Skocz do zawartości

lukasz00832

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d 184KM 2000r

Osiągnięcia lukasz00832

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam druga uzywana pompe na podmiane. Nie wiem czy sprawna... Czy wymiana odbywa sie wyjmuje jedna wkladam druga czy musze cos z rozrzadem robic? Zablokowac? Jest jakis specjalny klucz do tego?
  2. Ciezko palil wczesniej u mnie to fakt. Jak odpinalem ta kostke to auto i tak odpalalo. Bez kostki nie mial mocy to prawda. Tylko ze u mnie problem w tym ze paliwo nie idzie na wtryski...
  3. Tylko ze u mnie wogole nie ma paliwa na listwie. Dochodzi tylko do pompy. Tez tak bylo w tym wypadku ?
  4. Dzisiaj wymieniłem ten zawór ciśnienia na pompie na NOWY i dalej żadnej poprawy... :mad2:
  5. Wymienilem ten zawór na pompie i dalej nic... Kupilem uzywke... na zaplonie pompa progowa daje 3.8bara podczas krecenia spada 3.2-3.5 tak ma byc?
  6. Ma ktos jakies normalne propozycje niz telefony :) :D
  7. Witam! Dzisiaj podłączyłem program INPA do bmw. Pokazało 5 błędów. Niżnej przesyłam listę. https://megawrzuta.pl/download/4d587dd66018df0df061bb637e461179.html po skasowaniu przekręciłem kluczyk, pokręciłem chwile i zostały takie https://megawrzuta.pl/download/ced5962ae7ba1f17f2b4657e096f0334.html Ma ktos jakis pomysl?
  8. Nie moge zrobic testu przelewowego ponownie bo paliwo dochodzi jedynie do pompy CR i dalej nie idzie jedynie wraca do baku. Co za tym idzie na listwie nie ma paliwa tym bardziej na wtryskach...
  9. Witam ponownie. Dwa wtryski wymienione I dalej nie odpala. Jeden kreci sie dookola po wymontowaniu... Chyba nie trzeba ich kodowac bo sa takie same ? Jak psikne samostar to lapie tylko do momentu az przestane psikac. Chcialem znowu zrobic test przelewowy ale paliwo wogole nie dostaje sie na wtryski. Nic nie leci. Do pompy dochodzi paliwo. Podejrzewam czujnik cisnienia na listwie cr ten pod podszybiem lub zawor regulacji cisnienia ten na pompie? Od czego zacząc? Niestety nie mam innych na podmiane... Pompa w baku raczej nie ma znaczenia bo progowa ciagnie paliwo do pompy a dalej nie. W baku jest 35l paliwa
  10. Pompa w baku nie pracuje odkad mam auto. Mowil o tym poprzedni wlascicel zebym nie dopuscil do sytuacji zeby bylo ponizej 15l w baku... Choc zdazylo mi sie to kilka razy I auto odpalalo normalnie wiec myslalem ze moze jednak dziala
  11. Witam ponownie. W oczekiwaniu na zamówione wtryski które niestety nie zdążyły przyjść przed świetami auto przestało odpalać... Nawet na samostart nie załapie... Wczesniej autem zrobile trase okolo 600km, dolalem uszlachetniacza.do paliwa z nadzieja ze pomoze i wieczorem zgasilem auto. Rano juz nie odpalil choc w baku bylo jakies 22l Podczas tej wyprawy auto na wolnych obrotach chodzilo strasznie nie równo. Czasem tak jakby na 5 cylindrow jednak ani razu nie zgaslo. Moc mialo I nie kopciło. Wymieniłem przewody paliwowe w okolicy filtra ponieważ ten który idzie z filtra na pompe cr był luźny. Po wymianie w przewodach pół na poł leciało paliwo z powietrzem nawet jak 10 razy przekrecałem na zapłon I czekałem aż progowa sie wyłaczy... Po dolaniu około 15l progowa wypchneła powietrze I w przezroczystym wężyku od filtra przestało leciec powietrze. Auto dalej nie odpala... Zostawiłem auto na noc I rano w przezroczytym wezyku znajdowal sie pecherzyk wielkosci 3cm tak jakby paliow sie cofalo. Po przekreceniu raz na zaplon powietrze w wezyku znika momentalnie... Możliwe że wtryski całkiem padły I auto nie odpala czy jednak jest to zwiazane z tym powietrzem w paliwie... Wszystkim Czytajacym Post Życze Zdrowych, Spokojnych I Szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia.
  12. Witam. Mam problem z moim bmw. Mianowicie auto długo kręci zanim odpali czasami 10 sekund. Jak jest zimna kreci krócej tak do 3 sekund. Najgorzej jest po dluzszej trasie jak sie auto bardziej zagrzeje. Jeżeli ją zgasze i odpale od razu lub tak do kilku minut to odpala od strzala Po odpaleniu auto pracuje nie rowno. Trzesie lekko całą karoseria, silnik jakby sie dlawil. Moc jednak mai nie kopci. Dodam ze czasami silnik pracuje prawidlowo. Jednak ostatnio rzadko sie to zdarza. Zrobilem test przelewowy i poniżej przedstawie swoj wynik. Prosilbym o jego weryfikacje. 1-100ml 2-100ml 3-70ml 4-30-40ml 5-60ml 6-70ml Prosze mi napisac ktory wtrysk wtryski do wymiany. Wydaje mi sie.ze 1,2,4 lub tylko 4.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.