Skocz do zawartości

[E21] 316 Swap


starygruchot87

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! To mój pierwszy post na tym forum wiec od razu chciałem się przywitać! A teraz do rzeczy. Posiadam E21 316 z 80 roku. Po doprowadzeniu auta do ładu (detale, zaprawki itp) chciałbym go zeswapować. I tu mam taki problem zastanawiam się nad trzema silnikami 2,5 24V (192KM), 3,5 (211KM) i 1.8is. Najbardziej zależało by mi w takiej kolejności jak napisałem. Tylko ze w grę wchodzi też nakład pracy, ilość przeróbek i oczywiście koszt takiej operacji. Jeśli możecie doradźcie który najlepiej(najłatwiej) wstawić. Z góry dziękuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

hej i jak tam ruszylo sie cos w temacie??

aktualnie jestem posiadaczem takiego "rekinka" z 3,5 litrowym silniczkiem.

narazie mam problem w okolicach sprzegla, chociaz autem chwile jezdzilem i masakra :twisted: jak bedziesz potrzebowal pomocy to pisz ja wysle foto postaram sie opisac co jak zrobione, ja aktualnie bede robil mala renowacje rekinka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Niestety rekinka juz sprzedałem. Po dłuzszym uzytkowaniu stwierdziłem że jest dla mnie poprostu za mały. Nauczyłem sie juz do wiekszych beemek. Teraz mam w planach E12/E28 ale już w oryginale. Jako zabawke wystarczya by mi E30 335, to dośc prosty i w miare tani Swap. A i zapraszam na forum miłośników rekinów www.orr.eev.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.