Skocz do zawartości

tomcy

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    chce kupic E-46 tylko jeszcze nie wiem czy to bedzie klekot czy przerobiony junkers :)

Osiągnięcia tomcy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. po 40k km zużyły się continetale contisport 5 - trzymały dobrze teraz na co zmienić? jako że run flat i homologacją bmw to wybór w 20 calowych jest prawie żaden - chwalicie dunlopy - huczą strasznie czyli pozostaje - brigstone dueler sport lub - pirelli P zero lub bez homologacji bmw - michelin latitude sport 3 (z tej trójki najdroższy) mechanik naciskał żeby trzymać się run flatów - dlatego nie zmieniam....czy to dobry wybór?
  2. zanim rozbierzesz całe zawieszenie - jedź do tego samego serwisu gdzie wyważali niech to zrobią jeszcze raz może ciężarek się odkleił - miałem tak we wcześniejszym samochodzie w skodzie kupiłem nowy komplet opon "goodyeara" i też zauważyłem że przy 150 występuję dziwne drżenie reasumując bardziej był szukał przyczyny w oponach felgach niż zawieszaniu
  3. tą powłokę nakładałeś sam czy zleciłeś komuś w KR?
  4. tomcy

    X5 vs XC90

    temat do zamknięcia - żonce bardziej siadła jazda x5 - zdecydowaliśmy się na F15
  5. tomcy

    X5 vs XC90

    czy limit volvo wprowadziło - to dla mnie nie ma znaczenia - bmw pewnie też limit wprowadziło jak każdy producent nie oszukujmy się 200 na autostradzie jest OK, większe prędkości na dłuższą metę są bardzo nieekonomiczne :roll: reasumując szukam 3.0 silnika... czytając na forum za jakie ceny w 2018 roku wyjeżdżali z salonu (220k) to trudno w takich pieniądzach teraz z tego roku kupić :D
  6. tomcy

    X5 vs q7

    pewnie może - ale czy może podróżować? rozsądek podpowiada trzy osobne fotele mogą temu zaradzić ale to chyba nie w x5
  7. tomcy

    X5 vs XC90

    no i jestem po jazdach x3 vs x5 - przyznam się że większa nam się bardziej spodobała - nie czuć wielkości podczas prowadzenia - naprawdę fajnie się prowadzi no i silnik 3.0 daje dużo więcej frajdy z jazdy - TYLKO czy w codziennej jeździe też tak będzie...kilka osób mówi że 2.0 jest to za mały silnik na tak duże auto czy w f15 było adaptacyjne zawieszenie ? czy to jest opcja czy standard w M pakiecie?
  8. tomcy

    X5 vs XC90

    rzeczywiście w volvo - skóra na siedzeniach wyglądała na delikatną - była to jazda testowa - fotele komfortowe dobrze trzymające zobaczę w sobotę jadę na jazdy testowe x3 i x5 chce porównać gabaryty...
  9. tomcy

