Skocz do zawartości

dol

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lca

Osiągnięcia dol

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dol

    wymiana filtra paliwa w 524 TD

    powalczylem dzisiaj z nim troche. po dlugiej walce udalo sie przebijajac go srubokretem i uzywajac przedluzki;) a co do dolewek to ok litra na 1,5-2k:( niestety ale poprzedni wlasciciel najwidoczniej wymyl silnik czyms bardzo inwazyjnym i po ok 2 tyg jazdy nagle zaczelo cieknac ze wszystkich uszczelek w aucie:/ wie ktos moze jakiego plynu do ukladu wspomagania kierownicy uzyc do dolewki? i z tego co wiem sprzeglo jest hydrauliczne-gdzie jest plyn:) korzysta z tego do wspomagania czy tez moze jest bezosblugowe?
  2. dol

    wymiana filtra paliwa w 524 TD

    Wydaje mi sie ze jak najbardziej mozesz:) Przewody na dole to chyba czujnik wody w filtrze(przynajmniej tak mi sie wydaje). Wlasnie przez poranne palenie chcialem go wymienic, bo ostatnio wymieniany byl chyba bardzo dawno temu. U mnie jest tak ze jak nie odpali za pierwszym strzalem to musze go pilowac dobre 30 sekund zeby zaskoczyl. Prawdopodobnie w nocy paliwo cofa sie z przewodow. W ciagu dnia pali na dotyk. Co do osiagow to wczesnie jezdzilem MB W124 200D wiec pozostawiam bez komentarza. Nawet po 2ch miesiacach BMW to dla mnie rakieta:) Zero problemow z wyprzedzaniem na trasie,a to jest dla mnie najwazniejsze. Nigdy nie kopci(nawet na zimno) ,a obroty nie faluja. Po odpaleniu rano po ok. 5-10 sekundach silnik chodzi juz w miare rowno. Glowica i turbina sa po regeneracji i jeszcze na gwarancji. Spalanie rzedu 9 -11l/100km. Jezdze raczej spokojnie(2-2,5k obr/min) ale czesto sie nim zbieram zeby dobujac go do 60-80. Troche niepojacym jest fakt ze bierze mi olej:/ (ale jak juz mowilem z tylu tego nie widac) ale regularnie sprawdzam i robie dolewki:) To chyba tyle:) pzdr
  3. dol

