Skocz do zawartości

DoctorQ

Zarejestrowani
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia DoctorQ

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. DoctorQ

    Prolem z ABS'em

    Ciężko bedzie stwierdzić przyczyne awarii (jeżeli to nie zaśniedziąła wtyczka), bo tak jak napisałem już wczesniej czujnik żadko udaje się wyciągnąc w całości a wydłubany w kawałkach nam nic nie powie. Jeżeli ktoś ma próbnik to trzeba przed wyjęciem czujnika sprawdzić jego rezystancję na poszczególnych pinach i porównac ją z innym kołem na tej samej osi - wtedy wiadomo co jest nie tak i czy kupowac nowy czy szukać przyczyny gdzie indziej (to sposób dla tych którzy nie chcą jechać do ASo i płacić kase za diagnostykę). Co do kupowania części na Allegro to zgadzam się że jak najbardziej można je tam kupić - jednak jeżlei chodzi o hamulce to odpuszczam sobie zamienniki i kupuję to co tam być powinno, bo to w kończu hamulce. Wolverine - zauwaz ze w 70% napisałeś dokładnie to samo co ja, tylko po co ?
  2. David a zobacz sobie jakie fajne mają na tył!!!
  3. Wiem że to trochę kosztuje ale czy nie warto się pokusić o coś takiego ? http://www.sklep.tuning24.pl/product_info.php?cPath=21_23_88&products_id=879
  4. DoctorQ

    Prolem z ABS'em

    Wtyczka do czujnika jest w pudełeczku zaczepionym u każego błotnika. Heh nawet się rymuje :D
  5. DoctorQ

    Prolem z ABS'em

    U mnie to samo było :) Pojedź do ASO, podepną pod kompa pokręca kazdym kołem i wyjdzie co szlak trafił. Z regóły padają czujniki w kołach i u mnie tak własnie się stało. Za czujnik do przedniego koła zapłaciłem 370 zł, z wymianą sobie sam poradzisz (odkrecasz 1 srubkę i rozpinasz kable) ale od razu mówię ze czujnika nie wyciągniesz w całości (jezeli siedział w kole dłużej niż rok) ja swój musiałem wyłamywać po kawałku co zajęło mi 3 godziny. Ale nie jest powiedziane ze u CIebie tak będzie. Jeżeli to czujnik to po wymianie kontrolka bedzie się nadal palić do momenu aż przejedziesz około 100 m i komputer pobierze serię poprawnych sygnałów z czujnika i wyłaczy kontrolkę. W nie których wersjach potrzebny jest dodatkowo reset kompa w ASO - u mnie nie był potrzebny. Jezeli to przekaźnik ABSu (w co wątpię bo żadko coś takiego pada) to tragedia ale najpierw sprawdź czujniki przez komputer. Koszt takiej diagnostyki to pare złotych.
  6. a czy ktoś wie gdzie na sieci można kupić tanio oponki ?
  7. Jak by mi ktoś porysował lakier podczas instalacji to nie zapłacił bym za alarm. Mają instalowac alarm a nie rysowac lakier matołki. Pozatym alarm zakłada się najlepiej w firmach które robia to od lat i jezeli zapytasz o BMW to gościu nawet okiem nie mrugnie tylko powie "dawaj pan". Jak zleciłem przyciemnianie szyb to stłukli tylnią lewą i nic nie płaciłem. plus dali nową szybę. Co do rys to najpierw papier ścierny - zmatawiasz lakier, później Pasta G3 a później G7 na wykończenie do połysku. Na Zime zakładasz stalówki bo Alu bardzo Ci się poniszczą. magia jest, pomijając mój dzisiejszy post jak mnie wzieła pełna Agila 1.2 z moim silnikiem 1.8 tragedia normalnie morale mi opadło.
  8. Agila 1.2 pełna ludzi wzięła moją pustą Becie 1.8 o co w tym chodzi. Te nowe silniki sa już zajebiście wyżyłowane i chyba pozostaje zmienić silnik na 2,8 albo założyć turbo kit jakiś.
  9. Napewno jak zacznę ten projekt to bede go chciał i filmować i fotografować. Tak własnie myślałem Misyo, tzn - tak chciałem zrobić, kupić jakąś skasowaną bokiem 328 i przekładać. Może ktoś jeszcze napisze ?
  10. Dragon, a jak Ci poszło z różnego typu mocowaniami ? Spawałeś coś dorabiałes uchwyty ? Chciał bym pogadać z kims kto już to robił i ma w tym doświadczenie. Silnik 2,8 jak najbardziej wchodzi w rachubę. Będe szukał czegoś powypadkowego. Dragon daj jakiś kontakt na prv.
  11. Rzecz w tym że buda jest w idealnym stanie i trudno mi bedzie kupić identyczną 325. Jest Firma która przerabia 318 na 330 i za dodatkowe 10 tyś uturbia silnik tak że mamy ponad 400 HP. Problem polega na tym że z tego co się dzisiaj zorientowałem na kanale wszystko idzie doslownie won. Za cięzki silnik na obecne zawieszenie i za słabe zawieszenie na planowane osiągi silnika.
  12. Witam kolegów i odrazu garstka pytań. Czy ktoś już wstawiał 2,5 litra lub 3 litry do 318 ki. Na co trzeba się przygotować i które z elementów podwozia na pewno pójda do wymiany ?
  13. DoctorQ

    Górne zaczepy chłodnicy

    Jak dobrze pamiętam to tam są plastikowe zaczepy, otwieranie ich jest banalne, na poczatku tez się bałem że urwię ale wkładasz w szczelinę gdzie wskazuje strzałka śrubokręt i odginasz go do góry za chwilę ząbki puszczą.
  14. Dziękuję za radę, sprzęgło bierze tak jak mówisz czyli jest chyba ok. W ASO chcą brać kase za sprawdzenie tego ale chyba żeby wiedzieć na czym stoję trzeba będzie pojechać.
  15. Jade na wakacje becią (2 tyś km) i choć o to jedno chcę się mniej martwić. Pytanie takie samo jak w temacie, może ktoś pomoże ? Czy jest możliwośc odkręcenia jakiejś osłonki i sprawdzenia ilosci okładziny sprzęgła - żeby się za raz nie okazało ze żyletka została :( Słyszałem że trzeba ściągnąc skrzynię żeby to sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.