Skocz do zawartości

drian

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 535i 1997
  • Lokalizacja
    Ciechanów/Gdynia

Osiągnięcia drian

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. drian

    E39 Brak kierunków

    Witam, Mam problem z kierunkowskazami - przestały działać wszystkie światła kierunkowskazów zarówno z zewnątrz jak i na desce rozdzielczej (nic nie wyświetla się również kiedy włączę światła awaryjne). Przeglądałem bezpieczniki ale nie wiem dokładnie, które są odpowiednie za kierunkowskazy? Jaka może być jeszcze przyczyna tego problemu? Nie wymieniałem ostatnio zegarów, lamp itp. Z góry dziękuję za wszelką pomoc Pozdrawiam @drian
  2. drian

    Problem z bagaznikiem

    Aha - nie doczytałem że zamek też jest zacięty :duh: sorry
  3. drian

    Problem z bagaznikiem

    W wersii sedan e39 wkładasz kluczyk do zamka bagażnika i energicznie przekręcasz go maksymalnie w lewo - bagażnik otwiera się ręcznie nawet jeżeli padnięty jest siłownik otwierania klapy czy nie funkcjonuje przycisk otwierania klapy. Nie wiem czy to coś pomoże ale powodzenia. Pozdrawiam @drian
  4. No to mnie kolega zrównał z ziemią, ale nie chcę tutaj wchodzić w konflikt, gdyż rzeczywiście brakuje tu nieco (delikatnie mówiąc) z wyposażenia. Być może ktoś nieco chciał zaoszczędzić - ciężko mi oceniać sytuację jakiegoś Hansa sprzed kilkunastu lat. Nie zmienia to faktu, że jestem zakochany w moim E39 - auto w Niemczech miało 2 właścicieli - ojciec i syn, do Polski sprowadził je mój wujek kilka lat temu a od XII.2009 ja stałem się jego posiadaczem. Ciągnąć jednak kwestię wyposażenia - auto posiada kolor Cosmosschwarz mettalic, chromowane wszystkie listwy zewnętrzne+chromowany grill przedliftingowy, radio BMW Bussines RDC, telefon i wszystkie biało-czerwone lampy BMW - czy kolega orientuje się, czy to również było w standardzie w 1996 roku? Można to jakoś sprawdzić? Pytam z czystej ciekawości. @drian
  5. No może porażka to mocne określenie, ale rzeczywiście przy V8 o fabrycznej mocy 235KM, dwustrefowym climatroniku, multifunkcyjnej kierownicy i moich obecnych BBS z polerowanych rantach (niech już się pochwalę) - brak skór wygląda co najmniej dziwnie :D ,ale tak wynika z VIN-u. Chciałbym natomiast ponowić pytania numer 2 i 3 z początku postu dot. funkcjonowania foteli elektrycznych i ogólnie kwestii wymiany - jakie Wasze opinie? @drian
  6. Bardzo dziękuję - szczerze mówiąc myślałem że to to samo :shock: więc jestem nieco zdziwiony/ Pozdrawiam @drian
  7. Witam, Zastanawiam się nad zmianą kompletu foteli welurowych dokładnie tych z Galerii na mojej stronie http://www.putz3.strefa.pl/ na skórzane z wersji angielskiej - z tej aukcji http://allegro.pl/item1064361194_bmw_e39_kombi_skora_fotel_kanapa_tapicerka_m_tech.html I teraz moje pytania: 1. Czy kanapa tylna z kombi 2000r pasuje do wersji sedan 1996r? 2. Czy elektryczne fotele będą bezproblemowo funkcjonować w moim aucie, gdyż u siebie mam regulację manualną + fotele pompowane 3. Czy taka wymiana nie jest zbytnią ingerencją w orginalność modelu - nie jest to wprawdzie zamiana typu stary grill na nową atrapę czy zmiana orginalnych lamp przedliftingowych na poliftową chininę, czemu jestem zdecydowanie przeciwny, ale zawsze moje fotele to fotele z którymi auto wyjechało z fabryki. Proszę tu o Waszą opnię. Pozdrawiam @drian
  8. drian

    Jaki silnik benzynowy E39

    Za kwotę 30 tys. można się już porozglądać za autem poliftingowym, choć nie będzie to 540. Silnik 2.0 raczej bym Ci odradzał - jeździłem swego czasu E39 520 i rzeczywiście jest to za słaby motor jak na te auto (nawet jeżeli nie jesteś miłośnikiem sportowej jazdy). Co innego już 523 - silnik o pojemności 2.5 znacznie lepiej daje sobię radę, mimo że to tylko 20KM różnicy. Osobiście jeżdże 535i - jednostka napędowa V8 ma wspaniałą kulturę pracy i żywotność, ale utrzymanie 535/540 wymaga jednak relatywnie większych nakładów finansowych - i nie chodzi tu jedynie to spalanie. Chyba przychylę się do opinii, że . Musisz sprecyzować co jest dla Ciebie ważne poza manualem :8) Pozdrawiam @drian
  9. drian

    Co zrobić z telefonem?

    Nie szkoda Ci wycinać orginalnego telefonu i obszywać podłokietnik? Telefon jest sprawny?
  10. drian

    Opony do e39 3.0d

    Nigdy nie jeździłem na takich, ale cena wskazywałaby na wysoką jakość. Ja kupiłem do swojej e39 nowe opony 235/45r17 TOYO T1R i przyznam że są naprawdę godne polecenia. Z drugiej strony nie wiem co bedzie za kilka miesięcy. Koszt - ok. 420zł / szt.
  11. Rada rzeczywiście była bardzo dobra - nastąpiło maleńkie pęknięcie w jednym z przewodów zaraz za pokrywą silnika. Przewód udało się samemu wymienić, choć dojście przy V8 jest tam dość marne :D . No ale wszystko jest już w najlepszym porządku. Temat można zamykać :cool2:
  12. Ciężko mi w tej chwili dokładnie obejrzeć ze względu na słabe światło - muszę chyba zaczekać do rana. A co jest z tymi wężami - jakie powinny być?
  13. Tak jest - korek jest orginalny
  14. Dodam jeszcze, że większość płyn znajdował się raczej po stronie pasażera, jeżeli to na coś naprowadzi. @drian
  15. Witam wszystkich, Moje pytanie tak jak w temacie - jadąc do domu dostrzegłem dym wydostający się spod maski auta. Natychmiast zatrzymałem się i po otwarciu maski zobaczyłem sporą ilość płynu chłodniczego na pokrywie silnika - dość blisko szyby przedniej. Po chwili komputer potwierdził małą ilość płynu chłodniczego. Z tego co wyczytałem na forum najprawdopodobniej jest to wina pęknięcia jakiegoś przewodu w układzie chłodzenia. Jak Wy sądzicie co mogło się stać? Może któryś z kolegów miał podobny problem. Można się samemu z tym uporać czy raczej trzeba wybrać się do serwisu? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie @drian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.