Witam koledzy. Jestem nowy na forum, mam problem ze swoją x5. Auto ma 177tys przebiegu, 2005r. 4.4 320km, skrzynia automatyczna. Silnik chodzi nierówno, lecz gdy jadę to do 2tys mocno trzęsie. Powyżej 2tys obrotów nic nie czuć. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na cylindrze 7. Błąd P0307. Wymieniłem świece, zmieniałem cewki/świece miejscami i nic. Cewki są sprawne, wszystkie wykazują wartość 0,8. Czytałem o zablokowanych katalizatorach(zdecydowanie bardziej czuć z lewego tłumika nierówną pracę silnika), o valvetronicu też czytałem lecz zostawiam to na ostateczność. Może ktoś miał podobny problem? I udało mu się to naprawić. Dodatkowo zrobiłem pomiary w autocom Krótkoterminowa korekcja dawki paliwa - rząd 1 = 7.0% Krótkoterminowa korekcja dawki paliwa - blok 2 = 0.0% Długoterminowa korekcja dawki paliwa - rząd 1 = - 4.7% Długoterminowa korekcja dawki paliwa - blok 2 = - 1.6% Sonda lambda B1-S1, napięcie 0.047 mA Sonda lambda B2-S1, napięcie 0.777 mA Sonda lambda B1-S2, napięcie 0.055 V Sonda lambda B2-S2, napięcie 0.035 V Szerokopasmowa sonda lambda B1-S1 1.018 Szerokopasmowa sonda lambda B2-S1 1.492