Skocz do zawartości

gumis rm

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520 1998

Osiągnięcia gumis rm

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dodam jeszcze ze po załorzeniu czujnika FEBi byłem na komputerze i nadal pokazuje błąd czujnika lewy tył
  2. witam wiem ,że temat dotyczący abs, czujników itd jest obszerny jednak proszę o pomoc w zdiagnozowaniu i mojego problemu... a mianowicie w czasie zimy i największych śniegów i mrozów pojawił się problem z absem i kontrolą trakcji jednocześnie przestał działać pędkościomierz przebieg i spalanie chwilowe. Podejrzenie padło na czujnik lewy tył , ale żeby się upewnić zdiagnozowałem to na komputerze i faktycznie komputer pokazał ze to lewy tył. kupiłem czujnik zwykły podróbę za 80 zł - nie działał , ale z tym się liczyłem wiec go oddalałem i założyłem czujnik firmy FEBI teraz objawy są następujące :prędkościomierz przebieg i spalanie działają bez zarzutu natomiast po chwili jazdy abs i kontrola trakcji się rozłącza ( słychać przy rozłączeniu specyficzny dźwięk, takie cykniecie ) Oprócz tego zanim czujnik zostanie rozłączony to przy lekkim przyhamowaniu pedał zachowuje się jakbym hamował po lodzie odbija i "trzeszczy". i teraz koledzy moja prośba co mam z tym problemem zrobić ?? czy to sterownik ?? a jeżeli tak to gdzie można dostać nowy albo czy tao się naprawia, proszę o pomocne rady pozdrawiam
  3. witam. da sie otworzyc zamek za zatrzasnietych drzwiach i da sie odchylic boczek .... co prawda trzeba troche go wygiac ;) należy zdiac go z gornych zatrzasków przy szybie i odchylic do srodka z wyczyciem zeby7 nie polamac pozniej zaryglowac czyms zeby sie wracal do pozycji orginalnej i majac dostep z gry mozna przesunac rygiel od zamka trzeba szykac ktory to jest .... ale mozna to zrobic bo sam mialem wlasnie taka sytuacje i tak z tego wybrnąłem a powodem moze byc silownik ale rozniej przetarty kabelek w wiazce bo ja własnie tak miaelm wymienilem silownik potem caly zamek i okazalo sie na koniec ze niepotrzebnie bo kabel jest przetary i nie laczy na zamknietych drzwiach ( a na otwartych dzialal) pozdrawiam i w razie potrzeby chetnie pomoge
  4. koledzy przesledzilem cały temat. wiem ze zdajecie sobie sprawe jak bardzo to wkurza ( tez z tym walczyliscie ). Ja mam taki problem w e39 i za zadne skarby nie moge znalesc filnu na tez uszczelce ( apropo mam srebrne obwódki drzwi ) u mnie na styku karoserii i drzwi jest tylko gumowa jakby uszczelka a raczej guma i ma ona własnie okolo 0,5 cm szerokosci. pomóżcie koledzy podpowiedzcie jak to ugrysc bo mi juz rece opadaja pozdrawiam
  5. witam zastanawiam sie nad polerką lakieru , byłem u lakiernika dobrego ( ma taką opinię ) zaproponował mi polerkę g3 na mokro w cenie 180 zl co o tym sądzicie czy jest sens robić taka polerkę czy lipiej poszukać kogoś w systemie 3m ? pozdr
  6. u mnie okazalo sie ze wisko bylo luzne i do tego walniete po wymianie wszysto wocilo do normy pozdrawiam
  7. witam. bylem u gazownika i zaproponował mi BRC P&D za 4100zl z tym ze nie określał żadnych części jakie będą mówił że komplet brc itd ze wtryski brc. Jak pytałem czy zdejmują kolektor to odpowiedział że maja specjalne wiertła wyciągające czy coś ... co o tym sadzicie ?? a zakład ma oglnie dobra renomę .. proszę o w miarę szybka pomoc gdyż termin mam na piątek
  8. a dostalem dzis wlasnie inf z innego forum wlasnie typowo dotyczacego lpg i tam wlasnie polecano mi albo LR albo STAG a BRC mi odradzali :/ sam juz nie wiem :/
  9. witam. zna ktos moze jakis dobry zaklad w okolicach chojnic gdzie instaluja lpg??
  10. witam. Wiem ze temat dotyczący drżenia karoserii na jałowym biegu był już poruszany .. ale z tego co widziałem najczęściej dotyczył on e46 320d. Ja mam właśnie taki problem w mojej 520 e39, na luzie wydaje delikatnie drżeć cale auto, na zimnym silniku jakby bardziej ale na ciepłym tez jest to odczuwalne ..:/ wszyscy twierdza ze jestem przewrażliwiony na tym punkcie .. ale tak już mam i lubię jak wszystko działa jak należy :)czytałem ze to może być poduszka ( chyba ze ktoś już miał taki problem i wie co to jest napewno ), a jeśli tak to jaki jest koszt naprawy tego ?? może a raczej napewno jesteście w stanie mi pomoc, za co będę bardzo wdzięczny mam jeszcze jeden problem a mianowicie przy hamowaniu w przedziale prędkśsci od 120 do 70 km/h czuć drżenie kierownicy przy hamowaniu z większej lub mniejszej prędkości takie zjawisko nie występuje .. jak myślicie to tarcze ?? a może jakaś inna przyczyna ?? i na zakonczenie jeszcze jedno zapytaie : dotyczy tego ze jakies dwa miesiace temu wymienialem termostat u mechanika i zauwazylem ze po tej wlasnie "naprawie" silnik chodzi glosniej znacznie glosniej .. :/ wiem ze wisko jest do wymiany ( podejrzewam ze je polozyli podczas wymiany) ale oprocz tego slychac jeszcze nieladny dziwek z silnika cos jakby disel chodzi tak jakos glosno ...:/ ( postaram sie zaloczyc sciezke dzwiekowa ) proszę o pomoc dla mnie i mojej buni
  11. no tak zdaje sobie sprawe ze boczek trzeba zdiac ... ale jak przy zamknietych drzwiach ??
  12. mam pytanie jak otworzyć drzwi skoro zatrzasnął się centralny zamek. Wymieniłem siłownik w drzwiach i było dobrze ale tylko przez 2 dni później znów to samo, a na pozostałych drzwiach działa bez zarzutu. Natomiast drzwi pasażera sie zatrzasnęły i nie mogę ich otworzyć . może zna ktoś jakiś sposób żeby to otworzyć, I jak jest przyczyna tego problemu ... może trafilem na kolejny zepsuty silownik a moze przyczyny należy szukac gdzie indziej ?? a i przy okazji zapytam jeszcze gdzie znajduje sie czujnik tempertury zewnetrznej w e39 pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.