Skocz do zawartości

san3

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523i 1998
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia san3

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. W instrukcji zalecają żeby pieniądze były w ciągłym ruchu.
  2. Myślę (więc jestem:)) że olej należy dostosować do sposobu użytkowania. Jak ktoś jeździ na obrotach do odcięcia to nie polecam minerala ( chociaż znajomy leje go do hondy preludki i jeździ chyba po to żeby ją zarżnąć (no a w niej silnik raczej z tych wysokoobrotowych). Ja z zasady nie przekraczam 3,5 tys obrotów w czasie jazdy, więc tak pyrkając tego silnika jaki jest w mej buni nie narażam na zbytni wysiłek, hehe...
  3. Pomyślę, zbliża się czas wymiany...
  4. cześć, może będę zbyt obrazoburczy, ale od 5 lat leję LOTOS mineralny i jestem zadowolony. Silnik pracuje cichutko, nie ma kropli pod autem, a koszt wymiany (co 10-11 tkm) nie spędza snu z powiek. Świece NGK co druga wymiana. Polecam to rozwiązanie, co prawda zdaje sobie sprawę że w ten sposób nie przyczyniam się zbytnio do rozwoju motoryzacji :) ale wolę kasę wydać na co innego.
  5. Niestety, problem powrócił. Po podłączeniu do urządzenia diagnostycznego pokazuje na matę siedzenia pasażera. Zakupiłem emulator maty, (gotowiec z oryginalną wtyczką), diagnoza bez zmian :(, kontrolka nie gaśnie po usunięciu błędu nawet na chwilę. czy ktoś ma jakiś pomysł? Niby możliwe że emulator jest wadliwy. Bo jeśli jest ok, to gdzie jeszcze może być powód? Pozdr.
  6. mam to samo.. i nie mam pomysłów. Pewnie gdzieś nie styka, ale nie wyobrażam sobie prucia wszystkiego żeby to wyeliminować. Chyba że jest jakieś typowe miejsce dla tej usterki. Może tylko zmień tytuł topica na bardziej wskazujący na to swiatełko:)
  7. po skasowaniu błędu i popsikaniu na styki jakims sprayem jest OK, siedzeniem macham i nic się nie dzieje. Dzieki za rady. Z tego wszystkiego zapomnialem spytac fachowca jaki to byl dokladnie blad :(
  8. Witam, po intensywnym przesuwaniu przód-tył przedniego fotela pasazera zaczęła misie swiecić kontrolka poduszek. Szukałem pod fotelem jakichś kabli ale nic nie widzę. Czy są jakoś przemyślnie ukryte?
  9. san3

    wyciek plynu z chlodnicy

    witam, no mnie specjalista od chlodnic namowil do wymiany calej chlodnicy twierdzac ze na skutek rozdęcia zbiornika wyrownawczego mogly sie pojawic pekniecia w sciance chlodnicy do ktorej on przylega i ze problem ze znalezieniem oryginalu a zamiennikow nie warto stosowac itp itd. Potem zalowalem, bo zamienniki ponoc sa niezle, a koszt oczywiscie mniejszy.
  10. Witam, czy w e39 523i 03.1998r duży BC jest czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego? jak zaglądam tam od góry przy pustym zbiorniczku nie widzę tam żadnych czujek, jest tylko otwór na dole. Skąd pytanie - mam teraz ciągle komunikat "kuhlwasserst. prufen" mimo że poziom jest ok. Miałem problemy z płynem (pęknięta obudowa termostatu) i faktycznie alarm działał - gdy płyn uciekał ze zbiorniczka, pojawiał sie komunikat, ale po dolaniu znikał. Ostatnio bywało różnie, pojawiał sie i znikał, a teraz jest non stop. Widziałem zdjęcia czujników, wyglądają jakby ich spora część wchodziła do zbiorniczka od dołu - u mnie tego nie ma, ale od dołu pod zbiorniczkiem wychodzą przewody od czujnika. Pozdrawiam.
  11. u mnie taki sam problem rozwiązała wymiana tarcz z tyłu!!! A wrażenie rzeczywiście było że coś wali z przodu.
  12. witam, z tego co wiem czujnik temp zewn nie ma nic do klimy, można a właściwie trzeba ją min. 2-3 razy w miesiącu odpalać nawet w mrozy. Klima współpracuje z czujnikiem temp. wewnętrznej w kabinie.
  13. san3

    Podczas Hamowania Telepie autem !

    Mam to samo, tarcze i tuleje gorne przod wymienione, efekt pozostał. Na razie brak kasy na na tylne tarcze. Tak mi zasugerowal spec od zawieszenia. No ale sprawa musi poczekac.
  14. san3

    Dziwny objaw podczas hamowania

    A jeśli jest to czujnik abs to czy przy takich objawach może być ze błąd nie wyjdzie przy diagnostyce?
  15. san3

    Dziwny objaw podczas hamowania

    Witam, po dzwonie w prawy przód został taki objaw: podczas hamowania pojawia sie pulsacja proporcjonalna do predkości - przy dużej predkości jest to buczenie które się przenosi na budę, przy mniejszych wyraźnie czuję tak jakby hamulce hamowały i odpuszczały. Tarcze i klocki wymienione, nie przenosi się to na kierownicę. Bez hamowania w każdym zakresie prędkości jest ok. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.