Skocz do zawartości

Streetrufio

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Streetrufio

  • Urodziny 17.08.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e87 120d 2010r.
  • Lokalizacja
    Tarnowskie Góry
  • Zawód
    Project Manager

Osiągnięcia Streetrufio

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam i jacka i USB ale to jest w wyposażeniu osobno oznaczone jako S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle...
  2. Ja w poprzedniej jedynce miałem problem z PDC, też zalane. Problemem była uszkodzona uszczelka lampy tylnej przez którą wpadała woda do bagażnika i zalewała ten sterownik, szczególnie kiedy jechałem opłukać auto na myjkę ciśnieniową, . Sprawdź może tamtędy się dostaje?
  3. Witam koledzy, jako że w czerwcu ukradli mi 118i spod domu ja nie poddałem się i mam kolejną ale nowszą też e87 ale 2010 rok tyle że 120d. Od kilku dni cieszę się samochodem i wyposażeniem ale jakoś nie potrafię skorzystać z kilku rzeczy które wiem że są na pokładzie ale nie wiem jak się z nimi połączyć. Zatem zacznę od kodu wyposażenia 6NFA - wiem tyle że jest to interfejs muzyczny do smartfonów i tyle. Ja mam Iphona 5 i połączyłem się z autem przez Bluetooth ale tylko w trybie telefonu. Nie mam zielonego pojęcia jak skorzystać z tego interfejsu. Czy ktoś może mnie oświecić co z tym zrobić i czy ewentualnie coś jeszcze trzeba dokupić żeby to działało? Druga sprawa to S616A BMW Online - czy w Polsce wogóle to działa? Trzecia sprawa S6AAA BMW TeleServices, P7HEA Connectivity Paket - co to wogóle jest ?? Niestety nie miałem dotychczas do czynienia z takimi nowinkami, ale skoro są to może warto je jakoś uruchomić. Pomóżcie proszę.
  4. No szybko mu poszło z opłatami.... Do tego jeszcze nie wyrejestrowany w Niemczech no chyba że tablice nie są z tego auta, ale opłat w jeden dzień z pewnością nie zrobił.
  5. Na prośbę znajomego wstawiam numer VIN z prośbą o rozkodowanie : WBAVA51020KV26873 Z góry serdecznie dziękuję.
  6. Dlaczego piszesz że ma 129 KM ??? 170 z pewnością nie ma bo i tyle w ogłoszeniu nie jest podane, ale 118i po lifcie ma dokładnie 143KM.... Teraz druga sprawa, jeśli coś było z tyłu robione, to może warto sprawdzić co i jak jeśli cena pasuje?? Poproś kolego kogoś z Łodzi, może podjedzie i jakoś zda Ci relację.
  7. Póki nie sprawdzisz na żywo to się nie dowiesz, ale jeśli za takie pieniądze jesteś w stanie kupić auto z tym przebiegiem i jeśli jest dobrze naprawione po stłuczce/wypadku to kupuj. Pytanie tylko jak był uszkodzony, jeśli lekko to może właściciel ma zdjęcia do wglądu. Ja jestem zdania że jeśli ktoś ma małą stłuczkę to przed naprawą robi parę fotek żeby przy sprzedaży uniknąć dywagacji na temat jak mocno było uszkodzone itp itd, ja tak zrobiłem i uciąłem dyskusję. Może tutaj też jest na to szansa i wszystko się wyjaśni.
  8. Podpowiem Ci że praktycznie identyczne auto, w tym kolorze z takim pakietem dokładnie z zewnątrz IDENTYCZNE, te felgi itd ale ze skórzaną tapicerką EXCLUSIVE, automatem i z oryginalnym przebiegiem 188.000 km sprzedałem we wrześniu 2011 za 36.000 zł, jedno ale moje auto było z 2003 roku i nie było w 100% bezwypadkowe, kiedy je kupiłem miało przetarty lewy bok, a nowy nabywca o tym wiedział. Dlatego mimo wszystko ta cena jakaś trochę nie teges....
