Skocz do zawartości

Piotr P.

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5, F15 2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piotr P.

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Było wszystko oprócz: - kontrola bicia na piastach, tarczach - kontrola wału, łącznika wału. W przyszłym tygodniu zmieniam na letnie koła 21", zobaczę poraz ostatni na innych kołach i zabieram się za dalsze poszukiwania. Dzięki za podpowiedź :)
  2. Witam, Pacjent x5 F15 3,5i xdrive.Fabrycznie 306 km, podniesione i sprawdzone na hamowni 333 km przez poprzedniego właściciela. 83 000 km. Zawieszenie tył pneumatyczne,przód nie. Na równej drodze przy prędkości 140-150 wibracje najbardziej wyczuwalne, i powyżej tych prędkości np. 180-200. Jak oprę lewą nogę o drzwi ,prawą o tunel wyczuwam wibracje auta. Oparcie fotela pasażera też lekko drży. Z tyłu prawdopodobnie ,też są bo,kiedy rzucę kurtkę na tylne siedzenie to sprzączki w kurtce brzęczą. Nie jest to jakieś mocne drżenie ,ale zakłuca komfort jazdy. Jakby koła były niewyważone... w kierownicy wibracji/drżenia nie ma. Tylko karoseria. Auto kupiłem w 2020 ,zrobiłem przegląd przedzakupowy w BMW ASO, stwierdzili ,że sworznie wahaczy dolnych do wymiany, i tuleja w lewym poprzecznym,bo mają luzy. 1. Wymieniłem oba całe wahacze dolne i oba wahacze skośne,auto sztywniej się prowadzi przy wyższych prędkościach,ale drżenie nie ustało. 2.Koła 20" Przy zakupie były założone jakieś w miarę nowe zimowe opony Sailuny bez runflat, wyważyłem w dobrym serwisie, nic nie pomogło, wywaliłem opony i kupiłem całe koła zimowe oryginalne BMW 19" z oponami runflat Continental- nie pomogło. Jeszcze sprawdzę na 20" letnich ,ale opony/felgi wykluczam. (felgi 20" proste, 19" nowe proste). Co dalej? Czy miał ktoś ten sam problem? Może ktoś podpowie zanim powymieniam całe zawieszenie? Ewentualnie ktoś z Warszawy/okolic serwis może pomóc lub kogoś polecić? Zamierzam podnieść auto do góry,postawić na "kołki" pod zawieszenie,żeby było pod obciążeniem i rozpędzić do 140/km, zobaczę jak wyglądają półosie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.