    wymiana filtra paliwa w 524 TD

    witam naszla mnie ochota na wymiane filtra paliwa w aucie. zakupilem, otworzylem maske i to by bylo na tyle bo nie ma zadnej sruby trzymajacej filtr;) mam przez to rozumiec ze filtr odkreca/dokreca sie "lapka" ktorej uzywa sie normalnie do odkrecania np. filtra oleju? nie chcialbym zniszczyc starego filtra bo moze sie zdarzyc ze sprzedawca dal mi nie ten typ :roll2: mialem duzo aut ale bmw jakos sie boje :8) a swoja droga: wymiana filtru czy filtra?;)
  4. moje 525TD z 91r pali niestety jak smok:( co ciekawsze wydaje sie brac mniej wiecej tak samo na trasie i w miescie:D jezdze raczej wolno, tak do 120 max, a bierze gadzina ok 12l/100km i to z pa3eniem na ekonomizer i nie przekraczaniem 3k obrotow/min(na ogol jezdze w okolicach 2k:(). Wir w baku... Wybieram sie do jakiegos mechaniora zeby cos podregulowal. A tak BTW rano auto odpala od strzalu, ale gdy nie uda mu sie za pierwszym razem to trzeba go krecic dobre 30 sekund zeby raczyl zaskoczyc:( Jakies pomysly? pzdr
  5. podepne sie pod temat zeby nie zasmiecac;) u mnie znowu wczoraj wskaznik paliwa pokazal ze spalil ok 20l/100km gdy zjechal na rezerwe zatrzymalem sie i szukalem wycieku:o) ponowny rozruch silnika i bum: w baku troche ponizej 20l (niby ok). ale teraz widze ze znow cos za szybko w dol leci:( ogolnie wyszlo ze spalanie w miescie a na trasie jest niemal identyczne (10-12 l) . a ciekawe jest to ze jak odlaczylem ostatnio akumulator to po ponownym podlaczeniu licznik pokazal ponad pol baku(chociaz paliwa bylo duuzo mniej). znow restart i wszystko ok... czy mozna cos zrobic z tym oszukancem?
  6. po kilkudniowej obserwacji zastanowilo mnie jedno: auto zamykam z kluczyka( max prawo czyli ryglowanie), zawsze za pierwszym razem centralny "odbija". za 2gim zawsze zaskakuje i zapala sie dioda na desce ale NIE mrygaja kierunki. Sprawdzilem glowne bezpieczniki i wszystkie sa ok. czy jest sens kombinowac cos z samym sterownikiem centralki(ktory zdaje sie jest pod siedzeniem tylnim)? Pomozcie:) jestem strasznie przyzwyczajony do otwierania aut z pilota:D
  7. no i probowalem wszystkiego i nic:( pilot dziala(tj. wysyla sygnaly podczerwieni) ale za cholere nie moge go spiknac z autem. W instrukcji jest napisane, ze gdy wykonuje sie aktywacje przy otwartych drzwiach to nastepna bedzie mozliwa dopiero po odblokowaniu w ASO. moze tu gdzies tkwi przyczyna? A moze poszedl bezpiecznik od tego ustrojstwa? Sam juz nie wiem:( jak cos mi sie uda to dam znac dzieki wszystkim za pomoc:)
  8. niestety poleglem:( probowalem ale nic z tego nie wyszlo:/ postaram sie dzisiaj sprawdzic pilota (czy wysyla sygnal). toold:Co znaczy naciskac? przycisnac i 3mac czy tez naciskac i puszczac? za 2gie polozenie biore to w ktorym grzeje swiece(za 1 to w ktorym pojawiaja sie liczniki km). jeszcze jakies pomysly jak sobie z tym poradzic?;) dzieki za dotychczasowa pomoc:)
  9. troche sie nie zrozumielismy ja przycisk ze strzalkami pustymi i pelnymi liczylem za 2;) probowalem na kluczyku kombinacje strzalka pusta + 3 razy boczny itd. ale zadna nie spowodowala migania diody. tyle tylko ze robilem to na "sucho" czyli w domu a nie w samochodzie;) czy to moze byc przyczyna?
  10. hmm...dzieki za odpowiedz:) znalazlem instrukcje obslugi do e34 gdzie opisana jest czynnosc "inicjalizacji kluczyka" http://helios.et.put.poznan.pl/~mpolroln/E34PL/instr_E34_PL.htm tylko jest jedno ale...u mnie sa 3 przyciski(to raz) a dwa to ze ten gorny przycisk moze byc w tym samym momencie tylko w jednym polozeniu(tzn albo na strzalce pustej albo na zamalowanej)
  11. moglby mi ktos lopatologicznie wytlumaczyc jak zaktywowac kluczcyk na podczerwien. przeczytalem to: http://tinyurl.com/7npue , a pozniej to http://tinyurl.com/8sklm i szczerze powiedziawszy zglupialem nie wiem jak obsluzyc tego pilota: http://img374.imageshack.us/img374/7360/pilot9qe.jpg ktorym sie zamyka, otwiera i do czego jest ten przycisk z 2ma strzalkami z boku. auto to e34TD z 91r. Ma diode na srodku deski. raz czy 2 przy zamykaniu z kluczyka ta dioda sie palila. Mialem duzo aut ale to BMW to dla mnie czarna magia(mam go dopiero od kilku dni;) sorki za kiepska jakosc zdjecia pzdr dol
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.