Skocz do zawartości

darek4551

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d m47n automat --> swap na m57n manual
    E36 coupe 1993

Osiągnięcia darek4551

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. darek4551

    Skrzynia z e60

    Witam a orientuje się ktoś może jaka inna skrzynia może podejść do e46 m57n mam na myśli manualną 6 biegową. może od 2,0 ? 6 biegowe są na takim samym wałku jak w 3.0 tylko czy to jest faktycznie to samo no i wymiary, przełożenia skrzyń jak to wygląda ? miał może już ktoś styczność z czymś takim ? a może ma ktoś skrzynie 6 biegową do 3.0 chętnie kupię lub jakieś namiary na warsztat który się podejmie regeneracji mojej skrzyni, niestety kontaktowałem się już z kilkoma i nigdzie się nie podejmą naprawy takiej skrzyni. będę wdzięczny za jakieś odpowiedzi
  2. od zmierzenia zamierzam zacząć (oczywiście jeśli uda mi się wszystkie świece wykręcić :) jeśli klapki będą w całości lub ich nie będzie bo ktoś powiedzmy je zdemontował wcześniej, ciśnienie będzie ok na każdym cylindrze to wtedy zacznę dopiero ruszać wtryski
  3. Witam może ktoś doradzić coś na temat korekt ze zdjęć ? auto kopci na czarno silnik pracuje nierówno. odpala normalnie, nie gaśnie jest trochę słabsze. wtryski czy bardziej coś z silnikiem ? od razu mówię że nie zaglądałem do środka kolektora w celu sprawdzenia klapek nie wiem czy są czy nie. silnik z anglika z przebiegiem około 150 tys km. w przyszłym tygodniu dopiero będę coś rozbierał dlatego chcę wiedzieć wcześniej coś mniej więcej co może być https://zapodaj.net/c2cfbfdf582a8.jpg.html https://zapodaj.net/1c263a4877b98.jpg.html
  4. ok dzięki już wszystko założone. temat do zamknięcia
  5. witam zakładam klimatyzacje i chcialbym sie dowiedziec gdzie konkretnie jest zamocowany osuszacz a najlepiej jak ktos by mi przeslal fotke z gory dzieki za pomoc
  6. sprawdz tuleje mostu. kolega mial jedna wybita i wlasnie tak muwalilo z tylu wymienil na nowe koszt okolo 100 zl jezeli sobie to sam zrobisz i po klopocie
  7. u mnie po dziurach tez walilo. a jesli o tancowanie chodzi to szczegolnie na sliskiej drodze. czasami ciezko bylo samochopd opanowac. na suchej nie bylo to az takie odczuwalne ale przy wiekszych predkosciach i szczegolnie na zakretach tyl tak dziwnie chodzil po drodze. ja te tuleje sam wymienialem koszt jakies 200 zl. jezeli tez masz warunki zeby zrobic to samemu to warto sprubowac mysle ze problem zniknie. przy okazji sprawdzisz sobie reszte luleji w tylnym zawieszeniu i jezeli by cos bylo nie tak to tez mozesz sobie wymienic. a przy zmianie biegow szarpie Ci samochodem ? szczegolnie przy 1,2,3 ?
  8. filtr odgrodzilem od silnika zeby nie dostawalo sie do niego cieple czy tam gorce powietrze to jest oczywiste ale chyba zaloze seryjny filtr i wtedy nie bedzie zadnego problemu. podobno tez przez stozki mozna szybciej silnik zajechac wiec nei bede sie nad niczym zastanawial i zaloze filtr taki jak ma byc
  9. no wlasnie to mialem na mysli zeby zalozyc nowa uszczelke i polozyc ja na niewielkiej ilosci silikonu
  10. Witam. Niedawno zmienilem filtr powietrza na sportowy. nie zauwazylem jakiejs wiekszej mocy natomiast wzroslo spalanie. czy jest to spowodowane zmiana filtra ? czy szukac przyczyny w czyms innym ?
  11. od sedana do coupe nie pasują
  12. Miałem ten sam problem. sprawdzilem dyfer, wszystkie tuleje na wachaczach, amortyzatory, praktycznie wszystko co bylo mozliwe i okazalo sie ze przyczyna byly tuleje zawieszenia belki. Po wymianie problemu nie bylo
  13. Witam wszystkich. Posiadam BMW e36 318is z 92 roku z silnikiem m42. autko mam juz jakiś rok. mniej wiecej wszystko co bylo do wymiany juz zostalo wymienione i teraz przyszla pora na wymiane rozrządu. tylko ze mam dylemat co do wymiany bo niektorzy mowia ze lancuch rozrzadu jest dozywotni inni ze powinno sie go wymieniac po przebiegu mniej wiecej 180 tys. i sam juz nie wiem co robic. silnik pracuje ladnie lancucha nie slychac tyko ze na wolnych obrotach kolysze cala karoseria. czy to moze byc wina luznego lancucha ? a i zapomnialem dodac ze autko ma przejechane ponad 225 tys. i drugie pytanie to czym uszczelnic dekiel rozrzadu ? na samej uszczelce czy z jakims uszczelniaczem ? prosze o jakies rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.