodatkowe elementy) więc nie masz co kombinować. Ja mam ustawione na ostatnię pozycję od prawej - dzięki temu nie myśle o włączaniu czy wyłączaniu świateł, są zawsze ze mną bo tak powinno być... :wink:
  2. marcinekk - nie wiem dlaczego cię to śmieszy co napisałem skoro sam jeździsz X5 a to jest zupełnie inne auto - sprężyny i amortyzatory miękkie, auto cięższe kilkaset kilo, większe itp... chyba nie wiesz co cierpi kierowca jeźdżąc X3 po dziurawych polskich drogach... Miałem już kilka aut i ze sportowym zawieszeniem (bilstein amorki i sprężyny -40mm) i tym komfortowym (Volvo Xc70) i powtórzę to świadomie - X3 jest twarda i trzęsie na dziurach. Założenie opon o wyższym profilu trochę ten efekt zmniejsza ale to oczywiście jest półśrodek bo całe zawieszenie jest dostosowane do niemieckich asfaltów. A niski profil dla kontroli to może jest przydatny ale nie w trybie jazdy miejskiej i nie po dziurach... wuluzuj kolego i szanujmy się wzajemnie :!: - ja opisuje swoje odczucia zweryfikowane przez życie a nie klepie teorię. Niskie profile sa tak samo dla ludzi jak i te wysokie, tak samo opony zimowe, letnie i całoroczne, każdy wybiera co chce i czego potrzebuje - nie oznacza to jednak że skoro sa dostępne to będa zawsze i do każdego auta dobre - to musi juz sam przemyślec kierowca. :idea:
  3. Ja czekałem tydzień po przyjeździe auta do salonu - akcyzę załatwiali z Urzędem Celnym 6 dni, i to od nich nie zależy. Nie ważne jest jakie masz koła opony (tzn. nie najważniejsze) - sprężyny i amorki to daje lub zabiera poczucie komfortu. Ale oby Ci pasowało, mnie po Volvo XC70 obecna twardośc troche dokucza. W koncu skoro kupujesz auto za prawie 200 tys.zł to chciałbyś żebyś głowa nie latała Ci tak samo jak w cinquecento za 2 tys.zł... :mrgreen:
  4. To mój pierwszy post więc wszystkim mówię witajcie... Jestem bardzo ciekaw jakie wrażenia będziesz miał na zestawie - sportowe zawieszenie i felgi 19". Ja odbierając swoje auto dokladnie miesiąc temu, na własne życzenie i bez zwrotu kasy oddałem swoje 18" koła na 17" bo łeb mi sie trząsł jak w sportowym cinquecento... Pozbycie się 18-stek to był najlepszy biznes jaki zrobiłem bo ich późniejsze odsprzedawanie a potem kupowanie kompletu 17 kosztował by mnie pewnie sporo nerwów, czasu i pieniędzy. Za dwa lata jak mi sie opony spolerują planuję zainstalowac nawet wyższy profil zamiast 235/55/17 wstawić 235/60/17, licze że będzie dalsza poprawa komfortu jazdy. Napisz kolego jakie wrażenia masz i podziel sie swoim bólem z nami BMW-kolegami... :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.