Skocz do zawartości

starygruchot87

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 735i 86'
  • Lokalizacja
    WSZ

Osiągnięcia starygruchot87

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Niestety rekinka juz sprzedałem. Po dłuzszym uzytkowaniu stwierdziłem że jest dla mnie poprostu za mały. Nauczyłem sie juz do wiekszych beemek. Teraz mam w planach E12/E28 ale już w oryginale. Jako zabawke wystarczya by mi E30 335, to dośc prosty i w miare tani Swap. A i zapraszam na forum miłośników rekinów www.orr.eev.pl
  2. Tak jak pisałem wyżej bezpieczniki są ok. Po wymianie tego bezpiecznika koło aku funkcje chyba beda pojawiac sie czesciej. Bo dzis po pracy wszystko było OK. Zgasiłem samochód pod blokiem i juz znikło.
  3. Witajcie! Mam taki problem z moja Bmka. Minowiecie: Przestał mi działać centralny zamek i radio. Samochód postał noc, wszystko wróciło do czasu kiedy zgasilem samochód(zapłon). I tak w kółko, po jakims czasie dołączyły tez wycieraczki, chociaz może i od razu, tylko może ich zwyczajnie nie uzywalem. Czasami te funkcje wracały same z siebie podczas jazdy ale tylko do zgaszenia. Teraz działaja bardzo rzadko, praktycznie wcale. Ostatnio zaczeły dzialac podczas gwałtownego hamowania, kiedyś tez po najechaniu na linie na której trzesło autem. Wyczytałem na forum ze to bezpiecznik który znajduje sie na kablu+ bezposrednio koło akumulatora. Wymienilem go wczoraj, faktycznie był uszkodzony, wszystko wrócilo. Dzis wsiadam rano... nie działa. Wszystkie bezpieczniki sa całe, prąd na kostce radia jest, a radio i reszta nie działa. Radio działa w drugiej bmce bez problemu. Co ciekawe mialem podłaczone CB pod radio samochodowe i dzialało a samochodowe nie. Nie mam juz do tego nerwów i głowy. Jesli macie jakies pomysły, rady - pomózcie. Jesli to ważne to jest to 525i 24v z 91r.
  4. starygruchot87

    [E21] 316 Swap

    Witajcie! To mój pierwszy post na tym forum wiec od razu chciałem się przywitać! A teraz do rzeczy. Posiadam E21 316 z 80 roku. Po doprowadzeniu auta do ładu (detale, zaprawki itp) chciałbym go zeswapować. I tu mam taki problem zastanawiam się nad trzema silnikami 2,5 24V (192KM), 3,5 (211KM) i 1.8is. Najbardziej zależało by mi w takiej kolejności jak napisałem. Tylko ze w grę wchodzi też nakład pracy, ilość przeróbek i oczywiście koszt takiej operacji. Jeśli możecie doradźcie który najlepiej(najłatwiej) wstawić. Z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.