Skocz do zawartości

Beton86

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA Touring 2002
  • Lokalizacja
    Tychy

Osiągnięcia Beton86

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja miałem castrol magnaec 10w40, auto jeździło super, silnik pracował świetnie, oleju nie brało. Zmieniłem na castrol edge sport 0w40 nadal wszystko super, silnik pracuje świetnie, oleju nie bierze. W poprzednim aucie miałem motul 5w40 oleju nie brało, silnik pracował super. Jaki z tego wniosek? Wszystko zależy od stanu technicznego silnika oraz terminowej wymiany filtrów i oleju a nie od oleju. Pewnie każdy niepodrabiany syntetyk oraz półsyntetyk dobrych firm będzie śmigać setki tys. km na zdrowym silniku.
  2. Dokładnie tak u mnie było, zalano wg książki + 0,2 ekstra, bo myśleli że TD to olej połyka. Kupiłem wężyk do akwarium i strzykawy do lewatywy ;) Zlane jest 0,5 i nic się nie stało jak na razie. Sprawdzajcie stan oleju po "mechanikach".
  3. Witam. Nie wiem czy post jest w dobrym dziale ale w końcu oleje. Jeśli coś nie gra to proszę skasować, żeby później nie było pretensji. Jestem po wymianie oleju. Niestety zalano mi ok 6,7 litra a i nie spuszczono starego dokładnie do co 100 ml pewnie. Mam teraz jakiś 1cm na bagnecie za dużo ponad max. Na oko jakieś 0,7 - 1l. Czy grożą jakieś konsekwencje? Olej wywali jakąś uszczelką? Wiem, że zlać można bardzo łatwo ale nie mam cholernego kanału. Oleju też mi nie bierze ani grama także się nie wypali. Robić coś z tym czy olać sprawę?
  4. Ponawiam swoją prośbę. Maciek lub M-technic możecie mi rozkodować ten VIN? WBADP81080GV58127 Albo chociaż sam kod lakieru podać. Chciałbym kupić zaprawkę a nie mam naklejki z kodem i chciałbym z vin-u ten kod wyskrobać.
  5. Post skasowałem już prewencyjnie jakby jeszcze ktoś miał przez to płakać.... Nic mnie tak nie podnieca jak nabijanie postów :duh: Bez sensu było najeżdżanie na mnie bez żadnej merytoryki co takiego było bez sensu. Proszę o skasowanie wszystkich moich postów, skoro są nabijane dla ilości.
  6. Mam dokładnie to samo co kolega wyżej. Szkoda, że nikt nie znalazł na to rozwiązania. Rano wsiadam w auto i zapala się rezerwa a wieczorem przy parkowaniu było w okolicach 15 na wskaźniku. Po przejechaniu kilku km i zgaszeniu auta a później jego ponownym odpaleniu wskaźnik jest na "swoim" miejscu czyli 15 na wskaźniku. Jakby na długim postoju ubywało zawsze jakieś 5l paliwa. Gdy się trochę pojeździ sytuacja wraca do normy.
  7. Ksenony dostają w kość (modedit) właśnie przy rozpalaniu a nie świeceniu. Świecenie nie szkodzi tak jak właśnie ich rozpalenie. Na czas startu dostają 22k V! Świecenie podtrzymuje "jedynie" 85V. Mi by było szkoda katować palniki takim automatycznym włączaniem. Lepiej zaprogramuj kolego światła dzienne to i xenony zostaną oszczędzone :) _____ nie używamy kurde wulgaryzmów, nawet w formie wykropkowanej :] /mattiss
  8. Te preparaty naprawdę coś dają ale zniszczonemu wtryskowi nie pomogą. Ja tam ich się nie obawiam. Kiedyś zalałem butelkę STP do Audi A4 B6 TDI na jedynie 15l ON, bo korekcje miałem makabryczne i nic się nie stało. Korekcje minimalnie do przodu ale nie wszystkie. Teraz w 530d zalewam co kilka baków buteleczkę STP (xeramic jest też dobry oraz tańszy) na pełny bak i wtryski zbliżają się do 0 (zera). Nie bójcie się tego, jak nie pomoże to nie zaszkodzi.
  9. No właśnie opary idą na turbo jak filtr w odmie jest zatkany i zasyfiony olejem, bo ciśnienie wzrasta. Przy wywalonym wkładzie filtra nic nie będzie zatkane a przepływ swobodny, nic nie chciałem zaślepiać. A moje pytanie jest hipotetyczne. Jak ma to zaszkodzić to nawet nie próbuję takich eksperymentów i zaopatrzę się w tą szmaciankę za 110 pln ;)
  10. Może mi ktoś doradzić co do odmy? Chciałbym ją wymienić, ponieważ wymieniałem wszystkie filtry to i ten by się załapał. Ale skoro to tylko kawałek szmaty, który łapie opary oleju ze skrzyni korbowej to czy stanie się coś jakbym się go pozbył całkiem i zostawił pustą obudowę? Oczywiście opary pójdą w silnik i się ładnie spalą i po krzyku. Ekologia dostanie ale nie tak jak wycięty kat. Przynajmniej odpadnie obawa o zatkanie separatora.
  11. Pewnie zdechł czujnik temperatury w sterowniku webasto. Nie ciekawa sprawa. Było w tym wątku jak to zrobić. Trzeba wymienić czujnik.
  12. Jakby opis mojego auta. Sprawdź teraz felgi czy nie są pokrzywione. Dużo mocniej u mnie waliło jak się felgi pokrzywiły na naszych dziurach. Chyba, że już były testowane inne felgi to już nie wiem. A tak nalegam na te opony i felgi, bo u mnie też od 110 "ktoś coś włączył" i na idealnym asfalcie telepało jakbym jechał po łące albo lesie. Całe auto podskakiwało do 140km/h a później się uspokajało. Nowe opony i zmiana najbardziej krzywej felgi na zapasowe koło uczyniły cuda. Drgań nie ma wcale! Jak inne auto. Za to teraz delikatnie wibruje między 50 a 60km/h :mad2: Ale to pewnie przez felgi, bo jeszcze nie wyprostowałem ich tylko wyważone są tyle ile się dało.
  13. Miałem to samo zmień całe koła felgi z oponami np. na zimowe albo pożyczone ale dobre opony i proste felgi zanim wymienisz pół zawieszenia ;) Założę się, że problem ustąpi jak u mnie.
  14. Jeśli to możliwe to prosiłbym też o rozkodowanie mojego VIN WBADP81080GV58127
  15. Jak wszystkie dekle są takie są takie same i pasuje też do 3.0d to biorę. A do tego masz uszczelkę czy bez? Jak ktoś to tak do...kręcił to nie wiem w jakim stanie będzie uszczelka :?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.