Wydaje mi sie ze jak najbardziej mozesz:) Przewody na dole to chyba czujnik wody w filtrze(przynajmniej tak mi sie wydaje). Wlasnie przez poranne palenie chcialem go wymienic, bo ostatnio wymieniany byl chyba bardzo dawno temu. U mnie jest tak ze jak nie odpali za pierwszym strzalem to musze go pilowac dobre 30 sekund zeby zaskoczyl. Prawdopodobnie w nocy paliwo cofa sie z przewodow. W ciagu dnia pali na dotyk. Co do osiagow to wczesnie jezdzilem MB W124 200D wiec pozostawiam bez komentarza. Nawet po 2ch miesiacach BMW to dla mnie rakieta:) Zero problemow z wyprzedzaniem na trasie,a to jest dla mnie najwazniejsze. Nigdy nie kopci(nawet na zimno) ,a obroty nie faluja. Po odpaleniu rano po ok. 5-10 sekundach silnik chodzi juz w miare rowno. Glowica i turbina sa po regeneracji i jeszcze na gwarancji. Spalanie rzedu 9 -11l/100km. Jezdze raczej spokojnie(2-2,5k obr/min) ale czesto sie nim zbieram zeby dobujac go do 60-80. Troche niepojacym jest fakt ze bierze mi olej:/ (ale jak juz mowilem z tylu tego nie widac) ale regularnie sprawdzam i robie dolewki:) To chyba tyle:) pzdr