Skocz do zawartości

tomaha38

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomaha38

  • Urodziny 21.06.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520 24 V TOURING 1995
  • Lokalizacja
    Bydzia

Osiągnięcia tomaha38

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. tomaha38

    E34 520i słaba POMOCY

    Miałem identyczny objaw , komp wywalał bląd czujnika rozrządu ...wymienione 3 czujniki i dalej to samo było. No i okazało się że to sonda - także radzę sprawdzić mimo wszystko sondę.
  2. Witaj. Mam podobny problem, tylko u mnie na zimnym się dusi i strzela delikatnie , na ciepłym w miare chodzi ale to nie jest to co było. Wcześniej mi automat odmówił posłuszeństwa - nie chciał jechać ani do przodu ani do tyłu, po wielu próbach ruszył i wskakiwał w tryb awaryjny. Po wykasowaniu błędów na kompie skrzynka działa ale się dusi , dziwnie szybko zmienia biegi i zbytnio nie reaguje na gaz . Na kompie pokazał błąd ABS i czujnika obrotów ...terkotanie też słyszę jak u Ciebie , przepływka również jak u Ciebie ...ciekawy jestem skąd ten odgłos i czym to jest spowodowane , bo wcześniej tego nie było słychać.
  3. No i problem rozwiązany. Pierwsza wizyta w warsztacie zajmującym się naprawami ASB...diagnoza: uszkodzony konwerter i kosze. Naprawa 3500 w górę:) Jako że, Pan wydał mi się lekko niewiarygodny postanowiłem pojechać na kompa. Gość podszedł , odpalił kompa- podłączenie , chwila niepewności ...same errory. Uszkodzony czujnik obrotów, skasował błędy i jazda...skrzynia chodzi trzeci dzień bez problemów, diagnoza - 90% za mało oleju w skrzyni. Odetchnąłem z ulgą ...koszt 40 zł plus ewentualna wymiana oleju :)
  4. tomaha38

    Temperatura Bmw 520 24v

    albo masz zapowietrzony układ ...miałem podobnie , walka z wymianą termostatu a się okazało że gdzieś się sączył płyn i brakowało koło 4 litrów .
  5. Witam wszystkich Mam problem z ASB . Jest to 520 Vanos z 94 r. Dzisiaj rano odpaliłem auto i nie chciało ruszyć ani do przodu ani do tyłu. Po ponownym włączeniu ruszył, ale dziwnie zaczął zmieniać biegi by po 500m wejść w tryb awaryjny. Stawałem co pewien czas , odpalałem na zimowym i na sporcie i akcja taka sama ...500 m tryb awaryjny. Rozłączyłem aku , klemy spiąłem kablem klucz w stacyjkę 20 min czekania odpaliłem , auto pięknie zmieniało biegi ( wcześniej było szarpnięcie z 2-3 bieg). Przejechałem z kilometr wchodzę w zakręt 90 stopni i tryb awaryjny ....nie mam pojęcia o co chodzi, padła skrzynia , sterownik czy może za mało oleju ?? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.