  9. Tak czytałem, w zasadzie to czytałem ja i mój szwagier który jeździ e90 z dieslem a ma już 198.000 km bez najmniejszej awarii. Ja w mojej jedynce mam 105.000 km więc i tak jestem straceńcem. Ale nie wiem czy zwróciliście uwagę na tekst że ze względu na przeniesienie rozrządu zwiększyło się bezpieczeństwo pieszych.... za taki tekst redaktor powinien dostać zwolnienie dyscyplinarne z redakcji. Czy jego powaliło, czy dla pieszego jest ważne czy dostanie chłodnicą, reflektorem, turbiną czy łańcuchem rozrządu ??? Wybaczcie drastyczność wypowiedzi... ale szlag mnie trafia.
  10. Ale jesteś w dużym błędzie, w Niemczech teraz praktycznie na każdej stacji zatankujesz LPG, co jeszcze 5 lat temu nie było takie oczywiste.... Osobiście nie mam nic przeciwko, nie używam w obecnym aucie ale miałem samochód z LPG z Niemiec z instalacją Prinsa i śmigało aż miło, a miało od nowości 200 tyś przebiegu, a instalacja od nowości. Wcześniej miałem inne zdanie na temat LPG,wręcz negatywne na ich temat. a na czym polega ten mój błąd? Błędem jest sądzenie iż w Niemczech nikt na gazie nie jeździ....
  11. Ale jesteś w dużym błędzie, w Niemczech teraz praktycznie na każdej stacji zatankujesz LPG, co jeszcze 5 lat temu nie było takie oczywiste.... Osobiście nie mam nic przeciwko, nie używam w obecnym aucie ale miałem samochód z LPG z Niemiec z instalacją Prinsa i śmigało aż miło, a miało od nowości 200 tyś przebiegu, a instalacja od nowości. Wcześniej miałem inne zdanie na temat LPG,wręcz negatywne na ich temat.
  12. Odniosę się do tego stwierdzenia " szkoda może i była ale które auto niema historii, pytanie czy lepiej mieć auto po naprawach u pana Czesia czy po naprawach ASO". A co Wy myślicie że ASO do fabryki wysyła te samochody na naprawę?? Większość ASO posiłkuje się małymi zaprzyjaźnionymi warsztatami blacharskimi i lakiernikami, mało która ma swoją blacharnię, a o lakierni nie wspomnę. Osobiście tego doświadczyłem kiedy do 2-miesięcznego Golfa kupionego w Polsce w salonie wjechał mi facet na skrzyżowaniu. Po miesiącu naprawiania w ASO VW i kolejnym przedłużeniu terminu odbioru straciłem cierpliwość i kazałem pokazać sobie mój samochód, okazało się że samochód jest w "zaprzyjaźnionej blacharnio-lakierni" która to znajdowała się na terenie prywatnej posesji, w dwóch garażach. Jak to zobaczyłem to mi ręce opadły, a o efekcie naprawy nie wspomnę..... 3 razy reklamacja zanim auto jakoś wyglądało. Dlatego naprawa w ASO wcale nie musi się równać najwyższej jakości, jedyne co jest najwyższe to cena naprawy.
  13. A który konkretnie silnik masz na myśli?? 1.6 miał problem z rozrządem od samego początku.....
  14. Lift, jeśli mam dobre dane był w maju 2007, z zewnątrz jest tych różnic trochę, tzn inne lamy tylne, inny zderzak przedni, szczególnie zauważalne są halogeny które po lifcie są prostokątne, a przed liftem były okrągłe. Wewnątrz różnica jest w jakości materiałów, po lifcie jest znacznie lepiej. A jeśli chodzi o silniki to pytanie podstawowe, czy jeździsz na trasach czy po mieście. Przekalkuluj roczne przebiegi, przelicz czy warto kupować diesla i to powinno dać Ci odpowiedź.
  15. Wystarczy mieć utwory w katalogach posortowane i nie ma problemu.... Ja tam z doświadczenia widzę że jest to jeden z lepszych elementów mojego wyposażenia, nigdzie nie walają mi się płyty, jakieś dodatkowe przewody np aux, dlatego polecam. Gdybym chiał mieć tyle muzyki ile na USB to bym musiał chyba połowę bagażnika płytami zagospodarować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.