Skocz do zawartości

Dav5

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Nysa

Osiągnięcia Dav5

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. pomogł znajomy mechanik... 2 dni zabawy z laptopem przy samochodzie i fura lata jak nowa :))
  2. witam. moje e90 pewnego dnia zastrajkowalo i na zegarach swieci tylko czerwona kłódka świadczaca o zablokowanej kierownicy. czy jest jakis sposob aby to odblokowac bez ASO aby móc ją odholować do mechanika nie używajac lawety? auto zaparkowane jest w taki sposób ze ciego go bedzie ruszyć na skręconych kolach z garazu... pomocy
  3. dzis zostala podpieta pod kompa... mechanik przyjechal na miejsce bo nie da rady jej zaholowac do naprawy, pozostaje tylko laweta a i tak bedzie ciezko bo kola sa zablokowane... ale do rzeczy. wyszlo na kompie ze jest stala blokada kierownicy i jakies bledy w alarmie ale niemozliwe do wykasowania... powiem Wam dramat.. cos mi sie wydaje ze wizyta w ASO bedzie konieczna :(((
  4. kierownicy w tym modelu nie da sie zluzowac ot tak sobie... tam jest elektromagnes czy cos takiego... akumulator byl mierzony jest naladowany prawidlowo
  5. WITAM! MAM PROBLEM ZE SWOJA BMW E90 SILNIK 1.8 DIESEL 121KM 2007 ROK. PROBLEM JEST NASTEPUJACY: PEWNEGO DNIA ROZLADOWAL MI SIE AKU PONIEWAZ AUTO STALO OKOLO MIESIACA NIE ODPALANE. ODPALILEM JA PYCH I ODPALILA MOMENTALNIE. TEGO DNIA JEZDZILA NORMALNIE I ODPALALA NORMALNIE. NA DRUGI DZIEN AUTO PRZESTALO ZAPLAC, PO WLOZENIU KLUCZYKA NIE ZAPALAJĄ SIE WSZYTSKIE KONTROLKI JAK ZWYKLE, SWIECI TYLKO CZEROWONA BLOKADA KIEROWNICY. PO WCISNIECIU PRZYSCISKU STRAT/STOP NIC SIE NIE DZIEJE. HOLOWAC SIE JEJ NIE DA BO BLOKADA KIEROWNICY NIE PUSZCZA. NIE WIEM CO ROBIC. AKUMULATOR DOLADOWALEM NA MAXA I NIC TO NIE POMOGLO. POMOCY BO NIE WIEM CO ROBIC.... DRAMAT SORKI ZA DUZE LITERY, ale juz tak zaczolem to i skoncze. Pozdrawiam Wszystkich.
  6. jutro sprawdze te 2 kody które podales, jesli beda dzialac stawiam flaszke :)
  7. Witam ! Mam problem z radiem do bmw blaupunkt rewers rds . Auto sprowadzone z niemiec,zmienialem akumulator i radio potrzebue kodu. Może ktoś mi pomoże z tym kodem. Wiem jak go wprowadzic bo czytalem na forum. Nr radia na obudowie to BP1836B0148814 rok produkcji auta 1994
  8. witam! odnosze wrażenie ze zrobiles nieprzemyslany zakup. zmatowione listwy wokół szyb??? zardzewoale ramiona wycieraczek??? woda i dziura w podlodze w celu ulatwienia jej splywu??? auto ma pewnie cofany licznik i jest po wypadku(stad ta woda , niessczelna kabina) pozdrawiam
  9. Dav5

    DALEJ SIE GRZEJE !!!POMOCY

    witam! układ ci sie zapowietrza, mialem podobny problem w 525 tds ale tam problemem byl korek od chlodnicy z nieszczelnym zaworkiem czy cos takiego. wiem jednak ze w e-36 sa inne korki i inna chlodnica.
  10. Mam padniety wysprzeglik ale znajomy mechanik powiedzial ze moge tak jezdzic tylko czasami podpompowac pedalem sprzegla. No wiec jezdze tak od 2 miesiecy ale czasami mam wrazenie ze auto wpada w lekkie wibracje. oczywiscie w czasie postoju bo jadac jest wszystko super.
  11. Masz klime ??
  12. Witam! Czy jest w stanie mi ktos powiedzic czy konczące się sprzeglo a dokladnie cieknacy wysprzeglik powodowac nieprzyjemne wibracje auta?? moze to glupie ale mam takie wrazenie. aha auto to 525 tds 94
  13. Może masz zapowietrzony filtr paliwa. A w dieslu chyba nie ma czegos takiego jak pompa paliwa paliwo jest zasysane ze zbiornika przez pompe wtryskowa. Tak mam w tds bo chcialem zrobic wylacznik na pompie paliwa jako zabezpieczenie. moze pompa wtryskowa ci siada. problem pojawil sie nagle czy juz wczesniej furka jakos dziwnie sie zachowywala?
  14. Odpalaj na samostart taki preparat do cieżko palących samochodów. rozpylasz do tunelu doprowadzajacego powietrze do auta i pali od strzalu. ja stosowalem w fordzie transicie bo nie mial swiec żarowych(wersja hiszpania) i dzialalo rewelacyjnie! a u ciebie pewnie swiece umarly.
  15. Witam! Kolejny raz prosze Was o pomoc. Mam problem z biegami, zle wchodzi mi jedynka i wsteczny. Jak silnik jest wyłączony skrzynia chodzi idealne jak odpale to żle wlączyć jedynke lub wsteczny. Gdy autko sie nagrzeje to jest to mniej dokuczliwe bo biegi wchodza duzo lepiej niz na zimnym silniku. Czy to może byc poduszka pod silnikiem lub skrzynią biegów?? Dodam, że sprzegło chodzi dobrze. Czekam na pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.