Skocz do zawartości

kamil9021

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil9021

  • Urodziny 07.02.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e53 4.4 2005
  • Lokalizacja
    Edmonton, AB

Osiągnięcia kamil9021

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdziłem kompresje. Poniżej wyniki podane na zimnym silniku. 1- 150 PSI/ 10.35bar 2- 160PSI/ 11.03bar 3- 160PSI/ 11.03bar 4- 120PSI/ 8.28bar 5- 150PSI/ 10.35bar 6- 160PSI/ 11.03bar 7- 10PSI/ 0.7bar 8- 155PSI/ 10.69bar Jak widać 7cylinder nie ma wgl ciśnienia. Co sądzicie o cylindrze 4? Mam zamiar zrobić jeszcze próbę na gorącym silniku plus próbę olejową
  2. Dzięki wielkie za odpowiedź. Właśnie dużo ludzie piszą że problemem okazują się dzwigienki popychaczy. Po odłączeniu przepływki zero zmian. Jak pierwszym razem odłączyłem to zgasł. Sprawdzę tą kompresje.
  3. Witam koledzy. Jestem nowy na forum, mam problem ze swoją x5. Auto ma 177tys przebiegu, 2005r. 4.4 320km, skrzynia automatyczna. Silnik chodzi nierówno, lecz gdy jadę to do 2tys mocno trzęsie. Powyżej 2tys obrotów nic nie czuć. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na cylindrze 7. Błąd P0307. Wymieniłem świece, zmieniałem cewki/świece miejscami i nic. Cewki są sprawne, wszystkie wykazują wartość 0,8. Czytałem o zablokowanych katalizatorach(zdecydowanie bardziej czuć z lewego tłumika nierówną pracę silnika), o valvetronicu też czytałem lecz zostawiam to na ostateczność. Może ktoś miał podobny problem? I udało mu się to naprawić. Dodatkowo zrobiłem pomiary w autocom Krótkoterminowa korekcja dawki paliwa - rząd 1 = 7.0% Krótkoterminowa korekcja dawki paliwa - blok 2 = 0.0% Długoterminowa korekcja dawki paliwa - rząd 1 = - 4.7% Długoterminowa korekcja dawki paliwa - blok 2 = - 1.6% Sonda lambda B1-S1, napięcie 0.047 mA Sonda lambda B2-S1, napięcie 0.777 mA Sonda lambda B1-S2, napięcie 0.055 V Sonda lambda B2-S2, napięcie 0.035 V Szerokopasmowa sonda lambda B1-S1 1.018 Szerokopasmowa sonda lambda B2-S1 1.492
  4. kamil9021

    bmw 318i skrzynia

    Witam jestem nowym użytkownikiem bmw i mi poszło łożysko na sprzęgle. Chciałbym się zapytać czy może wiecie jakie są potrzebne rozmiary kluczy do odpięcia skrzyni od silnika. Bo ja tam patrzyłem i tam widziałem że są klucze nasadowe ( tylko takie gwiazdkowe) i nie mam takich kluczy i chciałem się właśnie dowiedzieć czy wiecie może jaki tam jest rozmiar bo potrzebny jest mi tylko ten a nie cały zestaw. :roll: I chciałem jeszcze zapytać czy wyjmował z was ktoś skrzynie ? I czy da się to zrobić samemu na kanale ? Jakbyście mogli coś podpowiedzieć co i jak bo będę robił to pierwszy raz. Pozdrawiam
  5. Dzieki. No trudno. Wymieni sie i bedzie z tym spokoj na dluzej :P
  6. Witam. Mam otóż taki problem :? w moim BMW ciężko ostatnio zaczęło mi chodzić sprzęgło do tego zaczęło piszczeć przy wciśnięciu i zwalniać na mniejszych obrotach? Czy to może być łożysko oporowe czy coś innego ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.