    X5 vs XC90

    Mam dylemat czy wybrać x5 f15 czy też xc90 - oba 2.0 diesle z 235KM budżet ograniczony do 180k obie bryły bardzo przyjemne dla oka - światła w xc90 wyglądają ekstra tak się zastanawiam jeszcze z opcją wyboru x5 jaka jest różnica na nowych LED światłach (2016) vs biksenon (2018) - brać starszą lepiej doposażoną bo ma jeszcze head up..czy lepiej nowszy rocznik przebiegi podobne 40-60k ? czy ktoś ma większe doświadczenie z volvo vs bmw - głównie mi chodzi o kwestę awarii....
  10. Ale odpowiedzcie mi jeszcze na jedno moje spostrzeżenie: bo taka a6 lub passat jest droższy niż e46 - w tym samym roczniku - czy chodzi tu o eksploatacje??? awaryjność mam na myśli - albo wielkość auta???
  11. a orientuje sie ktoś ile w Niemczech kosztuje taki przegląd w ASO?
  12. hmmm to nawet kolega z forum sprzedaje za 27k sami zobaczcie jak dla mnie za dużo bajerów tzn ta nawigacja to i tak nie będzie działać w Polsce (tak myślę) we wcześniejszym poście pokazałem 2 E46 jeszcze tańsze tylko trzeba po nie pojechać i przywieść+koszty opłat co do ceny samochodów z mniejszym przebiegiem - że są droższe - a taki turek w komisie - nie może obniżyć przebiegu do 100k i włożyć fotel od 3 z jakiejś po wypadku też może - wszystko zależy czy chce się samochód sprzedać czy się go będzie sprzedawać weźmy przypadek kolegi z forum - który sprzedaje swoją 3 - jeśli nie jest pasjonatem tylko sprzedawcą (handlarzem) no to też trzeba jakoś wliczyć w ryzyko zakupu, no ale - oglądamy auto i w pewnym stopniu widzimy zużycie(jadąc do stacji kontroli) zużycie zawieszenia, wchodzi pod spod sprawdzamy czy jest coś prostowane (pod maską czy nie ma nowych łączeń) to od strony kupującego a sprzedawca mniej więcej wie po ile są samochody (średnia) i moim zdaniem nie wylicza sobie co jest do wymiany tylko próbuje wystawić za kwotę średnią i tutaj pojawia się przypadek 3 z przebiegiem realnym np100k i co wtedy ktoś chce więcej i średnia znowu się podnosi a wszystko i tak zweryfikuje rynek i jeśli się znajdzie kupiec to nie ma problemu Jeszcze jedna prośba jakiś komentarz co do tego napędu na tył w zimie (bo zawsze jeździłem z napędem na przód) może ktoś ma podobne doświadczenie że z napędu na przód się przesiadł na 3 i jak mu się jeździło w zimie (bo jeden zawodnik mnie straszy że po puszczeniu gazu - całkowicie - przy 80km/h na śliskim w zakręcie to leże w rowie)
  13. Witajcie, Ja rozumiem ze wyższa cena powinna dawać lepszy produkt - czyli teoria ze do 30k nie kupi się porządnej 3 wydaje mi się teorią na wyrost - gdyż czasem ktoś chce sprzedać samochód a nie go sprzedawać - wiem że okazji nie ma - ale tak samo podchodzę do samochodu który jest wart 22k czy 30k czy 35k - wiadome że jesteśmy tak skonstruowani że zawsze chcemy jak najmniej wydać - jakbym zarabiał 100k miesięcznie może bym się nie przejmował a tak jak ktoś ma zaoszczędzone pieniądze i nie chce przecież po kupnie samochodu ciągle dokładać. Ja się ogólnie zdecydowałem na benzynę gdyż robię do 10k/rok i wiem wiem że jeśli bym kupował nowy samochód to może bym sie zdecydował na klekota ale tak jak kupuje 8 letni samochód to trzeba się zacząć liczyć z kosztami napraw a wiem że do klekotów części są droższe (bo mam ale innej marki). Ale wróćmy do meritum sprawy: 1. Czy dobrze się gazują silniki 1.8 i 2.0 (zawsze miałem ropniaki i chciałbym się przekonać na własnej skórze co to jest gaz - może się wyleczę) 2. Zawsze miałem napęd na przednią oś - tutaj mamy na tylną - jak to ma się do jazd w zimie!!! - czy są aż takie problemy - bo w lecie to wiadome zawsze lepiej jak się pcha niż ciągnie. 3. Czytałem że w 3 jest problem ze sprężynami - i teraz się zastanwiam nad tym czy to dobry wybór kombiaka. Tutaj podaje linki (bo będę się wybierał do naszych sąsiadów po samochód ewentualnie Holandia Belgia) pierwsza_propozycja druga_propozycja trzeba mieć zdrowe podejście - gdyż będzie to samochód rodzinny (dla rodzinki 2+2 właśnie pracujemy nad drugim :) i trochę przyznam się mam mały dylemat ) bo za 3 przemawiają bezawaryjność, wygląd, osiągi, (kumpel mówi że wyglądzie się nie jeździ no ale...), męczy mnie 2 sprawa jak kupiłem 4 lata temu od szwagra Rovera 420D jeżdżąc 4 lata wymieniałem tylko filtry olej i wlewałem do baku - ale jak wyjechałem na 5 miesięcy i zostawiłem żonce samochód to po powrocie zrobiłem rozrząd i się zaczęło...następnie przeguby, kurka teraz po wymianie gorzej pali niż wcześniej mechanik tłumaczy że to może wina pompy (mechaniczna) itd turbina zaczęła lać, wahacze wszystkie do wymiany po zimie - wiec stwierdziłem że może nie ma sensu pakować kase w ten samochód i kupić nowszy. I tutaj moja obawa czy jak pojeżdżę 4 lata nie będzie tak samo :/ może sobie odpuścić i kupić coś nowszego okolice <2006 (w tej samej kasie) - no ale najpierw może posłucham waszych wypowiedzi na które czekam :) Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.