Skocz do zawartości

481leszek

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318is rok 1995

Osiągnięcia 481leszek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Od wczoraj mam podobny problem jak kolega powyżej. Podczas jazdy słychać takie trzaski jakby przednie prawe koło tak jakby coś przycierało. Podniosłem koło na lewarku i przekręciłem i nic nie słychać. Podniosłem też drugie i tak samo jak pierwsze też nic nie słychać. Nie odkręcałem jeszcze kół aby bardziej to sprawdzić więc nie wiem czy coś z hamulcami ale myślę że w sobotę to zrobię. Dodam że to występuje przy prędkościach od 15km/h i tak do 45km/h. Jak zbliżam się do świateł to poniżej 15km/h cisza. A jak ruszam to od 15km/h znów słychać. Czy autor tego postu rozwiązał swój problem.Proszę o odpowiedz.
  2. wymiana sondy lambda załatwiła problem już rok chodzi bez problemu
  3. Jeżeli chodzi o skórę to trochę ciężko tak samemu to zrobić.A skórę liczy sie w metrach kwadratowych a nie bieżących a m2 kosztuje w granicach od 60 do 140 zł za m2 posting.php?mode=reply&f=68&t=120791# a po tym jak zakupisz to musisz dobrze wytyczyć poniważ jak bedziesz brał wg szablonu ze skóry która była na fotelu to zawsze musisz brać poprawkę ponieważ skóra z czasem zmienia swój kształt.więc samemu nie jest to warte lepiej kupić używane fotele z podgrzewaniem. Chyba że masz taniego znającego sie na tym tapicera.
  4. Jeśli masz po odpaleniu obroty 1800 a po rozgrzaniu obroty 1500 to znaczy że spadaja normalnie sprawdz sobie jeszcze naciagnięcie linki od przyspieszacza być może jest sztywna i za mocno pociągnięta a powinna być lekko lużna
  5. wracając do mojej bmw. jest sprawna. Wczoraj odebrałem ją od elektryka. Na oscyloskopie wykazało że czujnik od koła pasowego miał przerwę na przewodzie i komputer uznał go że jest sprawny a tak naprawde przekłamywał dane oraz przekażnik od sterowania silnikiem coś nie łączył na gnieżdzie. Natomiast pojawiły mi sie następne problemy. Tzn. falowanie na wolnych obrotach i że nie pali na wszystkie cylindry. Zakupiłem nowe świece ale problem został czyli zaczołem sprawdzać kable i cewkę. Po kilku godzinach prób udało mi sie wykryć jeden niesprawny przewód zapłonowy. Wymieniłem go i prawie wszystko jest ok tylko że falowanie na obrotach czasami jest a czasami nie ma.Najczęściej gdy dojeżdzam do krzyżówek. Elektryk mówił mi że trochę słaby widział sygnał na czujniku od wałka rozrządu.Czy to może być to czy coś innego . proszę o pomoc
  6. Zapomniałem dodać że nadal nie pali. Czy ktoś pomoże mi z tym wszystkim
  7. Przejrzałem cały układ paliwowy wykręciłem kolektor ssący wyciągłem wtryski sprawdziłem je są szczelne nie kapie z nich a po przekręceniu rozrusznika idzie z nich paliwo na około 1 metr . Strumień jest ładny w kształcie stożka i przez kilka sekund pokrywa równomiernie płaszczyznę. z tego co czytałem to takie objawy wtrysków oznaczają że są sprawne. Po ponownym złożeniu wszystkiego odpalił na kilka sekund.
  8. odpalił na samostarcie bez przekażnika od pompy jakieś kilkanaście sekund chodził z przekażnikiem nie chce
  9. Właśnie jestem po sprawdzeniu ciśnienia pompy paliwa tłoczy super. Na wyjściu ciśnienie powyżej 4 bar na powrocie około 3,5 bar także filtr powinien być czysty pompka daje ciśnienie i co teraz. POMOCY?
  10. Będe próbował z tym samostartem może ruszy tylko moję pytanie brzmi jak długo powinien chodzić po takim zabiegu. Sekundę , dwie , czy kilka sekund może ktoś próbował i wie. z tym że piszesz że to może być duperelka to masz rację bo boję sie do serwisu zaprowadzić bo wymyślą że nie wiadomo co.
  11. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem od niedzieli. A mianowicie zapaliłem samochód bmw e36 1,8is w południe było jakieś minus 14stoni poniżej zera.Zapaliło pieknie i tak chodziło kilka minut. Następnie wsiadłem włączyłem bieg i dodałem gazu a nagle zgasła i nie odpaliła już wiecej. Sprawdziłem komputerem i wykazało że błedów nie ma. Przekażnik od pompy paliwa sprawdzony chodzi tzn styka sie po przekręceniu rozrusznika czyli ok . Słychać pompkę jak tłoczy paliwo. Swiece sprawdzone są ok. Podgrzewałem wtryski i listwę wtryskową i nie było efektu. jedyny sygnał życia dawał silnik wtedy gdy zalałem cylindry delikatną dawką paliwa i rozłączyłem przekażnik od pompy wtedy złapał na chwilę natomiast z pompą nie da rady. Niby wtryski podają paliwo ponieważ świece po wykręceniu są mokre.Co mogę z nim zrobić bo już staciłem głowę . PO pracy jutro będe sprawdzał ciśnienie na pompie tzn na wężu powrotnym następnie jak bedzie dobre tzn około 3 bar ( to przy takim ciśnieniu filtr paliwa też bedzie dobry) wymienie paliwo w zbiorniku następnie jak to nie zadziała to rozbiorę górny kolektor i może sprawdzę wtryski i wezmę je położe na grzejnik bo może zamarzły razem z listwą. Niby po sprawdzeniu komputerem elektrycznie jest sprawny. Proszę o pomoc bo już straciłem głowę. Może coś żle sprawdzam. Jesli mieliście taki przypadek prosze o pomoc _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.