Witam wszystkich Mam podobny problem jak Jacek P Ale u mnie jest troche inaczej: gdy silnik jest zimny to cięzko jest go odpalić a gdy złapie to ma skoki obrotów z najnizszych do prawie 2000 i dymi na czarno. Gdy silnik troche pochodzi ok 5 min i złapie nieco temperatury, w jednej chwili obroty sie wyrównują i silnik pracuje jak złoto i niema czarnego dymienia. Jeździlem już do mechaników ale oni to potrafia tylko pienądze kasować (konowaly jedne) Po podłaczeniu do kompa wyskoczyl błąd sterownika pompy i bład czujnika obrotów. Czujnik obrotów jest sprawny, mechanik powiedział jeszcze że może to być też przytarta pompa wtryskowa (to dlaczego silnik jak jest ciepły to pracuje idealnie, nie dymi ani na czarno ani na biało, moc jest ok a zuzycie paliwa w normie - to chyba pompa jest dobra). Może należy wyregulowac i wyczyścic ten opornik w steroniku pompy jak to opisał Krzysiek 525 tds. Nie stać mnie na kupno sterownika za ileś tam tysiecy. Proszę o poradę :modlitwa: Pozdrawiam gorąco