Skocz do zawartości

Adam29

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1998

Osiągnięcia Adam29

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kolego pasuje od 520i z 1998 r? Jeżeli tak to zaraz poszukam i Ci wyśle tylko za cenę przesyłki :wink: Znalazłem o tą klapkę chodzi? http://imageshack.us/a/img805/7931/img4540t.jpg http://imageshack.us/a/img716/4742/img4539ij.jpg
  2. Witam Tez tak kiedyś zrobiłem przy odgrzybiany klimy :D Wyciągnij radio otwórz obudowę wyczyść spirytusem i dokładnie wysusz powinno być ok :cool2:
  3. Kolego nie "INPE" tylko INPA jest to program do diagnostyki BMW, jeżeli masz program NCS Expert to powinieneś mieć również INPA (chyba że się mylę ale NCS wchodzi w skład INPA) Kabel z tej aukcji powinien współpracować z tym programem przynajmniej tak twierdzi sprzedawca. Oprócz tego musisz to wszystko dobrze zsynchronizować, ale co i jak masz opisane w dziale diagnoza komputerowa poczytaj a na pewno dasz rade :) Nie to jest program do diagnostyki Przede wszystkim trzeba uważać na to co się robi bo można sporo nabroić łącznie z uwaleniem komputera :mrgreen: Tu masz wszystko http://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=97 zapewniam że po tej lekturze będziesz wiedział bardzo dużo :cool2:
  4. Witam Takie szybkie pytanie czy były kiedykolwiek oryginalne stalowe felgi do modelu E39 czy tylko alu wyglądające jak stalowe? chodzi o rozmiar 15 cali
  5. Adam29

    E39 czujnik zużycia klocków

    Kolego w E39 jak najbardziej wystarczy skręcić kabelki, miałem tak w swojej jak kupiłem bo poprzedni właściciel (lub jego mechanik) poskąpił 23 zł na czujnik :D
  6. Tak chodziło o czujnik zderzenia bocznego, znajduje się pod fotelem pasażera i kierowcy dokładnie to pod wykładziną
  7. Niema jakiś szczególnych opisów usterek, ale jeżeli będziecie podłączali pd Carsoft lub INPA to wystarczy w miarę dobry translator i bez problemów odczytacie nazwę usterki, ale raczej proponuję odżałować 30 do 50zł i pojechać do fachowca żeby dokładnie zdiagnozował przynajmniej będziesz miał pewność, a skasować błąd to możesz już u znajomego :)
  8. tak trzeba odkręcić siedzenie i zdjąć tą plastikową nakładkę na próg i trochę pokombinować żeby podnieść wykładzinę , tylko najpierw pojedz na komputer bo jak na razie to chyba nie wiesz po której stronie masz uszkodzony ten czujnik. Tylko pamiętaj odłącz akumulator na czas tej naprawy bo może być BUM :)
  9. dokładnie zapomniałem tego dodać :cool2:
  10. Kolego czujnik uderzenia bocznego w E39 znajduje się pod przednim prawym i lewym siedzeniem, dokładnie pod wykładziną blisko progu a wygląda tak: http://img855.imageshack.us/img855/536/63944529.jpg Uploaded with ImageShack.us
  11. Kolego pisząc "zasysanego powietrza" miałem na myśli że wisko reaguje na temperaturę powietrza wpadającego przez chłodnice które zostaje ogrzane, a nie poprzez dolot do silnika :mrgreen: widocznie niezbyt dobrze się wyraziłem, ale wisko działa niezależnie od wszystkich innych czujników ponieważ samo w sobie ma coś w rodzaju czujnika który jeżeli wyczuje że temperatura się podnosi porostu się załącza to dlatego jest tunel na chłodnicy i jest potrzeby do sprawnego działania wisko. powiedz mi kolego w którym miejscu wisko jest podłączone do czujnika na chłodnicy żeby komputer mógł odczytać temperaturę i go złączyć? bo ja już kilka razy wymieniałem i takowego kabelka nie widziałem :cool2:
  12. Kolego wisco załącza się niezależnie od czujników tylko od temperatury zasysanego powietrza :norty: więc to że czujnik pokazuję taką temperaturę nie ma nic wspólnego z wisco
  13. Kolego to że wszystko jest w porządku jak masz włączony nawiew gorącego powietrza do środka to świadczy prawdo podobnie o tym że masz za mało płynu w układzie powinno być około 11l a jak masz gaz to trochę więcej. Ja tak miałem u siebie
  14. Prawdopodobnie chodzi o przerwę lub za niskie napięcie w obwodzie poduszki powietrznej kierowcy, przynajmniej tak wychodzi po przetłumaczeniu błędu-nie zdejmowałeś przypadkiem ostatnio kierownicy?
  15. Dokładnie jak świeci ABS I ASC to zawsze na 100% uwalony sterownik bo innych usterek nie ma :norty: jak Airbag to mata :norty: i nie ma innych usterek ech, a ja powiem tak że czujnik naprawdę rzadko się psuje za awarie prawie w 90 % odpowiada pęknięty kabel od czujnika zwykle przy samym czujniku wystarczy zlokalizować pęknięcie i dobrze polutować 300 zł zostaje w kieszeni. :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.