Skocz do zawartości

KriSs1685047977

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523i 1999r

Osiągnięcia KriSs1685047977

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam taki sam przypadek w e46 318D, czwarta chłodniczka poszła z dymem. Nie mam siły już do tego, żaden mechanik nie wie co jest przyczyną, kupe kasy już w to wsadziłem, co chwile na lawecie jeżdżę z tego samego powodu. Z jakiego dokładnie modelu można wyciągnąć te węże i czy na pewno nie będzie później problemów gdy nie będzie wody w tej chłodniczce? Pozdrawiam Krzysiek
  2. Wczoraj wlutowałem 4 oporniki 5W180 Ohm po jednym na obwód postojówek i wszystko wróciło do normy, błedy na desce, szybko migające migacze i ten żażący się stop :) Nie jestem zadowolony z tego rozwiązania więc jak będę miał czas to zainstaluje DISa, tylko czy na pewno można wyłaczyć te sprawdzanie jeśli po zczytaniu LCM NCSem nie ma opcji sprawdzania postojówek?
  3. Problem z tym że nie mam PAsofta ani DISa, da rade to zrobić NCSem na takim LCMie co mam? Zawartość jest pare postów wyżej. Szukałem sprawdzania tylnich lamp ale nie widzę tam tego.
  4. Problem z żażącym się stopem i błędem na desce nadal powraca Wie ktoś jak wyłączyć sprawdzanie tych pozycyjnych z tyłu albo tego żażenia się stopu?
  5. Wolałbym się obejśc bez lutowania czegokolwiek w obwód bo robie długie trasy i bałbym się nadmiernego przegrzewania. Mam LCM III, próbowałem wyłączyć sprawdzanie tylnich żarówek ale niestety nie potrafie znaleźć opcji warm i kalt postojówek w moim LCMie Dzisiaj włączyłem u siebie mruganie przy zamykaniu więc NCS działa i chyba dobrze wszystko robie. e39 z 03.99
  6. Mam dość dziwną sytuację związaną z tylnymi migaczami, przedwczoraj zamontowałem poliftowe tylne lampy do mojej bmki z 99 roku. Kabelki podłaczyłem zgodnie z ścieżkami na lampach i wydawało mi się że wszystko gra, po podłaczeniu wszystko świeciło jak należy, migacze również. Wczoraj w czasie jazdy czasem migacze pulsują szybko jakby żarówka była spalona ale wyszedłem z auta sprawdzić a wszystkie świeciły, chwile później sytuacja powróciła do normy, dzisiaj z drugiej strony taka sama sytuacja, dodam jeszcze że nie lutowałem żadnych oporników w obwód postojówek żeby zlikwidować błąd na desce. Wczoraj przed pierwszą jazdą zauważyłem też że lewy stop świeci na 30% a nie powinien, po naciśnięciu pedału hamulca świeci na 100%, po wyłaczeniu auta i ponownym właczeniu już się nie świecił i wszystko grało. Miał ktoś taki problem przy montażu poliftowych lamp?
  7. Ma może ktoś sprawdzony schemat podłączenia kostki 6 pinowej z lampy poliftowej do 8 pinowej w aucie przed liftem?
  8. Kupiłem nową bmkę i prosiłbym o rozkodowanie VINu: WBAEL71060PL56218 Z góry dzięki :cool2:
  9. Też mam problem z tylnym zawieszeniem w moim compact tds, ostatnio usłyszałem dzwonienie z tyłu przy lewym tylnym kole, rozebrałem wszystko i okazało się że nakrętka od amortyzatora sobie latała luzem w tym gumowym grzybku :roll: . Dokręciłem ale amortyzator wystawał z lewej strony bardziej to wziąłem się za wymianę poduszek (corteco), wpierw lewą stronę zrobiłem potem zabieram się za prawą i okazało się że jest jedna podkładka której nie miałem z lewej strony (między poduszką a osłoną amortyzatora) to żeby było równo i zanim nie kupię drugiej zamontowałem bez niej ale dalej z lewej strony więcej wystaje :/ Zdjęcia po wymianie poduszek i bez tej podkładki. Jest ona tam wymagana? Dodam że amortyzatory były wymieniane w listopadzie na bilsteiny Lewy: http://img204.imageshack.us/img204/5840/lewyz.jpg Prawy: http://img85.imageshack.us/img85/8629/prawyc.jpg
  10. Ostatnio padła mi uszczelka pod głowicą, był olej w chłodnicy, oddałem bmke do mechanika, po drodze okazało się że głowica jest gdzieś w środku popękana no i koszty jeszcze bardziej urosły :( No ale odebrałem auto od mechanika niby sprawne ale zaczęła się świecić kontrolka wtrysków (nr 17 w manualu "regulacji elektronicznego układu wtrysku"), nie świeci cały czas ale tylko czasami gdy np. dojeżdżam do ronda auto wtedy ma problemy z przyśpieszeniem ale po redukcji biegu kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy. Kolejną rzeczą która mnie zaniepokoiła jest to że zaraz po odpaleniu na zimnym silniku auto po kilku sekundach czasem się lekko zatrzęsie jak by była jakaś przerwa. Przed oddaniem auta do mechanika nie było żadnych problemów :/ Jestem już umówiony z nim na poniedziałek na poprawkę ale chciałbym wiedzieć gdzie może leżeć przyczyna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.