sphinks
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E91 320D 2005
Osiągnięcia sphinks
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Witam. Koledzy a mieliście może taki problem że podczas jazdy na luzie dochodzą stuki z napędu ? Choć na pierwszym i drugiem biegu też co jakiś czas slychać taki stuk- przeskok w napędzie jakby przednim. Jeden kolega poradził mechanizm różnicowy napędu, dziś mechanik będzie zaglądał, w bmw powiedzieli że może wymiana oleju w skrzynce rozdzielczej pomoże. jakieś pomocne sugestie ? Samochód BMW 330 xd 2009, 180k przebiegu.
-
No chyba wyjaśniłem w moim poprzednim poście wszystko dokładnie , tak tylko piszę bo chciałem kupić to autko i wcześniej natknąłem się tu na posty które mnie zaciekawiły i miałem niedaleko pojechałem do komisu i posprawdzałem sobie papiery i wyszło wszystko ok , lecza za 2 dni już ktoś kupił samochód i niezdążeniem go kupić . Napisałem posta bo obsmarować można każdego i najlepiej bez dowodów . Samochód nie był komisowy , tylko kupiony przez właściciela bezpośrednio w BMW i w Polsce jest sprzedawany na pełną FV 23% . Pozdrawiam
-
Kolego "Protoss" tak czytam twoje wypowiedzi i twoje niesamowite przypuszczenia i napiszę tak. 1. Skąd wiesz że VAT nie został zapłacony ? a piszę to dlatego że akurat sprawdziłem sobie ten samochód i powiem ci tak : Firma jako płatnik VAT EU może kupić samochód w cenie netto wiec skąd wiesz że nie zapłacił jeśli zapłaci go dopiero przy sprzedaży w PL Dodatkowa firma która sprzedaje samochód ma Aktywny VAT EU dodatkowo firma która sprzedaje działa na rynku od 1995 roku a nie tak jak napisałeś że już ma wiele firm . Ta firma wystawia pełną FV 23% i dopiero po sprzedaży ma obowiązek go zapłacić . I jeśli by robiła takie niesamowite rzeczy jak opisujesz już dawano by nie istniała. 2. Twoja teoria spiskowa :) miała by sens jeśli ktoś by kupił samochód na firmę słup , i sprzedał w Polsce na FV-Marża lub umowę-kupna sprzedaży , bo w tedy nie ma obowiązku zapłaty VAT 23%, a w tym wypadku firma wystawia FV 23% i zapłaci go do polskiego US a jeśli by nie zapłaciła to za to nie odpowiada kupujący tylko US będzie ścigał sprzedającego a uwierz mi że jak w Polsce się nie zapłaci VATu w US to już za tydzień masz komornika :) 3. I jeśli w tej sytuacji klient kupi samochód od tej firmy nie ma żadnej odpowiedzialności bo wszystko spoczywa na sprzedającym , oczywiście twoja teoria spiskowa miała by jeszcze sens jeśli na przykład kupujący by dostał zagraniczna FV brutto a faktycznie samochód byłby kupiony w netto ale tak chyba się nikt by nie odważył kupić autka :) na swoje dane bezpośrednia z zagranicy . Dodam samochód sprawdzony , z oryginalnym przebiegiem potwierdzonym salonie , bezwypadkowy , i w pięknej wersji wyposażeniowej rzadko spotykanej na Polskim rynku. Więc następnym razem jak zaczniesz kogoś obsmarowywać błotem może najpierw podjedź i sprawdź dokumenty zakupu pojazdu i historie samochodu .
-
Witam. Proszę o rozkodowanie: WBAPL335X9A404538 Szykuję się na kupno 335XI E90 i trzeba dokładnie posprawdzać. Dzięki za pomoc.
-
Witam. Gaśnięcie okazał się czujnik położenia wału :) lecz po wymianie na nowy podczas naciśnięcia guzika start troszkę dłużej trwa zapalanie , jak myślicie to jest przez czujnik ?
-
Jutro jadę zawieść autko do mechanika, ale dzisiaj w drodze do domu po raz pierwszy stało mi się coś takiego . - samochód zgasł i nie mógł już zapalić jak wcisnąłem start kręcił i nic dopiero jak wyłączyłem kluczyk ze stacyjki i włączyłem autko odpaliło , po zgaśnięciu i podczas kręcenia zapaliły się kontrolki na większym wyświetlaczy w kółeczko ze strzałka na żółto 4x4 , a na małym żółty wykrzyknik w kółku coś podobnego do znaczka hamulca ręcznego. Jak myślicie co się mogło stać ?
-
Hmm warto sprawdzić we czwartek się umówiłem w warsztacie ,aby to zrobili zobaczymy czy pomoże :)
-
No właśnie w tym problem że nie zapala się żadna kontrolka alarmująca po prostu żadna , wszystko się świeci tak jak by było normalnie. Jadę sobie a nagle samochód gaśnie wszystko się świeci , jak wcisnę sprzęgło obroty spadają wcisnę przycisk start i odrazu odpala i można kontynuować jazdę . Nie szarpie podczas gaśnięcia nie kiedy nie wiadomo nawet kiedy jest zgaszone jak się jedzie na przykład z góry na biegu bez gazu autko sobie normalnie powoli jedzie wciskam sprzęgło i obroty do zera i w tedy wiadomo że silnik zgasł daje start i można jechać dalej :) ma ktoś jakiś pomysł czym to jest spowodowane ?
-
Witam koledzy. Po przeszukaniu forum nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Moje autko to bmw 330xd e91 2007 rok. Coraz częściej podczas jazdy a dokładnie najczęściej na 3 biegu, jeśli obroty są ok 1500 lub jadę nie przyspieszając auto zaczyna nie reagować na dodanie gazu, po wyluzowaniu tak jakby gasło i kierownica twardnieje. Opowiadałem dwóm mechanikom ale nie mają pojęcia co to może być. Liczę na waszą pomoc.
-
Dzięki koledzy za porady, zaraz biorę się za szukanie, do tego dochodzi jeszcze trzeszczący szyberdach, będę szukał. Słyszałem że ktoś robił z dużymi dachami żeby nie trzeszczały macie jakieś porady lub namiary ? Pozdrowionka
-
Witam koledzy. Od pewnego czasu dręczą mnie trzeszczące plastiki w moim e91 2005, wszystko stało się po całkowitym czyszczeniu autka w zakładzie, tapicerki skóra, etc. próbowałem nasmarować łączenia silikonem w sprayu ale nic to nie daje. Ma ktoś jakieś sprawdzone metody, tak trzeszczy że ręce opadają :( Będę wdzięczny za pomoc.
-
Dołączam się do prośby :) VIN: WBAVU310X0FJ38925 Pozdrawiam.