Witam Panowie, Wiem, że temat wielokrotnie wałkowany niemniej jednak chciałem go trochę odświeżyć. Więc tak u mnie też pojawił się niedobór mocy, a do tego troszkę jakby nierówna praca (pomiędzy 2,5-3k odczuwalne osłabienie - potem znowu ciąg) od czego zacząłem: 1. czujnik ciśnienia doładowania - dostęp łatwy i szybko sobie poradziłem, 2. elektrozawór EGR + EGR we własnej osobie - w egr był niezły syf i nieźle się namęczyłem ale dało radę doprowadzić do należytego stanu. Zaworek tez raczej czarny. efekt: dziura miedzy 2,5-3k obrotów zniknęła i auto idzie równo od początku do końca - niemniej jednak nie wciąż nie tak jak powinno. chciałem dobrać się też elektro turbiny niemniej jednak nie mam pojęcia jak się do niego dobrać. jak spojrzę w komorę po lewej stronie gdzieś tam w głębi wydać czarno niebieski przewód, ale dostęp do tego żaden. czy ktoś mógłby udzielić mi kilku wskazówek jak się do tego dobrać (zaznaczam ze nie jestem mechanikiem i nie chciałbym rozebrać auta tak, że go potem nie złożę :) ). na bmw-sport było fotostory (niestety wątek stary i zdjęcia już się nie wyświetlają), tu na forum raczej info ze trzeba to zrobić ale jak krok po kroku nie znalazłem. gdyby ktoś znalazł czas ja skonstruowanie porządnej instrukcji myślę, że złapał by poważnego plusa u znacznej ilości użytkowników:) Pozdrawiam,