Skocz do zawartości

Gargol

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 M40B16 :)

Osiągnięcia Gargol

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Manolito77 powiedz mi jak CI sie sprawuje made in poland. dwie opcje do kupienia Made in Poland produkcja 2017 cena 400zł a druga made in germany 500zł 2009 produkcja, Obie nowe germany w pudelku, poland tańsza luzem bez pudelka.
  2. Twierdzą, że kupują hurtem w duzej ilości z Niemiec i przychodzi to w jednym zbiorczym kartonie, stąd też opis W zależności od dostawy opakowanie może się różnić., ale zapewniają, że są to nowe pompy TI Automotiv. Na dwoje babka wróżyła..., nic trzeba sprawdzić na miejscu wizualnie jak wwyglądają numery wybite czy nie jest to jakiś gorszy sort.
  3. Opis trochę nakierował mnie, że to może nie orginał Ale okazuje się, że to blisko mojego miejsca zamieszkania więc po prostu przejadę się zobaczyć i dam znać dla potomnych czy te pompki wyglądają na solidne i po zakupie jak się sprawują, ale jezeli ktoś brał wysyłkowo i już uzytkuje jakiś czas to proszę o opinię.
  4. Nie chce zakładać nowego tematu, czy ktoś kupował od tego sprzedawcy pompe progową do M57 http://allegro.pl/pompa-paliwa-progowa-bmw-5-e39-520d-525d-530d-oryg-i6596879644.html# czy przyszło to w pudełku Org. czy jest to TI Automotive? Czy jednak lepiej inter-cars 570zl po znizkach, z góry dzieki za odpowiedz
  5. Możesz mieć problem gdy program będzie Cię prosił o wyłączenie lub włącznie zapłonu potrzebny do jakieś adaptacji, a twój będzie wykrywany cały czas, nie zależnie od położenia kluczyka w stacyjce.
  6. Gargol

    bmw e30 swap 4.4 V8

    Temat już nie raz poruszany, proponuje zainteresowanie się tematem i ułożenia sobie planu w głowie, bo to kosztowna zabawa, żeby wszystko miało ręce i nogi, Lub na początek jakiś M52, łatwiejsza i tańsza droga do sukcesu.
  7. Podstawa to tak jak koledzy piszą, zdrowa seria-zdiagnozowana, potem chip, jeżeli na odległość.
  8. Musiał byś dobrze za obserwować cały cykl od początku obiegu do otwarcia termostatu i nagrzewania się chłodnicy, i sprawdzenia twardości węży czy jesteś po czasie w stanie je ścisnąć, jeżeli będą strasznie puchły Ci w ręce, to są jeszcze do kupienia testy na CO2 w układzie chłodzenia, żeby wykluczyć uszczelkę pod głowicą.
  9. Czasem w dziale kupie sprzedam, jest szansa kupić od uczciwego użytkownika taki silnik w granicach 500-700zł, przejrzyj fora internetowe.
  10. Musiał byś mieć pewność, że układ jest prawidłowo odpowietrzony by wykluczyć tą przypadłość. -Mi ten wątek zawsze pomagał, najbardziej patent na odkręceniu węża przy zaworach od nagrzewnicy i pozbyciu się powietrza. viewtopic.php?t=101732
  11. Gargol

    Urwany kabel abs

    Odsyłam do wątku kolegi z forum, może Cie nakieruje. viewtopic.php?f=15&t=130205
  12. U mnie jest tak, że jak zamykam - otwiera się za każdym razem i muszę jeszcze raz szybko przekręcić, żeby się zamknął i to podobno taka wada jest w tych centralkach, ale dalej ciężko powiedzieć w twoim przypadku bo taki zamek musi być dobrze poskładany i zamontowany, żeby działał po prawnie.
  13. z nagrzewnicy do środka, też leci ciepłe powietrze przez kratki nawiewu do kabiny?
  14. Gargol

    akumulator, ładowanie

    Masz dwie opcje : Albo zaopatrzyć się w jakiś Miernik (Multimetr Cyfrowy), koszt 20zł. Kupisz go prawie w każdym sklepie z elektroniką, zabierasz go do domu, podłączasz jeden kabel do COM a drugi do V/mV i ustawiasz skale tak jak na zdjęciu. Przykładasz jednym kablem do plusa akumulatora a drugi koniec do minusa, powinien wskazać ponad 12 V, teraz zapalasz samochód i podczas ładowania powinien mieć ponad 14V. Jeżeli będzie podobna wartość jak przed zapaleniem, to jest jakiś problem z alternatorem albo jego połączeniem. Druga opcja do podjechać do mechanika i spytać się jaka cena za zdemontowanie i naprawa alternatora. Tu masz zdjęcie najtańszego Miernika Cyfrowego. http://fotozrzut.pl/zdjecia/ef18f724a8.jpg
  15. Jak ja kupowałem taki fotel, bo w moim przepaliła się ta płytka od sterowania przód tył, oparcie,zagłówek. To ten z Pamięcią co kupiłem na części, miał właśnie chyba taki problem, że indywidualnie pod silniczki tylko działało sterowanie. mam go jeszcze, postaram jutro zabrać prostownik i Cie upewnić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.