Skocz do zawartości

dickus

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X6 4.0d

Osiągnięcia dickus

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mam X6 4.0d od 2 miesięcy. 4000km przejechane. Średnie spalanie ok 12,5l (miasto / poza miastem 50/50). Na autostradzie jechałem max 250 i wtedy spalanie ok 20l. Z silnika i skrzyni biegów jestem bardzo zadowolony. Przyśpieszenie (start ze świateł) i wyprzedzanie rewelacja. Kamery w zderzaku nie zamawiałem. Uznałem, że siedzi się tak wysoko, że nie ma potrzeby. Natomiast kamery w lusterkach przydają się przy parkowaniu. Żałuję zamówienia asystenta świateł drogowych. Światła załączają i wyłączają się przypadkowo. Oślepiam jadących z przeciwka i jadących przede mną.
  2. Ja od miesiąca jeżdżę X6 4.0d z pełnym wyposażeniem bez HUDa, na felgach 20. Jestem generalnie zadowolony. Jedyne wady dla mnie to mało przyjemny odgłos ślinika na niskich obrotach / przy niskiej prędkości. Przy szybkiej jeździe jest już ok. Trochę za dużo plastiku i dość dziwny zapach w środku przed załączeniem silnika / wentylacji (jak owady zmywane z przedniej szyby). Audio High End chyba nie do końca warte swojej ceny. W poprzednim aucie, Honda Legend z Bose, efekt był lepszy. Może kwestia ustawień. Z kamerami parkuję się bajecznie łatwo. Problem tylko z wjazdem do myjni automatycznej, trochę szeroki rozstaw kół. Auto przede wszystkim bardzo mi się podoba z zewnątrz. Czarne z czarnymi felgami i przyciemnianymi tylnymi szybami. Adaptive Drive działa bardzo fajnie. Autko wczoraj wyciągnęło 250 km/h na autostradzie i pomimo lekkiego bocznego wiatru jechało jak po szynach.
  3. W aktualnym samochodzie mam przeźroczystą folię na przednim zderzaku, części maski, na lusterkach i na tylnych nadkolach (z przodu zabezpieczenie przed kamieniami spod przednich kół). Jestem bardzo zadowolony i w nadchodzącym X6 foliuję całe auto. Folia jest praktycznie niewidoczna, bardzo trwała. Mycie nie powoduje żadnych problemów. Folia oczywiście musi być odpowiedniej jakości. Np. Ferrari oferuje fabryczne foliowanie samochodu lub jego przedniej części. Wielu dealerów w Europie zachodniej ma również taką opcję dla nowych samochodów. Duża zaleta to sprzedaż samochodu po kilku latach z idealnym lakierem. Na pewno warto zainwestować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.