Mały Update: na dzień: 07.09.2016 zero błędów :-) Przy każdym zdjęciu w lewym górnym rogu jest lupa, zdjęcia można powiększyć dwa razy. 1 Bledy sterownika ABS ASC, jakie pokazywała INPA http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-1168599356-1.jpg 2 Bledy sterownika ABS ASC, jakie pokazywała INPA http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-1366197383-1.jpg 3 Lokalizujemy sterownik ABS, ASC http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-623612063-1.jpg 4 Odkręcamy cztery śruby "gwiazdki",pasuje zwykła nasadka oczkowa 4mm http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-1707231758-1.jpg 5 Niestety sterownika nie wyciągniemy, trzeba odkręcić trzy przewody hamulcowe http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-1712112767-1.jpg 6 Odkręcamy przewody hamulcowe i szybko wyjmujemy sterownik, z otworów w bloku pompy będzie się sączył płyn hamulcowy, przewody wkładamy na swoje miejsce i dokręcamy tak aby płyn nie wyciekał. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-698520901-1.jpg 7 Sterownik mamy wyjęty.Teraz trzeba go rozciąć, ja użyłem do tego noża do tapet, ostrożnie rozcinamy brzegi uważając aby nie uszkodzić wnętrza sterownika. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-230345904-1.jpg 8 Trzeba ostrożnie obchodzić się z ta strona, aby nie poodrywać ferrytów. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-618088074-1.jpg 9 Miejsca w których najczęściej występują zimne luty. Foto zapożyczone z internetu. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-456864602-1.jpg 10 Sterownik od wewnątrz. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-441798880-1.jpg 11 Lokalizujemy zimne luty, widać je bardzo dobrze. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-1065573082-1.jpg 12 Poprawiamy luty. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-634716337-1.jpg 13 Najlepiej poprawić wszystkie luty pokazane na wcześniejszym foto. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-984270112-1.jpg 14 Poprawione zimne luty. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-889303545-1.jpg http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-516440044-1.jpg http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-609873039-1.jpg 15 Czyścimy elementy które rozcinaliśmy i łączymy je w moim przypadku silikonem. http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-178542936-1.jpg 16 Sterownik gotowy do zamontowania w aucie. U mnie po zamontowaniu i przejechaniu się z 20m błąd nadal występował. Po wykasowani INPA, kontrolki zgasły :-) http://img1.autocentrum.pl/_awc.galerie-993083708-1.jpg 17 Na koniec odpowietrzamy układ i cieszymy się sprawnym jego działaniem, zaoszczędzonymi pieniędzmi i satysfakcja samodzielnej naprawy. Pozdrawiam Piotr.