Skocz do zawartości

JacekP

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia JacekP

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. JacekP

    Mazowieckie

    Witam godny polecenia DIESEL NAPRAWY Pompy wtryskowe-silniki SŁAWOMIR POLAK Mory ul. Poznańska 36 tel. 721-15-52 kom. 0-602-690-035 pozdrawiam JacekP
  2. pompa nadal dziala i narazie jest prawie OK ......... poza tym że........... .......jest kolejna LIPA :) ......... ale tym razem jest konkretna diagnoza - ......... nawaliŁ mi wtryskiwacz sterujący...( leje mi się z niego ropa) ..... poszukuję w przystępnej cenie jakiejś używki . "Mój" pompiarz określil koszty nowego wtryskiwacza na 700-800 PLN. - niestety szukam na chwilę obecną jakiegoś używanego żeby z miesiąc jeszcxze pojeździć. a potem zmienie na nowy.
  3. Po wizycie u "pompiarza" AUTO DZIAŁA !!!!!!!!!!!! diagnoza : zawieszający sie "cycek" w ukladzie sterowania pompą. odblokowany i wyszlifowany pręcik i takie tam ... jednym slowem auto dziala i jeździ..............
  4. Drodzy Koledzy........ niestety historia ma swą dalszą część...... pozwolę ją sobie opisywać etapami bo może komuś się kiedyś przyda. ASO BMW ( o ktorym bya mowa wcześniej) stwierdza PISEMNIE !!!! że uszkodzona jest pompa wtryskowa po drodze z Warszawy do Piastowa na ulicy Poznańskiej jest gość od ukadów wtryskowych ( mój mechanik twierdzi że gość jest OK ) kaza przyprowadzić samochód i bedzie sparawdzal po swojemu. a co najlepsze ( a może najgorsze ) GOŚĆ sam regeneruje pompy wtryskowe............ jakie u niego będą koszty to jeszcze nie wiem ale jak bede wiedzial to napewno poinformuje (zmarznięty na kość) Pozdrawiam
  5. Robercie i Krzysztofie ! wasze posty pozwoliem sobie wydrukować i przekaże swojemu mechanikowi - mimo tego że nie mog sie polączyć z komputerem to te wyczerpujące opisy napewno uatwią diagnozę - i podjęcie jakiejś decyzji - jak to mówią - co Cię nie zabije to Cie wzmocni......... - a samochód zabieram z ASO - i niech tylko nie bedzie umyty i posprzątany :norty: - to nie zaplacę :wink:
  6. Krzysiu. niestety samochód pojechal na lince do serwisu bo nie chcial już wogóle odpalać - poprostu pompa wtryskowa nie podawala paliwa - nic a nic , i nie zaskakiwal nawet na moment - a po wizycie w serwisie - - pompa paliwa elektryczna - sprawna - przewody u uklad paliwowy - sprawne - "sterownik" - sprawny WYROK !! - uszkodona pompa wtryskowa ! samochodu defakto jeszcze nie odebralem, ale staram sie o pisemne stwierdzenie diagnozy ( bo jak poprosilem ,to jakos sie pomarszczyli i zbytnio niechętnie wogole chcieli o tym syszeć ) jak mam wydac kasę na pompę ( nową , używaną, regeneracja) to chcę mieć pewność ze to to , bo jak to zrobie i nadal bedzie lipa no to sprawa bedzie miala juz zupelnie inny obrót :twisted2: jak to mawia moj szef " papier niczego nie odrzuca , a gowa jest zawodna" Może drodzy koledzy - posiadacie jakiegoś "cudotwórcę" w niedalekiej odlegości od Wrocawskiej - bo wydaje mi sie ze regeneracja lub ewentualnie jakaś używka wejdzie w grę. :modlitwa: za wszystko i za wszystkie cenne rady jeszcze raz dziękuję i napewno bede pilnie (w miarę możliwości ) śledzil.
  7. JUZ JEST DIAGNOZA !!!! po wizycie w ASO Inchcape Motor :mad2: nie jestem zadowolony DIAGNOZA PADŁA NA USZKODZONĄ POMPĘ WTRYSKOWĄ !!!!!!!!! cena jaką usyszaem oscylowaa w okolicach ~4800 :jawdrop: a sama diagnoza zostala zrobiona na "piechote" bo komuter podobno nic nie pokazal - sama wizyta kosztuje mnie 160zl netto i generalnie nic nie wiem bo tyle to ja wiedzialem przed wstawieniem auta do serwisu - a cena 160 za potwierdzenie przypuszczeń to dosyć slono. teraz jestem w szoku - ale musze sie jeszcze zastanowic co dalej - za 5000 to ja sobie moge kupic drugie BMW takie same i traktowac to jako magazyn czesci - tylko gdzie to trzymac - a pozatym nie mam takiej kapusty zeby sobie teraz wywalic !! :mad2: :mad2: no coż takie życie . na obecną chwile tak kończy sie ta historia - co dalej ? ........... nie wiem
  8. a jeszcze tak na pocieszenie siebie to znalazem sobie :duh: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=70955877 nieze jaja - chyba sie zastrzele :mad2: :mad2: :mad2:
  9. - ok dziś wieczorem jeszcze raz zaprowadzę samochód do warsztatu i sprawdzę czujnik oscyloskopem - a tak czy siak jestem juz umówiony na Wrocawskiej w czwartek wieczorem - czyli w Piątek bedzie wszystko wiadomo na 100%
  10. po wizycie u mechanika stwierdzono co następuje : 1. pompa paliwa w zbiorniku - podaje paliwo i jest sprawna !! 2. pompa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa niestaty na brak możliwości podączenia do komputera nie wiadomo dlaczego. mozliwe że przyczyna jest uszkodzony czujnik polożenia walu, ale cóż będę poszukiwal warsztatu z kompem zeby jednoznacznie stwierdzić przyczynę. :norty: - poszukam w zaprzyjaźnionych z tą stroną warsztatach :twisted: - za wszystkie wypowiedzi serdeczie dziękuję. chyba ze ktos ma jeszcze coś do dodania to chętnie przeczytam .
  11. czy naprawdę nikt nie może mi niczego podpowiedzieć ? jakoś w to nie wierzę - tumacząc sie - powiem wprost - mam SZEFA vis a vis siebie wiec nie mam poprostu czasu na przegladanie forum - zapewniam was ze gdybym mial czas to napewno bym to zrobi :mad2: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: HELP HELP
  12. Witam - od wczorajszego wieczoru mam poważny problem z uruchomieniem auta ( E-34 , 524TD 89r.) silnik jakby zaskakuje na 2 sek. wkręca sie na 2800 obrotów buchnie z rury czarnym dymem i gaśnie i tak raz za razem az do rozladowania akumulatora ;) , wiem ze może już o tym bylo ale mam bardzo ograniczony dostep do internetu ( tylko w pracy ) proszę o pomoc i ewentualne porady ps. rozwieje pewne watpliwości: 1.paliwo jest 2. nie ma zadnych zabezpieczeń HELP !!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.