Skocz do zawartości

akirosawa

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D lipiec2005

Osiągnięcia akirosawa

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Niestety, mechanik podmienił mi komputer na inny i problem pozostał, powtórzyliśmy jeszcze raz po dwóch tygodniach na jeszcze inny komputer żeby definitywnie wyeliminować kompa , do tego sprawdziłem przewód masowy ,wyglądał na Ok, Ale i tak go wymieniłem na miedziany , i tydzień temu przy temperaturze rano 6 stopni silnik zgasł ,masakra,ratujcie!
  2. Witam ponownie, odświeża temat , po dziesięciu zimach i przejechaniu 420 tys,wymawiałem sterownik główny I niestety wczoraj rano przy 6stopniach silnik znów zgasł przy zmianie biegu2-3 , pomocy bo nie mam już więcej pomysłów , podłączenie pod kompa nic nie pokazuje , jedynie podczas jazdy gdy miałem podłączony komputer i silnik zgasł zauważyłem spadek napięcia na sterowniku głównym ;(
  3. niestety problem powrócił i silnik nadal gaśnie,trzy tygodnie temu wymieniłem czujnik położenia wału korbowego, przez tydzień silnik nie gasł , lecz radość nie trwała długo ,teraz jest chyba jeszcze gorzej,gaśnie regularnie , do tego pojawiające się komunikaty o pompie paliwa,niestabilności jazdy , awarii kontroli ciśnienia ogumienia,ręce opadają :mad2:
  4. i już wszystko świeci,schowek to połamała się lampka ,może od nadmiaru płyt CD w schowku, a oświetlenie bagażnika to mikro-włącznik w zamku tylnej klapy, po wymianie hak zaczął także działać ;)
  5. wiem,że na tyle jest rozpiska z numerami i rysunkami bezpieczników, tylko sorry wybaczcie moje pytanie ale ,który jest rysunek jest od oświetlenia bagażnika i schowka dzięki wielkie
  6. witam! mam podobny problem z oświetleniem bagażnika, proszę powiedzcie mi ,który bezpiecznik jest od tego oświetlenia? dodatkowo nie działa mi hak elektrycznie wysuwany,i oświetlenie schowka pasażera. z góry dziękuję za jakąś podpowiedź pozdr.
  7. Witam! czy udało się rozwiązać problem z hakiem? u mnie jest problem z hakiem ,nie chce się odblokować ,nie świeci się dioda na przycisku,i dodatkowo nie działa oświetlenie bagażnika, z góry dziękuję za jakąś podpowiedź pozdr.
  8. Problem zniknął po wymianie wszystkich pasków wieloklinowych, domyślam się ,bo nie jestem pewien na sto procent przyczyną gasnącego silnika podczas jazdy był pasek wieloklinowy ,który był mocno zaoliwiony oparami z turbiny,możliwe ,że się ślizgał po puszczeniu nogi z gazu. Podłączałem auto wiele razy pod kompa i nie wykazywało najmniejszych błędów. Jeżdże już tak parę miesięcy i obawiałem się zimowej pory ale wszystko jest w porządeczku auto nie gaśnie :D :cool2:
  9. Niestety nadal męczę sie z tym problemem,a więcej ,teraz to silnik wyłaczą się przy zdjęciu nogi z gazu nawet jak nie jest ślisko,oczyiście nie za każdym razem,ale zdaża się raz do dwóch razy dziennie ;( Brak mi czasu na diagnozę ,może teraz na święta zjadę do Polski to może uda mi się dojechać do warsztatu
  10. akirosawa

    Usterki E90

    E90 2.0D 163kM 05r. Użytkuję auto od przebiegu 145k ,aktualnie 180k.Zaraz po kupnie wymiana turbosprężarki ,kolektor. Tydzień temu na autostradzie 100km za granicą z Niemcami pękł uchwyt i śruby od wtrysku,laweta i do serwisu. Przy okazji poznałem super mechanika w Szczecinie(pozdro ;)) Mam również ciekawostkę ,a mianowicie posiadam nawigację professional,i oryginalną płytę Europy z 2005,która działa płynnie we wszystkich krajach po za Danią. W Danii po :shock: odpaleniu navi działa przez około minutę i się zwiesza ,po czym restartuje się Idrive ,i tak w kółko :shock: Mam jeszcze do wymiany odmę,jak narazie to tyle.
  11. to znaczy ,że jeszcze pozostanę w niepewności przez dwa ,może trzy tygodnie ,bo wcześniej nie mam możliwości sprawdzenia auta w serwisie :( dzięki za wszyskie informacje i porady
  12. A jest na to jakaś rada? I czy konieczna jest wizyta w serwisie?
  13. Mam już zaplanowaną wizytę w ASO ,ale dopiero w lutym.Co wyjdzie na kompie to zobaczymy.Na pewno podzielę się wiedzą.
  14. E90 320D Manualna skrzynia. Zwracam się z problemem ,który mi się przydażył podczas ostatniego powrotu do domu na święta,a mianowicie jechałem autostradą na której znajdował się wyjeżdżony śnieg i było dosyć ślisko.Jechałem z prędkością ok.140km/h na szóstym biegu i w momencie gdy zdjąłem nogę z gazu,samochód zaczął hamować tylko silnikiem i zgasł momentalnie.Pojawił się komunikat ,że jadę nie stabilnie,pojawił się również komunikat o nieaktywnym systemie kontrolowania ciśnienia ogumienia.Po zatrzymaniu się na poboczu(autostrada!)i odczekaniu ok.30s auto ponownie odpala i jedzie dalej.Zdażyło mi się to pięć razy na trasie 800km.Czy może ktoś z Was spotkał się z takim zjawiskiem,co należy zrobić aby uniknąć tego na przyszłość?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.