Skocz do zawartości

lechu112233

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i

Osiągnięcia lechu112233

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam przed chwila bylem u mechanika diagnoza uszczelka pod głowicą. Miedzy glowica a blokiem widać jak przez ta szczeline wychodzi plyn chłodniczy. Auto nie trzyma ciśnienia węże na gorącym sa miękkie bo silnik traci cisnienie przez uszczelkę. Mechanik wlasnie odkreca kolektor zeby miec lepszy dostep i za 3 godziny mam podjechac zobaczyć jak to wyglada. Jest szansa ze to moze cos innego ale na99% to usczelka bo widać dokladnie w którym miejscu gubi plyn..
  2. Pomylilem sie w poprzednim poscie mialem napisac ze plyn podniosl sie do samej gory nie do dolu.
  3. Dzisiaj sprawdziłem korek jest to firma Reutter. Nie moglem go odkręcić a jak juz mi sie udalo to plyn podniósł sie do samego dolu a silnik byl zimny po całej nocy
  4. lechu112233

    e39 polift 17000 PLN @@

    W Niemczech za około 3500 euro znajdziesz piatke w dobrym stanie. Najlepiej jak bys byl tutaj na miejscu i obejrzał kilka sztuk dla porównania przed zakupem. Musisz jednak doliczyć koszty transportu akcyzy itd i te 17000 zł to troche za malo.
  5. A stukanie podczas wbijania 1 biegu? I te dziwne zachowanie obrotów przy zmianie biegu na wyższy? Auto tez wpada w wibracje miedzy 1200 a 2000 obr na luzie..
  6. Danielxc717 nie wiesz moze co moze byc w przypadku innych problemow ktore wczesniej opisalem? Mam ten samochód od kilku tygodni i powoli sie wkur*iam ciagle cos nie tak..
  7. Chłodnica tania bo za 70 euro byla ale znajomy mial rabat jakies 20 procent dlatego taka cena. Na dniach wymienię obudowę termostatu i dam znac jak to wszystko wygląda.
  8. Jutro sprawdzę co to za firma korka ale kosztował on 14.50 euro i myślę ze to oryginalny korek i tak jak u Ciebie ciezko sie zakreca.
  9. Nie pamiętam dokładnie jakiej firmy jest ta chłodnica zamówił ją dla mnie znajomy jest to jakis zamiennik z niemieckej strony. Korek kupiłem tez nowy 2 bary.
  10. Wczoraj zrobilem trase okolo 400 km i ubylo mi bardzo duzo płynu ale znalazłem niesczczelnosc przy obudowie termostatu. Po odkreceniu korka od zbiorniczka syczalo stamtąd powietrze, byla to dolna część obudowy . W ogóle korek od chłodnicy nie chcial sie odkręcić ale udało mi sie to jakos przy użyciu siły.. wlasnie po odkreceniu powietrze zaczęło syczec. Jutro zamawiam nowa obudowę z uszczelka.
  11. Chłodnica wymieniona auto odpowietrzone zrobiłem ponad 500 km nic sie nie grzeje i ogrzewanie dziala jak powinno. Jednak mam kolejny problem mianowicie dzisiaj z rana po odpaleniu slychac bylo przez około 3-5 sekund stukanie z silnika.. Podejrzewam popychacze ale nie jestem pewien. Mam jesczce dziwny objaw kopcenia na biało. Auto kopci tez na rozgrzanym silniku ale jak tylko troche przegonie na wysokich obrotach kopcenie ustaje, ale po postoju np pol godziny samochód znowu kopci.. olej i płyn mam czysty. Śmierdzi spalinami. Silnik wpada w wibracje jak trzymam go na obrotach od 1200 do 2000. Sam nie wiem co to moze byc. Nie zakładając nowego tematu dodam ze czesto po wrzuveniu 1 biegu slysze stuk od dolu auta. Podczas jazdy i zmiany biegu na wyższy obroty nie spadają od razu ale pierw lekko sie podnoszą np z 2500tys do 2700 i dopiero opadają..Troche się tego uzbierało mam nadzieję ze znacie rozwiązanie na ww. problemy.. pozdrawiam!
  12. Jutro zabieram sie za wymianę chłodnicy. Tylko nie wiem czy dobrze odpowietrzalem uklad a robilem to tak ze zalewalem wode dopóki nie wyleciała ona przez odpowietrzniki i przerwalem dopiero kiedy widzialem ze nie pojawiają sie zadne banki z powietrzem. Ogrzewanie na maxa i temp 32 stopnie. Później zakrecalem odpowietrzniki ale korek od zbiorniczka caly czas odkrecony. Auto miało temperaturę w pionie ale nie otwierał sie termostat - dolny wąż byl caly czas zimny. Termostat otworzył dopiero jak auto troche przegazowalem i potrzymalem na obrotach. Jesli gdzies zrobilem błąd prosze o pomoc
  13. Auto nie gotuje ciagle teraz jest wszystko dobrze dziala ogrzewanie i wskazówka idealnie w pionie. Wczoraj odpowietrzylem
  14. Nieszczelność jest jak juz wspominałem chłodnica a dokładnie ten plastyk na który naklada sie górny wąż. Po dodaniu gazu widać dokładnie jak ucieka przez te pęknięcie woda. Czekam na przesyłkę w poniedziałek chłodnica bedzie wymieniona. Jak silnik jest ciepły węże mam obydwa miękkie i nie śmierdzi słodko spalinami tylko mocno benzyną. Czujnik temp. zewnętrznej tez padł..
  15. Witam. Auto posiadam od 2 tygodni. Po 2 dniach samochód sie zagotowal. Wymieniłem pompe wody i termostat odpowietrzylen układ i wszystko było ok. Wczoraj znow to samo Auto dostalo temperatury zagotowalo wode ale znalazłem niesczcelnosci przy chłodnicy gorny wąż nie trzyma ten plastyk od weza jest pęknięty musialem zamowic nowa chlodnice czekam na przesyłkę. Niestety Auto kopci na bialo na zimnym i cieplym silniku ale czasem to sie nie pojawia. Dodam ze śmierdzi benzyna po wyjsciu z samochodu i nie czuc slodkiego zapachu. Pod korkiem oleju nie mam masla. Czy te zapowietrzanie i problem z chlodnica moga powodować siwy /bialy dym z tłumika? Moze to odma albo sonda? Mam tez dziurawy wydech.Prosze o pomoc bo nie chce wymieniać metoda prob i bledow. Dodam ze wczoraj zauwazylem ze po zgaszeniu auta przez okolo 10 sek wydobywaly sie nadal spaliny. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.