Skocz do zawartości

s0snus

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 1.8 E36 Sedan 1995 :)

Osiągnięcia s0snus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam pytanko czy w 1.8 i M43 Przepływomierz jest taki sam jak w m42 1.8 is ? Czy się różnią od siebie ?
  2. Na co lepiej zmienic ? Oba silniki sa do siebie bardzo podobne nie wiele sie roznia pod wzgledem wyposazenia i mocy. Na Twoim miejscu zminil bym na cos mocniejszczego. Ja z 1.8 i M43 115 km po zgonie powodziwym dokonalem zakupu i zmiany na starszy model M42 1.8 is 140 konny. Osprzet i inne podzespoly sa praktycznie te same. Trzeba zmienic komputer i wiazke i gume do przeplywki. Najlepiej kupic kompletny silnik ale dosc ciezko trafic. Polecam Ci szczeze zmiane na cos mocniejszego. Jak swojego dopieszcze to na pewno bede zadowolony. Pozdrawiam
  3. Zapomniałem dodać ze świeczka na pierwszym cylindrze jest cała mokra i czarna. Zarzuca ją olejem. I czy przypadkiem może być to wina oleju? Może jest jego nadmiar ? Nie zmieniałem jeszcze starego oleju ponieważ chciałem uruchomić najpierw silnik i sprawdzić czy najpierw będzie hulał jak należy a następnie pozmieniać płyny.
  4. A czy jest jakaś różnica pomiędzy czujnikiem wałka rozrządu w silniku 1.8 i M43 a 1.8 is M42 ? Bo mam cały silnik M43 w częściach tyle ze był utopiony i korbowód bokiem wyszedł. Ale chyba czujniki są ok. I czy dało by rade je zamienić ?
  5. Wyszło na to ze cewki są dojechane. Zmieniłem na listwe cewkową z M43 1.8 i poprzedniego silnika. Jest iskra i pali. ALE teraZ wyszedł kolejny kotek z worka. Nie pali mi na pierwszy cylinder. Iskra jest ale swiece zazuca olejem. nie wiem z jakiego powodu. nie wkreca sie na wysokie obroty. i silnik faluje mirdzy 500 a 1300. :duh: Czy ktoś miał juz z tym do czynienia ?
  6. Witam Serdecznie W powodzi została uszkodzona moja jednostka napędowa 1.8 i M43 w E36 Sedanie i postanowiłem wymienić silnik na nieco mocniejszy M42 1.8 is. wraz z osprzętem elektryką i kompem. Jak do tej pory wszystko cacy tyle ze się silnik kręci a iskry nie ma. Proszę o pomoc bo nie wiem za co mam się wziąć ? :cry: Ponoć trzeba dopasować EWS - DME testerem serwisowym ale nie wiem gdzie to jest i jak to wygląda. Gdzie mam sie wpiąć. I czy przypadkiem immo nie blokuje bo stacyjki do tego silnika niestety nie udało mi się zdobyć. Przewody wysokiego napięcia sprawdziłem i próbowałem na każdej z czterech cewek. I nic silnik sie kręci a iskry jak nie było tak i nie ma :mad2: :( Proszę O POMOC !!!
  7. Dzieki :) wiązka z przewodami do klapy była praktycznie poprzerywana :) Pozdro
  8. Miałem ten sam problem. Jest śrubka jak wczesniej opisywano pod lampka na klucz 10. U mnie trzeba sie niezle nawyginac by ja dostrzec. Po jej wykreceniu schowek sam praktycznie wychodzi :)
  9. Witam mam dziwny problem z którym nie potrafię sobie poradzić. Przerpaliły mi sie żarówki podświetlajace tablice rej. Po ich wymianie tylko lewa świeci a prawa nie. Wymieniłem bezpiecznik i to tez nie dało efektu. Przeczyściłem i sprawdziłem styki i dalej nic. Nadal tylko lewa się świeci. Podobny problem mam w bagażniku. Wymieniłem żaróweczkę na nową i również nie świeci. Bezpieczniki są ok . A żarówki nowe. Co może być ewentualną przyczyną ?? Proszę o Pomoc :cry:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.