Skocz do zawartości

Mavek

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mavek

  • Urodziny 04.07.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 m40b16
  • Lokalizacja
    dolny śląsk

Osiągnięcia Mavek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Blok wraz tłokami od sety + czapka od b25 to bardzo fajne zestawienie, ciągnie mocno z dołu, a moment obrotowy :twisted: .
  2. Cześć, jak miałeś głowicę na wierzchu to robiłeś coś z nią, czy tylko była planowana? Może coś nie tak z uszczelniaczami zaworowymi.
  3. Mavek

    Cieknąca skrzynia 325 e30

    Nie za bardzo Cię rozumie, chcesz kupić skrzynie z innego silnika np. m10 ? Wiem tylko, że jak swap-ują na m30 to dają skrzynie od m10. Czy da rade podmienić do m20 to nie wiem. PS, pisałeś, że robiłeś swap z b20 na b25, jak nie sprzedałeś gratów z b20 to zakładaj skrzynie :) pzdr Marek
  4. Mavek

    Cieknąca skrzynia 325 e30

    Skrzynia z b20 podejdzie ale lepiej poszukaj od b25. :wink: pzdr Marek
  5. Mavek

    Cieknąca skrzynia 325 e30

    Cześć, 1. Tak, z kanału da radę. 2. Aby wymienić Simering nie musisz rozbierać ani wyciągać skrzyni z auta. Rozłączasz wał z flanszą, odkręcasz nakrętkę i wyjmujesz simering. Z łożyskiem będzie gorzej, szczerze to nie wiem czy opłaca się robić łożysko , lepiej chyba poszukać drugiej dobrej skrzyni :lol: . 3. Jak masz kanał, to powinieneś dać rade sam z simeringiem, a łożysko inna bajka. pzdr Marek
  6. Mavek

    2.7 eta falujace obroty

    Cześć, sprawdź silnik krokowy, albo może uszczelkę pod kolektorem ssącym wydmuchało i ciągnie lewe powietrze. pzdr Marek :wink:
  7. Mavek

    Problem z ekonomizerem

    Cześć, mam to samo u siebie i obrotomierz razem z ekonomizerem raczej do wymiany. Przelutowałem ekonomizer z innych zegarów gdzie działał i dalej to samo. pzdr Marek
  8. Mavek

    zgrzyt podczas skrecania

    Cześć, cieknie Ci z przekładni nie wiem co to za mechanik ją zakładał ,że tego nie zauważył. :wink: pzdr
  9. Witam, po podłączeniu zegarów z obrotomierzem ( wcześniej był z zegarkiem ) nie działał w ogóle nie działał obrotomierz i ekonomizer, myślałem że czegoś nie podłączyłem. Tydzień temu obrotomierz zadziałał pierwszy raz, ( auto stało chyba 2 dni nie palone), wyjechałem z garażu i zgasiłem auto. Po chwili obrotomierz już nie działał(ekonomizer też). Borykam się z tym już od tygodnia, przynajmniej raz dziennie obrotomierz działa. Sprawdzałem już : bezpieczniki, podmieniłem kość kodującą, wymieniłem akumulatorki w zegarach, sprawdziłem ścieżki w zegarach, popsikałem kostki ipą, wyczyściłem przewody od cewki. Kilka razy poruszałem kością od komputera i obroty wracały, teraz to już nie pomaga. Myślę jeszcze nad sprawdzeniem kabli od zegarów do kompa i z kompa do cewki. Co to może być ? Zegary walnięte ? Może coś z kompem ? pzdr :wink:
  10. Mavek

    wymiana rozrzadu

    i jeszcze Pompa wody :)
  11. Mavek

    Bardzo Duże spalanie:(

    witam, jesli ma ona gaznik, to możesz mieć uszkodzone urządzenie do podgrzewania powietrza dolotowego :wink: pzdr
  12. Mavek

    Linka od ręcznego

    witam, są dwa rodzaje linek, do hamulców tarczowych i bębnowych(do bębnów linka jest dłuższa), a w sklepie wystarczy podać rodzaj hamulców :) pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.